🍿
UAKINO.CLUB » Мультфільми » Мультсеріали » Що якщо…? / А що як...?


Що якщо…? / А що як...? 1 сезон

What If...? 1 season
Підписатися на нові серії "Що якщо…? / А що як...?"
Уже підписались: 167 глядачів.
Підписатися на оновлення
Якість:
1080p
Рік виходу:
Країна:
Режисер:
Озвучення:
Український (DniproFilm)
Що якщо…? / А що як...? imdb рейтинг
7.4/141549
Доступно на:

Про що мультсеріал "Що якщо…? / А що як...? (1 сезон)":

Несподіваний проект готують творці до прем'єри найближчим часом, і він точно сподобається шанувальникам всесвіту Marvel. Скоро ви дізнаєтеся, Що, якщо події кіновсесвіту Марвел розвивалися б інакше. Судячи за уже наявною інформацією, це буде нестандартне шоу. Що в ньому дивного - спробуємо розібратися далі. «Що, якщо ...» - це анімаційний проект, створений для Disney + і заснований на коміксах з тією ж назвою. Проект буде представляти собою низку подій з різних фільмів з несподіваним сюжетним поворотом. Один з варіантів - як розвиватимуться події, що, якщо підніме молот НЕ Тор, а Локі. Відомо, що всі події будуть оповідати від імені оповідача - він заговорить голосом Джеффрі Райта. Багато з акторів, які виконували ролі персонажів, озвучать анімаційних героїв. У першій серії ми побачимо, що станеться, якщо Пеггі Картер стане Капітаном Америка.
кадри з серіалу Що якщо…? / А що як...?кадри з серіалу Що якщо…? / А що як...?кадри з серіалу Що якщо…? / А що як...?кадри з серіалу Що якщо…? / А що як...?


  • Дивитися онлайн
  • Трейлер
  • Скачати фільм торентом безкоштовно Саундтреки OST до фільму Що якщо…? / А що як...?

Дивитися мультсеріал Що якщо…? / А що як...? 1 сезон / 1-9 серія

Коментарі 173
Lolotrack
Після моменту коли Альтрон поділив Таноса як продавець хотдогів булку то я зрозумів що в 3-х месниках Стрендж щось не додивився і переможних сюжети було два.

Дивитися онлайн всі сезони серіалу "Що якщо…? / А що як...?":


Скачати серіал "Що якщо…? / А що як...?" через торент безкоштовно


Скачати торенти



Музика з фільму Що якщо…? / А що як...?


Слухати онлайн або скачати

Дивитися ще серіали і кінофільми українською
Поділіться враженнями від перегляду
{login}
  • Актуальні
  • Кращі
  • Нові
  • Старі
  • Гірші
  1. 666Atolik
    Місцевий авторитет🔥
    + 0 -
    Дуже вдала екранізація всесвіту марвел.
    9 березня 2024 23:37
    152
  2. денис дончик
    Кіномани
    + +3 -
    перша серія у першому сезоні не повна,обрізана на середині!
    31 грудня 2023 10:18
    1
  3. Володимир Курятов
    репортер з Голлівуду⭐️
    + -4 -
    "Який безлад" - сказала вона, з посмішкою на обличчі. Бо пекло це її дім, дім російської жінки. Перший сезон, що ж він нам розповів? Що надія усього людства, це зібрання тих хто відповідає критеріям добра і любові?)) Ні, перші згадки про надію, були у російській жінці з лучником що втратив жагу до життя та увага, гібридним вірусом неонацистського режиму.
    Під кінець, зло здолали злом, і всі зажили щасливо. Гарна історія, завдяки таким і тримається добро в цьому світі?)) - Чи усе ж таки тут щось не так, я схильно до іншого варіанту. Де чітко зрозуміло, що усе це лайно і немає у ньому нічого хорошого.
    Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
    26 грудня 2023 10:49
    253
      Показати відповіді (57)
    1. Дарія Індило
      Кіномани
      + +2 -
      Чоловіче з вами все добре? Чи може швидку викликати? Бо ваш коментар це шизоїдний шлак з нотками екзистенційної кризи.
      31 грудня 2023 13:34
      13
      1. Володимир Курятов
        репортер з Голлівуду⭐️
        + -4 -
        Колючка моя, що вважає себе найрозумнішою та ще не попікла собі пальчик як слід. Бо коли б попікла, вже зрозуміла б, - що вогонь небезпечним буває. Не усі бажають вчитись на помилках інших, більшість до якої ви причетні тому доказ.
        Розповідати мені про кризу, коли сама не здатна відрізнити правду від брехні. Зло з добром переплутала, та відмочила егоїстичний коментар собі на потіху.
        Якби ж то я був у пошуках, та рухався в пекло - у такому випадку був би схожим на вас. Але Бог милість свою мені дарував, і вже я відшукав усе що тільки потрібно було. Далі справа лише у тому, чи отримаєте ви стільки ж, та чи потрібно воно вам взагалі. Бо більшість людей, не планують покращувати нічого, у них все добре та все влаштовує. Напевно у пеклі буває комфортно здавалося їм, аж до поки та брехня не розвіялась і не опинились вони прямісінько там. Це як "трусторі" про те що тусуватись у пеклі куди цікавіше ніж у раю, аж до поки твій статус туриста що туди в гості потрапив, не перетвориться на "постійне місце мешкання".
        Але це все складно, тому деякі обирають "рускій мір", та поширюють його українською мовою (не усвідомлюючи того). Бо не цінують Добро, і вважають що будуть плювати у нього завжди.
        Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
        2 січня 2024 00:22
        253
        1. Безіменний
          Кіномани
          + 0 -
          То може ти таки поясниш як у твоїй голові укладається схавльно відгукуватись про реінкарнацію безробітного, хоча там один із позитивних персонажів демон і водночас кидатись на студію Дідько через їхню назву?
          Бо поки здається що її коментар слушний.
          А ще ти не пояснив як тобі вдається водночас "срати на релігію" і згадувати вірити в Бога.
          4 січня 2024 14:28
          71
          1. Володимир Курятов
            репортер з Голлівуду⭐️
            + -3 -
            Ну по перше, релігія - це вигадка диявола (спотворена віра у Бога). А на все що вигадає диявол, будь то релігія чи філософія, або ж будь яка інша наука про брехню - для мене не більша по вартості за купу лайна!)))
            Сказати що реінкарнація безробітного схвальна, ну відносно так а відносно це також купа лайна (коли розібратися і копнути глибше). Тому якщо б хтось висловив критику, з приводу того що це негідне уваги - я б навіть слова заперечити йому не зміг. Усе в світі відносно, відносно я буду вважатись демоном (у випадку коли буду визнані усіма так звані "церкви" руйнувати і палити). Але чи буду я насправді ним? Хіба демон це не той хто бажає знищити усіх людей, і це його єдина мета за ради чого він взагалі існує.
            Я маю вже трохи досвіду, і за цей час, що я споживав в нашому інфополі? Багатенько усього, аби мати змогу з чим порівняти. Також за ці роки мої думки змінювались поступово, поступово відкривалась загальна картина. Вона в свою чергу змінювала мої погляди на одні і ті самі речі (то у гіршу то у кращу сторони).
            І тут найцікавіше, приходить війна, і вона допомагає зрозуміти що насправді важливо. Особливо у випадку коли перед вами повстає вибір, життя або смерть. А тут вже як говориться балансувати не вийде, ти або виконуш правила життя і живе (чи навпаки і вмераєш). Третього варіанту немає, його ніхто не створив (і не створить)))
            Ось наприклад, є світ у якому є добро і зло і свої закони (казковий світ з магією і драконами). У такому світі "казковому", усе може бути чудовим і навіть чорт не буде таким і лихим. Проблема у тому, що реальний світ у якому ми знаходимось - працює абсолютно по іншим законам (і коли ти порівнюєш те що порівняти не можливо, заплутуєш себе і вводиш в брехню тобто оману). Як я вже раніше казав про відносність, усе досить складно у випадку коли у тебе порушена фундація. Вона не дозволяє тобі чітко зрозуміти що для тебе дійсно погано, а брехня не дозволяє навіть дізнатися - бо налаштовує тебе проти правди.
            Так було зі мною протягом багатьох років, так є на сьогоднішній день з усією Україною. Що правда коли прийшла війна, я вирішив вилікуватись і шукати істину - В тей час коли Україна, продовжила свій шлях смерті. Отже мені як частині України, яка не бажає померти (варто лікувати не тільки себе, але й оточуючих мене людей).
            Сподіваюсь що у майбутньому, коли люди будуть чітко бачити гидоту - так само будуть реагувати на неї і забороняти розповсюдження серед свої рідних та близьких їм людей. Коли відноситись до співвідчизників, як до однієї дружньої і люблячої родини - у такому випадку
            не варто бажати тим кого ти любиш зла, або закривати очі та бути байдужим, то йти хляхом що призводить до смерті і руйнувань. Діла не буде у такому випадку, хорошого так точно.
            Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
            6 січня 2024 01:05
            253
            1. Володимир Курятов
              репортер з Голлівуду⭐️
              + -2 -
              Отож і виходить, що коли всі рухаються в яму при перегляді "карлсона що живе на даху" радіють. Я в свою чергу сумую, бо не бажаю щоб усі приділяли увагу злу і замаскованим злим вчинкам з посмішкою на обличчі.
              Не знаю як пояснити так аби було дійсно зрозуміло, бо тра було б ще пару книг прописати на цю тему. Бо коли у мене в голові воно все чітко і зрозуміло, вам може здаватись рандомним набором символів. Бо приклади мого бачення і вашого не співпадають - від того взаємопорозуміння інколи дає тріщину. + Різний вік і гормони, і оточення з усвідомленням слів різниться завжди.
              Тому дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
              Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
              6 січня 2024 01:08
              253
              1. Безіменний
                Кіномани
                + 0 -
                Мабуть ви праві, в нас справді різне розуміння слів тому нам доволі важко один одного зрозуміти. Але мені справді цікаво спробувати.
                Ви написали що релігія вигадка диявола, я вже зустрічав подібну думку раніше та мені цікаво як саме ви її розвиватимете. Чи вважаєте ви Біблію святою? Чи також спотвореною дияволом? Якщо так то звідки ви берете інформацію про Бога та Ісуса, а також про судження добра і зла? Чи ви спираєтесь на власний емпіричний досвід?
                Також цікаве ваше уявлення про диявола. Ви вважаєте його підконтрольним Богу щоб карати грішників чи протиставлення Богу? Ви вважаєте його втіленням зла як протилежність добру чи хаосу (відсутністю можливості розділити добро і зло)?
                До того ж як ви вже написали різні люди мають різні усвідомлення слів, тож можливо студія "Дідько" не вкладала у свою назву ті сенси які ви там побачили тож неварто було проявляти скільки агресії до них.
                Також багато людей використовують символ чорта тільки щоб виразити свій протест християнству, а насправді в нього не вірять. А оскільки ви написали що релігії зло то чи не є їхній вчинок добром у такому випадку?
                6 січня 2024 11:05
                71
                1. Володимир Курятов
                  репортер з Голлівуду⭐️
                  + 0 -
                  Що ж аби відповісти на ці надскладні питання. Тра починати як завжди з основ, що у свою чергу підкреслюють світогляд та взаємопорозуміння. Як я полюбляю казати то усе починається з фундації (такий термін мені близький, бо за професією я колись був будівельником). Отож розпочинаючи з початку завжди відштовхуюсь від того хто був на початку, Бог який створив усе і який є Любов. Любов в свою чергу створивша наш світ, не має ні початку ні кінця (є вічною та поза уявою, на яку ми тільки спроможні взагалі). Так ось ця сама Любов створила світ для себе, і у якому Вона ж і відсутня. Вона ж є сукупністю усієї досконалості, та створює свій образ у цьому світі - де її немає і де образ тобто людина, має можливість спілкування із Нею. Це у свою чергу не є чимсь справедливим, бо образ наділений волею яка їй же і шкодить. Людина яка має свободу обирати, страждає від тієї ж свободи. Усе це описано в Біблії, так званому "святому письмі". Святому - це означає іншому (але не просто іншому, а на стільки іншому, що за для того аби виділити на скільки іншому, було створено окреме слово). Також зауважу що людина будучи залежною від Бога (Любові та абсолютної досконалості), на стільки ж як легені у тілі залежні від кисню. Бо Бог є Життя, а відсутність Його це вже пекло і смерть. Пекло це вже остаточна форма смерті, де людина не має можливості спілкування з Любов'ю. І дідько, це так би мовити житель пекла, мета якого "вкрасти, вбити та загубити". Світ у якому ми перебуваємо, не є світом Любові, і також не є пеклом. Але як тіло впливає на душу, так і душа впливає на тіло відносно. Відносно і "дідько" впливає на людину, спонукаючи її волю обрати смерть. Світ складний, як і людина що перебуває у ньому (бо як існують речі у фізичній подобі, так і у духовній існують речі відмінні від них).
                  Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
                  6 січня 2024 14:27
                  253
                  1. Володимир Курятов
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + 0 -
                    Що ж ми бачимо картину у якій ми знаходимось, і брехню яка нам заважає усвідомити правдивість реальності і карти як такої узагалі. Брехня ж не є від Любові, вона існує поза межами неї. Але при тому Любов наділила людину можливістю відрізняти правду від брехні (а краще казати взагалі, істину яка є однією для усіх). Хоча Любов і наділила людину силою істини, ворог любові безбожний (який є вісником смерті) постійно поряд з людиною і намагається спотворити істину. Колись коли я був доволі розумним, і багато чого знав - усе одно як і всі рухався дорогою смерті. Вивчаючи смерть, та вивчаючи її протилежність Любов. Нажаль у світі якому ми перебуваємо, дуже багато замінників Любові - які постійно нас манять до себе і заплутують у пошуках Життя. Ці замінники можуть бути різноманітними, одним із яскравих прикладів є наркотики. Вони в свою чергу є такою собі зброєю диявола, вказують на те що шукає людина. А людина зазвичай як я раніше казав шукає те від чого залежна - Любові щастя здоровя, радощів добробуту благополучча та усього що пов'язано з царством небесним (це окрема тема, і також дуже важлива). Отримавши наркотики людина зазвичай відчуває насолоду, яку навіть не можливо поставити в один ряд із сексом (як фізична насолода, ніби дає у кредит щастя... але при тому відбираючи здоров'я і згодом життя). Наркотик же сам по собі не є чимось жахливим, як до прикладу взяти алкоголь чи вино. Жахливим є вибір людини, яким вона ставить задоволення тіла вище душі. Де мета бути твариною, що постійно задовольняє потреби тіла не зважаючи навіть на те що це їй шкодить. Як же сказано пийте але не упивайтесь, не засижуйтесь у лихих компаніях до пізна аби не піддатися злу. Бог будучи у тілі людини, пив вино але не був пияком. Для відома вас, у нас в країні серед людей що вживають алкоголь таких не існує. Бо людина яка вживає алкоголь частіше ніж раз у 3-и місяці - це по факту є алкоголік (і про це свідчать наукові дослідження). Усі ці порівняння наштовхують на питання як захиститись, як вберегтись і не вмерти (як бути здоровим), і багато багато чого іншого, але не про усе і відразу.
                    Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
                    6 січня 2024 14:29
                    253
                  2. Володимир Курятов
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + 0 -
                    Нажаль коментарі у мене розгорнуті та велитеньські, бо тема складна і потребує максимально розгорнутого пояснення. Але я намагатимусь як умога стисліше пояснити, аби вам було цікаво читати.
                    Так ось повторюсь що розуміння одних і тих самих слів у нас може різнитися, але зауважу що свобода у тому контексті вище - має катострофічно жахливі наслідки та ніяк не являється благом для людини. Бо цей самий вибів змушує людину так сильно страждати, так вже влаштований світ. Світ, у якому ми залежні від Любові, Любові не має, а має лише спілкування із Нею.
                    Що ж до диявола, янгола світла який належав Любові. Згодом отримавший свободу від неї, перетворився на те що ми чули ("ЧОРТА", та ще 1000-чі різних імен "Дідько" у числі яких). Коли ми розмовляємо про зло, то маємо на увазі відсутність Любові. Зло протилежне і не має миру із Любов'ю, тому коли ми бачимо щось подібне, - то це лицемірство і брехня. Брехня вона удосконалюється постійно, як би я не доводив вам свою думку - брехня завжди підлаштується та буде намагатися спотворити мої слова таким чином (аби вона була у вигідному світлі, коли я в свою чергу виглядав би як лайно). Це її сутність, на то вона і брехня. Так само і зло, сутність його безбожність (тобто відсутність добра).

                    Аби усвідомити покарання, ми маємо розуміти що нас не так карає Бог - як ми самі себе обрікаємо на страждання. У світі є правила, і ті правила кажуть нам що від нас вимагає Любов. Тобто Любов каже, не зраджуй - бо немає Мене у зраді. Ми зраджуємо, та отримуємо за це свободу від Бога. А як нам відомо, свобода від Бога (Любові) - це смерть і страждання. Бо так вже ми влаштовані, такий ми глечик що бажає бути постійно наповненим. Та коли він пустує, туди приходить диявол (мета якого - ВКРАСТИ, ВБИТИ та ЗАГУБИТИ). Мета якого не дати вам повернутись до Любові, мета якого спотворити усе що ви розумієте та нав'язати вам "волю смерті".
                    Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
                    6 січня 2024 14:30
                    253
                  3. Володимир Курятов
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + 0 -
                    Не думаю що мені вистачило потрібних слів, аби донести свою думку. Бо знову ж таки ми не знайомі, та я не знаю що саме вам відомо. Де ви бачите як слід, а де ви усе ще перебуваєте у брехні і не бачите ворога як такого.

                    Звісно є противники християн, так само як і противників Бога. Вони перебувають у так званих "церквах", що зі справжньою церквою яка описана у "святому письмі" спільного має зовсім не багато. І аби бачити все у істинному світлі, тра вивчати те що є істинним. Геніальність брехні полягає у тому, що різноманітні теологи спотворили розіміння біблії таким чином - аби люди бачили у ній брехню та гидоту. Коли насправді, це єдиний інструмент проти зла і що каже про спасіння.

                    Учора дивився основні ідеї надлюдини, філософії яка базується і відштовхується від "святого письма" але з домішками свого безбожного бачення. Тобто казати про світ який влаштований, і мету якою є Життя та Любов'ю - без урахування Любові як такої. Ну це порожнеча у порожнині, зрозумійте мене. Це те про що я кажу, коли диявол який нічого не створює а лише спотворює істинне за для того аби вбити людину. Така його сутність, і сутність людини що перебуває тут не така (вона і не десь по середині, бо страждає від болю і порожнечі в душі).

                    Так і про студію "дідько", уявіть як людині що проти пекла воює. Вітати людей які у пекло не просто ідуть, а і за собою тягнуть відверто нахабно родину мою. А ви мої любі українці моя родина, і коли ви прямуєте у пекло, мені від того боляче і неприємно.
                    Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
                    6 січня 2024 14:55
                    253
                  4. Безіменний
                    Кіномани
                    + 0 -
                    Дякую, було дуже цікаво почитати. Доречі яка ваша думка про наприклад фразу "Істинно кажу вам: тяжко буде багатому ввійти в Царство Боже! Ще кажу вам: легше верблюдові пройти крізь голчане вушко, ніж багатому ввійти в Царство Боже". Бачите тут може бути спотворення і насправді має бути "канат". Бо давньгрецькою "κάμηλος" це верблюд, а "κάμιλος" канат.
                    6 січня 2024 16:34
                    71
                  5. Володимир Курятов
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + 0 -
                    Думка моя з цього питання чітко переплітається з місцем, де Бог вказує на благо для нас і силу нашу у немочі. Бо так вже влаштовано, що до поки нам не відкрито - ми і зрозуміти не намагаємось. Ось як важко людині з грошима побачити, що її гроші та розкіш у порівнянні з істиною Любові - ніщо. Важко відмовитись та побачити істину, бо вона каже про те що ти у лайні (а ти те лайно прикрашаєш наприклад коштовностями, і набута цінність від тих прекрас засліплює тебе). А який сенс у красі, коли ти її оцінити не здатний. Так само як усвідомити кримезній людині, що вона нікчемна і повністю залежна від Бога. Як я вам раніше і казав, як тільки Любов покидає вас - ви відразу потрапляєте у небезпеку, на свій хліб у місце де їжі немає. Але їжа та духовна, і куди важливіша за звичайний хліб та воду.
                    Колись один Пруський король провів експеримент над малюками, заперши 50 новонароджених у крилі замку. Він наказав слугам, піклуватися про цих дітлахів, але чітко заборонив їм спілкуватися з цими дітьми. Діти були ситі, були у теплі та одяг з іграшками мали - але спілкування не мали і ніколи не чули слова. Останній з них помер у віці 2-ух чи 4-ох років не пам'ятаю, важливо ж те що без спілкування вони померають.
                    Як сказано про залежність від їжі, так і залежні ми від духовної їжі що дає нам Господь. Але до поки усе добре, і ми багаті усим - здоров'ям, достатком, диявол - під боком використовуючи брехню нашіптує нам про нашу суверенність. Це у свою чергу затьмарює нам розум, і ми як самодостатні не бачучи потреби у Господі - рухаємось до смерті, опираючись на свій розум. А розум наш без Бога божевільний, який шукає лише порожнечі та смерть.
                    Нагадаю також що коли Бог казав, що тих хто ослухався Його він карає. Карає він синів та дочок за гріхи батьків, а це у свою чергу біда. Бо як жити без Бога? - Ось так як русня, і нас в оте лайно вивалює. Де суцільна брехня, та лицимірство що огидне Любові.
                    Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
                    6 січня 2024 17:11
                    253
                  6. Месьйо Без Звання
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + 0 -
                    Я вибачаюсь, що втручаюсь у вашу розмову, але ви можете розмовляти між собою в діректі? В "Мій кабінет" є вкладка "Повідомлення", ось там і розмовляйте між собою скільки хочете. Дякую.
                    I`ll come back
                    6 січня 2024 18:07
                    308
                2. Володимир Курятов
                  репортер з Голлівуду⭐️
                  + -1 -
                  Буквально тільки написав таке велитеньське повідомлення, яке не помістилось у 2-а окремих. Та редагувавши його, випадково видалив взагалі..)) Ну це точно знак, і про щось свідчить..))
                  Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
                  6 січня 2024 12:59
                  253
                  1. Володимир Курятов
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + -1 -
                    Коментар був на стільки чудовим, що мені якось сумно. Не знаю як розпочати знову друкувати, аби досягти тої досконалості що тільки но видалив. Але зараз зберусь з думками, та спробую зробити ще краще. У випадку, коли вам дійсно цікаво!))
                    Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
                    6 січня 2024 13:05
                    253
                  2. Безіменний
                    Кіномани
                    + -1 -
                    Можете друкувати у якомусь іншому додатку, потім копіювати та вставляти сюди. Так не видалите випадково.
                    6 січня 2024 13:11
                    71
                  3. Володимир Курятов
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + -1 -
                    Так і роблю зараз, але нажаль так само гарно як і минулого разу не виходить. Але частково я робив так і минулого, тому із-за того що частково робив так, а частково так (заплутався і все видалив). Бо тут дуже дивно все влаштовано. Але вже сталося як сталося, зараз спробую відтворити - щось схоже.
                    Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
                    6 січня 2024 13:31
                    253
              2. Дарія Індило
                Кіномани
                + +2 -
                Шановний, я чесно з усіх сил хотіла проігнорувати цей ваш так би мовити "Маніфест" але коли прочитала словосполучення "порушена фундація" то мені захотілось дізнатись що ви мали на увазі, бо наскільки я знаю слово фундація означає пожертвування коштів на щонебуть. Абож я помиляюсь і ви взагалі мали на увазі твори Айзика Азімова. До тогож ви там мене причисляли до більшості, що ж це правда. Я такаж як і більшість людей в глобальному значенні. І якщо ви вважаєте що це щось погане то запевняю вас, гірше коли ти вважаєш себе не таким як всі, що ти не відносишся до більшості (це якраз і показує вашу обмеженість). Взагалі в глобальному значенні всі ваші коментарі це графоманський потік незв'язаних між собою думок які зачасту ще й суперечать одна одній. А якщо ви ще й теологію приплітаєте сюди то мали б знати що диявол не має на меті знищення людства а карає грішників погодьтесь це дещо різне. Бо коли розглядати під таким кутом то зло перестає бути злом. Стосовно вашого досвіду, якщо ви щось пережили і отримали з цього якийсь досвід то це не означає що він став панацеєю для всього людства. А до психолога я б вам всеж радила записатись, тут як кажуть сам бог велів!
                6 січня 2024 03:30
                13
                1. Володимир Курятов
                  репортер з Голлівуду⭐️
                  + -1 -
                  Термін "фундація" також може вказувати на основу або базу, на якій щось будується. Наприклад, у будівництві "фундація" може вказувати на структурну частину будівлі, яка передає навантаження від будівлі до грунту.
                  Моє використання цього слова має умовне значення, як осова на якій базується світогляд. Те від чого ми відштовхуємось, коли щось стверджуємо та відрізняємо правду від брехні.
                  Те що фундація нагадує вам якийсь фонд або компанію, для мене також дивно. Бо я навіть не уявляв що це слово так використовують, аж до поки ви мені на це не вказали. Тому дякую, і в наступний раз буду більш підкованим у цьому питанні. Хоча як на мене, я й досі не розумію (бо по професії будівельник) а там значення фундамент завжди мало якийсь один сенс.
                  Те що є для мене хорошим або поганим, я чудово розумію. Коли ви вказуєте мені на те що має на меті диявол, вказує лише на вашу освіту у цьому питанні (а саме відсутність розуміння, як виявити брехню).
                  Стосовно мого досвіду, то він лише вказує на те що я мав справу з тими речами про які говорю. І аж ніяк про порятунок усього і усіх, бо рятує лише Бог який точно не є тим самим "богом з маленької літери" за якого згадали ви.❤✌😉
                  Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
                  6 січня 2024 15:21
                  253
                2. Безіменний
                  Кіномани
                  + 0 -
                  Та нам тут усім трьом психолог потрібен.
                  6 січня 2024 11:07
                  71
                  1. Володимир Курятов
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + -1 -
                    Нажаль психологи дурні, так само як і усі інші безбожники. А безбожний розум як я раніше казав (шукає лише смерті, протележний усьому що дарує Життя) - любов, радість, щастя та благополучча, забудьте немає у нього цих понять. Є лише видозміна що покрита брехнею і лицемірством, наприклад як наркотик що дарує насолоду (такий собі штучний шматочок радощів, що дає у кредит взамін на ваше життя). А їхнє лікування, це наша сучасна медицина... Яку я також трохи вивчав бо довго хворів. Вона тільки знімає симптоми, знеболює замість зцілювання. Вам не болить, то й добре - ви вже не хворі. Чи наприклад фармацепти що дарують вам реципти, які коштують чимало а результат усе той самий - операційний стіл через пару років. Де також тра чималеньку суму коштів.
                    Система гнила, і шукати вихід у такій системі - це те саме що ритись у лайні, шукаючи там чисті речі.
                    Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
                    6 січня 2024 11:54
                    253
                  2. Безбожник
                    Кіномани
                    + 0 -
                    Як цікаво. Тобто більшісь вчених які відкрито себе позиціонують як атеїстів (Стівен Хокінг як найбільш очевидний приклад) теж дурні? Релігія винна в тисячах смертей, якщо не в мільйонах. Тих хто ніс науку в маси називали єритиками і спалювали а звичайну математику колись називали письмом диявола. Віра винна в трьох хрестових походах бо одні люди вважали свого бога справжнішим за бога інших людей! А один похід взагалі очолювала дитина яка щиро вірила що вана посланець бога і має вигнати "невірних" (мусульман) із святого міста. В результаті коли вони сіли в кораблі торговців які обіцяли їх переправити безкоштовно заради "божої мети" Всіх дітей продали в рабство в Єгипті. Ось така цікавенька історія. В Салемі спалювали людей теж через віру. Тож давайте на чистоту жоден атеїст чи безбожник незробив зла людям більше ніж свято вірюючі люди. Бо коли те вам вигідно ви забуваєте всі заповіді вашого бога (не вбий, люби ближнього свого і т. д.) і робите це все бо так велів бог. Цікаво виходить. А і останнє "фундація" це більш як дія вкладання чого небуть, "фонд" це зачасту організація тобто та до якої вчиняють дію. "Фундамент" це і є основа будь чого.
                    6 січня 2024 23:25
                    2
                  3. Володимир Курятов
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + -2 -
                    Стівен Хокінг взагалі дебіл, я його ніколи не сприймав як когось розумного. Усі його теорії, це просто купа лайна. Один лише зовнішній вигляд чого вартий, не кажучи про думки які він поширював. Людина яка має хоча б маленьку долю критичного мислення, вважатиме так само.

                    По друге релігія, це потворний винахід диявола. Вона дуже далека від Бога, вам би це було відомо - у випадку коли б ви не намагались загинути самостійно, та затягнути за собою як умога більше людей.

                    По трете порівнювати фонд з фунд, це не досить розумно. Тому на цьому і закінчимо, бо не бачу у вас того кому потрібні відповіді або ж любов.
                    Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
                    7 січня 2024 02:13
                    253
                  4. Месьйо Без Звання
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + 0 -
                    А я у вас не сприймаю нічого розумного. Торочите в коментарях на сайті перегляду КІНО про РЕЛІГІЮ - це ж неадекватність, враховуючи те, що тут можна спілкуватися в вкладці "повідомлення" не по темі.
                    I`ll come back
                    7 січня 2024 09:53
                    308
                  5. Володимир Курятов
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + -1 -
                    Якби ви ще читали коментарі, а коли прочитане ще намагались зрозуміти та почути як слід. ТОДІ напевно і питання релігії у вас відпало як таке, та єгоїстичне привласнення тем для спілкування.
                    Хіба ви не схожі на того хто поширює добро усюди де перебуважє? Хіба ваше спілкування дарує любов і тепло оточуючим? Чим починається і чим закінчується взагалі спілкування, яким воно повинно бути і кому є діло до того?
                    Я можу приводити багато питань які ви не здатні навіть усвідомити, не кажучи про те що їх тра вирішувати та давати на них відповіді як мінімум. Усе це звісно тільки тому що ви налаштовані бути злим.
                    Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
                    7 січня 2024 13:07
                    253
                  6. Месьйо Без Звання
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + 0 -
                    Я не можу сказати, що я завжди поширюю добро і любов де перебуваю, але й не можу сказати, що завжди агресивно відповідаю. Дивлячись коли. Бо якщо людина говорить, як "бидло", то я відповідаю достатньо агресивно, бо "бидло" не зрозуміє "нормальну мову". Якщо людина адекватно спілкується, то це вже друге діло.
                    І злість не моя риса. Я використовую злість, тільки тоді, коли є щось недоречне.
                    Дякую.
                    I`ll come back
                    7 січня 2024 17:54
                    308
                  7. Безбожник
                    Кіномани
                    + +2 -
                    Злість та агресію зараз пропагуєте саме ви. Знову ж прикриваючи це все вірою в міфічного бога. А все для чого? Правильно аби піднестии своє его та самоствердитись. Ви мій шановний егоїст та лицемір.
                    7 січня 2024 17:32
                    2
                  8. Володимир Курятов
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + -3 -
                    О так ви володієте словом, це цікаво. Пропагую я лише любов, якщо ви не помітили. Але викриваючи зло у своїй унікальній провокуючій манері, для того аби вказати на помилки і розкрити вашу душу як умога сильніше. З однієї сторони звучить як маніпуляція, але знову ж таки я відверта людина і відповідаю на усі питання без утайки та брехні. Вам звісно може багато чого не подобатись в мені, і ви можете мене порівнювати з егоїстом. Але те що ви будете робити, і те що є насправді - не відповідає реальності.

                    Ось вам чудовий приклад: Уявимо місце, це буде така собі скеля. На вершині скелі, звідки якщо впадеш - то помреш 100%. І там збіраються люди, які бажають померти. Я у свою чергу стою поруч, і у момент коли людина збірається цибнути, ловлю її не не даю впасти вниз. Бо коли вона впаде, мені буде від того погано і сумно. Аби не бути пригніченим, я егоїстично рятую її. Аби не відчувати біль, приймаю рішення за ту людину і силоміць забороняю їй померати.

                    Так зазвичай коять усі егоїстичні батьки, особливо по відношенню до своїх дітей. Тоді з ваших слів, у нас уся планета - це егоїстичні покидьки. Окрім вас звісно, ви не такий, ви хороша людина - яка харкає у Бога і їй срати на любов взагалі.
                    Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
                    9 січня 2024 16:47
                    253
                  9. Дарія Індило
                    Кіномани
                    + +1 -
                    Ви зараз самі ж підтвердили що робите це з власного егоїзму.
                    Цитую "Аби не бути пригніченим". Тож якщо говорити відверто то зараз ви брешете або собі або всім іншим. Адже насправді вам байдужа доля людини ви лиш хочете "врятувати" її заради задоволення власного его. Бо ви ж явно не питали чи потребує хтось вашого "порятунку" так би мовити. Отже давайте підсумуємо та підемо шляхом вашої алюзії, є уявна людина яка прийшла на ту скелю, добровільно і усвідомлено. А ви ловите її не даючи впасти і що далі? Без причини люди нічого не роблять. Ви ж намагаєтесь переконати всіх у правильності вашої точки зору як єдиної правильної. І говорите що ті хто так же не думають це погані люди і взагалі дебіли, проте ви несете іншим тільки любов та добро. Потім ви говорите що все у світі відносно. А тоді ви говорите що приймаєте рішення за іншу людину, хоча як ви могли прочитати в вашій біблії що бог надав людям свободу вибору. І останнє найголовніше, все це написано під грьобаним бляха мультиком. Я навіть не знаю що з цього всього звучить абсурдніше.
                    9 січня 2024 20:40
                    13
                  10. Месьйо Без Звання
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + 0 -
                    Оце по факту. Абсолютно згоден.
                    I`ll come back
                    9 січня 2024 20:44
                    308
                  11. Месьйо Без Звання
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + 0 -
                    Я б хотів би побачити, мій дорогий лицеміре, як ви будете ловити людину, щоб вона не впала і не померла. Сказати можна будь-що, а от зробити - ні.
                    І до речі, у вас любов - це все бог? Бо це вже точно якийсь маразм.
                    I`ll come back
                    9 січня 2024 20:34
                    308
                  12. Heisenberg
                    Оскароносний коментатор👑
                    + -1 -
                    "Стівен Хокінг взагалі дебіл"🤓😂
                    savvy?
                    7 січня 2024 09:22
                    2 236
                  13. Безіменний
                    Кіномани
                    + -1 -
                    Є хоч одна людина яку ви вважаєте розумнішою за себе? Якщо так то скажіть хто це.
                    6 січня 2024 12:02
                    71
                  14. Володимир Курятов
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + -1 -
                    Дуже складно мені тут відповідати насправді, тра по 10 коментарів друкувати, аби відправити одне повідомлення. Думка якого є нероздільною.
                    Розумнішою за мене, людина може бути у тому чого я не вивчав. Але це усе відносно, бо є такий момент як знання і мудрість. Одні люди володіючи велитеньською кількістю інформації, не здатні нею правильно керувати. Інші ж навпаки, можуть володіти невиличкою - але бути при цьому досконалішими. Тому майте мудрість, - бо це навичка правильно керувати знаннями. І як мені відомо, її не дає ніхто окрім Бога. І це окрема тема для розмови, знову ж таки ністільки глибока (що мені тра написати не одну книгу аби пояснити як слід).
                    Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
                    6 січня 2024 12:57
                    253
                  15. Безіменний
                    Кіномани
                    + -1 -
                    Коли я питав про те чи є хтось розумніший за вас я питав не тільки про нині живих.
                    Чи вважаєте ви себе так само мудрим як апостоли наприклад?
                    7 січня 2024 19:17
                    71
                  16. Володимир Курятов
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + -1 -
                    Не знаю на скільки вони були мудрі, але здається мені до них ще далеко. Це лише припущення, і коли казати про мудрість - то тра розуміти звідки вона приходить. По перше є 2-а поняття мудрості, одна з яких не зовсім і мудрість (бо пов'язана з людьми). Інша ж справжня, і отримати її можливо лише від Бога.
                    Те як і скільки Бог вирішеє розділяти дари для людей, мені не відомо. Коли я був малим, років з 10 чи більше, то молив Бога про мудрість. А те скільки він її мені дав, це мені не відомо. Відомо лише те що сам по собі, я ніщо та легший за порожнечу. Але коли в мені є Любов, то бездоганний і кращий за будь що існує у світі.
                    Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
                    7 січня 2024 20:57
                    253
                  17. Безіменний
                    Кіномани
                    + 0 -
                    Ну то напишіть книгу, я певен знайдеться багато охочих почитати ваше вчення.
                    6 січня 2024 13:14
                    71
                  18. Месьйо Без Звання
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + 0 -
                    То ви думаєте, що ви геній?
                    I`ll come back
                    6 січня 2024 13:08
                    308
                  19. Володимир Курятов
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + -2 -
                    Відносно так, відносно ні. Дивлячись з чим порівнювати.
                    Так само як і питання як справи, відносно кого. Відносно тих кому гірше, у мене все пречудово. А відносно тих кому краще, жахливо і краще б не питали таке взагалі.
                    Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
                    6 січня 2024 15:05
                    253
                  20. Месьйо Без Звання
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + 0 -
                    Бажаю вам жахливих справ!
                    I`ll come back
                    6 січня 2024 15:11
                    308
                  21. Володимир Курятов
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + -1 -
                    Бажаю здоров'я, та Любові у серці.❤
                    Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
                    6 січня 2024 15:27
                    253
                  22. Месьйо Без Звання
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + 0 -
                    Собі? Дуже цікаво!
                    I`ll come back
                    6 січня 2024 18:08
                    308
                  23. Володимир Курятов
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + -1 -
                    Собі звісно також. Не хворійте, і передайте добро далі.❤
                    Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
                    6 січня 2024 19:29
                    253
                  24. Месьйо Без Звання
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + -1 -
                    Я за вас дуже радий.
                    I`ll come back
                    7 січня 2024 17:57
                    308
                  25. Володимир Курятов
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + -2 -
                    Це брехня, бо ви зла людина. Але бажаю добра, і любові в житті.
                    Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
                    7 січня 2024 20:59
                    253
                  26. Месьйо Без Звання
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + +2 -
                    Ви - лицемір, нарцис і дуже наївний . Мені вас справді шкода, і тут без брехні.
                    I`ll come back
                    8 січня 2024 17:33
                    308
                  27. Володимир Курятов
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + -2 -
                    Знову брехня, вам зовсім мене не шкода. Це настільки очевидно, на стільки ж як вода мокра!)) Коли ви вважаєте що перемога важливіша, за любов, якою нехтуєте доречі, і останнє слово яким ви себе відбілюєте - постійно повинно бути за вами "добродію". Усе що від вас можна почути, це слова які вам здаються хорошими, ви використовуєте їх аби ваша совість вважалась чистою. Чистою перед собою і суспільством, не важливо що за дух у вас, та як саме ви плюєте в оточуючих. Чого добиваєтесь, та куди прагнете потрапити.
                    Мої ж думки на відміну від вас прозорі, та прямолінійні. Максимально розгорнуті, та відверті. Різниця між нами у тому, що я точно знаю куди прямую. Бо шукаю істину, та дотримуюсь її повсякчас.
                    Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
                    8 січня 2024 19:11
                    253
                  28. Месьйо Без Звання
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + +1 -
                    Думайте, як хочете, але тепер мені вас точно не шкода. Другий раз кажу, що ви нарцис. Ви думаєте тільки про себе, у вас в кожному коментарі, хороше тільки про вас. І ви також лицемір. "Бажаю добра, і любові в житті" - дуже реалістично, але оскільки ви ще й нарцис, то лицемір точно.
                    Хорошого у вас тільки те, що обдурювати вмієте, хоч і не вийшло)
                    I`ll come back
                    8 січня 2024 21:15
                    308
                  29. Володимир Курятов
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + -1 -
                    По перше брехня, це смертельний гріх - хто знає Любов, брехню зневажає. По друге, усі ваші потуги присоромити мене -виглядають жалюгідно. Мені дивно чому люди дивлячись на росіян, їх зневажають - але при цьому використовують їх культуру і тип мислення. Хіба це не є характерним, для такого поняття як російський дух?

                    І на останок, нарцис це типу самозакоханий егоїст? Коли б це було правдою, навіщо мені взагалі було б витрачати свій час на спілкування із вами? Дурнів серед нас багатенько, але ви ж то не такий. Доводи якого закінчуються словами "дуже реалістично".

                    У вас дуже маленький внутрішній світ, і крім якоїсь набридливої критики - що нічим адекватним не підкріплюється, нічого немає. Тому на цьому, давайте закінчимо вилив вашої порожнечі на мене. Дякую на перед.

                    Будте здорові, і не хворійте. Майте спасіння і віру живу!❤
                    Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
                    8 січня 2024 22:05
                    253
                  30. Месьйо Без Звання
                    репортер з Голлівуду⭐️
                    + +1 -
                    По перше, я вам просто сказав сарказмом "Я за вас дуже радий", а ви почали нити про всяку муть по типу "Це брехня, це брехня". По друге, ви ж самі казали, що порівнюєте себе з геніями - хіба це не нарцис?
                    I`ll come back
                    9 січня 2024 07:05
                    308
                  31. astril
                    Місцевий авторитет🔥
                    + +1 -
                    Аплодую стоячи!
                    Так зачитувався цими повідомленнями, що і забув до якого фільму, чи мультфільму вони спочатку були адресовані. Браво!
                    Комуніст залишається комуністом, навіть якщо він називає себе "лібералом".
                    А гарний комуніст - котрий висить на дереві.

                    Коментарі тут, на UAKino, стало так само бридко читати, як на кацапській рєзкє.
                    9 січня 2024 05:51
                    170
                  32. Дарія Індило
                    Кіномани
                    + +1 -
                    А я бачу як тільки у вас закінчуються аргументи то ви переводите тему до "руського духу" і того подібного. Знаєте як Достоєвський писав про свій же народ? Звинувачуй інших в тому в чому винен сам і тоді про тебе цього не подумають! Нікого вам не нагадує? Та давайте поговоримо з вами без переведень по темі хто несе сюди "руській дух". Ви чоловіче певно зовсім відірвані від світу якщо думаєте що єдино правильним є нести любов у світ. І я так розумію що під цим ви ж маєте на увазі іншу біблійну цитату "якщо мене вдарять в праву щоку то я підставлю їм ліву" хіба це по вашому любов? Як по мені то ви абсолютно інфантильна людина яка вважає що все можна вирішити розмовою. Але це ж далеко не так і якщо ви вже по самі вуха вплутали свого бога до обговорення бляха мультика то скажу вам іншу цитату з біблії "всі, хто візьме меча, від меча і загинуть". Я б насправді ще могла наводити вам приклади або докази того що ви не праві. Та від ваших коментарів в мене таке потужне почуття фейспалму починається що боюсь можу підсісти на антидепресанти читаючи ту маячню яку ви звете мудрістю. Тож якщо ви все ж маєте бога в серці несіть свою любов комусь іншому. Бо схоже що більшості ваших співрозмовників вона поперек горла стає.
                    8 січня 2024 22:42
                    13
                  33. YARYKON
                    🎉V.I.P.🎉
                    + +2 -
                    О боже! І ви туди? 😁
                    Москалі – не люди! https://t.me/YARYKON_PLUS
                    8 січня 2024 22:55
                    4 331
                  34. Дарія Індило
                    Кіномани
                    + +2 -
                    Я атеїстка. І половина з написаного то сарказм
                    9 січня 2024 00:28
                    13
                  35. YARYKON
                    🎉V.I.P.🎉
                    + +2 -
                    Я про вступ у розмову з тим наркоманом. Там немає сенсу говорити про щось; він просто корчить із себе не зрозуміло кого.
                    Москалі – не люди! https://t.me/YARYKON_PLUS
                    9 січня 2024 00:34
                    4 331
                  36. Дарія Індило
                    Кіномани
                    + +3 -
                    Та це одразу зрозуміло, людина вивчила розумні слова та не вміє їх правильно приміняти. Але в мене хоббі таке, дражнити релігійних фанатиків. Є в мене історія як я переказувала свідкам єгови сюжет надприродного так ніби це були історичні події. Це було щось ви б бачили як вони уважно слухали ту маячню)
                    9 січня 2024 00:39
                    13
                  37. YARYKON
                    🎉V.I.P.🎉
                    + +2 -
                    😁😁😁
                    Москалі – не люди! https://t.me/YARYKON_PLUS
                    9 січня 2024 07:49
                    4 331
  4. Vxkdm2bsjskwj
    Оскароносний коментатор👑
    + +1 -
    УВАГА!!! Можливі спойлери

    ПОТЕНЦІАЛ ВЕЛИКИЙ, РЕАЛІЗАЦІЯ СЛАБЕНЬКА

    • Сюжет мультсеріалу непоганий, але далеко не ідеальний. Взагалі, в цього проекту величезний потенціал, і дуже крута концепція, але реалізували це трохи слабо. Всі хотіли бачити трохи інші сюжети, і я в тому числі, але, що маємо те маємо. Класною ідеєю було показати історію зі сторони Наглядача, як він за цим спостерігає і його деколи бісить, що він не може нічого вдіяти тоді, коли це треба зробити. По факту цей проект можна вважати проектом про Уату, і саме формат мультсеріалу дуже класно підходить для таких проектів, адже в такому випадку нічого не забороняє екранізувати своїх героїв у будь-яких історіях. Загалом, сюжет хороший, але можна було і краще.
    • Візуальна частина також хороша. Локації були показані достатньо добре, тому в рамках тої анімації, яку зробили Марвел, це топ. Графіка також хороша. Особисто я не помітив ні одного недоробленого кадру в серіалі, що вже добре. Ну і візуальні ефекти також хороші. Я вже казав про анімацію, круто, що Марвел не робили анімацію, подібну Піксар, а зробили більш-менш авторську, і вийшло доволі непогано.
    • Музика була просто хороша. Вона не була якоюсь супер класною, але й не заважала в окремих моментах.
    • Акторський склад вийшов доволі зірковий. Так, не всі актори повернулись до озвучки своїх персонажів, але й без них каст набрався доволі серйозний, починаючи від того ж Джеффрі Райта, і закінчуючи Бенедиктом Камбербетчем.
    • По реалізації жанру все класно. Так, сам концепт могли реалізувати краще, але саме жанри показали доволі добре.
    • Ритміка просто хороша. Як на мене, деякі серії були зайві, можливо через свої доволі прохідні сюжети. Так, у підсумку вони всі переплетуться у фінальному епізоді, але це не відміняє той факт, що ти мусиш глянути 2-3 доволі слабкі серії заради того, щоб розуміти все, що відбуватиметься у фіналі.
    • Атмосфера також хороша. Є вайб Мультивсесвіту й своєобразного хаосу в кожній серії, де твориться всіляка дичка, яку ти вже бачив у КВМ, що звісно дає свою унікальну атмосферу проекту.

    Це непоганий проект. Повторюсь: в нього класний концепт, задумка, але реалізували все якось по-середньому. Хотілось би більш крутих історій, і, щоб персонажі цих історій появлялись в інших проектах КВМ. Допустимо, що заважало Марвел запхати в "Мультивсесвіт Божевілля" Пеггі Картер із цього мультсеріалу? З'явився би зв'язок між проектами, і в перспективі, цей проект міг би дійсно пов'язувати проекти між собою. У всьому іншому хороший мультсеріал, але можна зробити краще, рекомендую, 7,3/10
    Для фанатів Марвел та ДС: https://t.me/n3dogeek_ukr
    17 листопада 2023 18:53
    1 710
      Показати відповіді (3)
    1. Володимир Курятов
      репортер з Голлівуду⭐️
      + -2 -
      Цей проект вартий лайна, але вам то не відомо - бо ви годуєтесь брехнею (єдина різниця у якій обгортці, тобто "високій" або "не дуже" якості). А такі думки наближають вас до перемоги? - Так перемоги пекла над вами і вашими рідніми та близькими людьми.

      Рекомендація звісно розгорнута, бо як же інакше - виж фанат!)) - Фанат лайна, звісно.))) Вам до душі припадає усе, що замінить життя смертю та брехнею.

      Я можу виглядати, як дуже неприємна людина - що критикує вас за лайно у якому ви не тямущі. Але ж мені і не тра виглядати як той хто цілує вам сраку, у випадку коли ви прямуєте в сраку! - Залиште це тим хто бажає вам зла, тим хто годує вас лажею - яка вам здається їстівною і до смаку.

      Бажаю вам переглянути, усі ваші погляди щодо вподобань! - Та зичу вам любові і добробуту, аби мати спасіння як вам так і усім хто оточує вас самих.✌😆❤
      Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
      26 грудня 2023 11:01
      253
      1. Vxkdm2bsjskwj
        Оскароносний коментатор👑
        + +1 -
        Дуже дякую вам за те, що такого мені побажали. Ще й під мультиком, який розраховний на дітей. Дійсно, дякую
        Для фанатів Марвел та ДС: https://t.me/n3dogeek_ukr
        26 грудня 2023 13:43
        1 710
        1. Володимир Курятов
          репортер з Голлівуду⭐️
          + -2 -
          Завжди радий допомогти, хорошим словом і не тільки. Бережіть себе, і хай Бог береже.❤❤❤ Ви потрібні Україні живі та здорові. Тому постарайтесь🤗
          Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
          26 грудня 2023 22:13
          253
  5. Гість Kirill
    Гості
    + +1 -
    Чому Тоні тут так часто помирає😭😭😭 Марсель за що ви так не любите Тоні 😭?
    4 листопада 2023 01:30
    0
      Показати відповіді (1)
    1. Vxkdm2bsjskwj
      Оскароносний коментатор👑
      + +1 -
      Ну, як мінімум в КВМ його люблять, просто не люблять Роберту Дауні-молодшому багато платити
      Для фанатів Марвел та ДС: https://t.me/n3dogeek_ukr
      17 листопада 2023 18:55
      1 710
  6. Аноніміст
    Аноніміст
    Гості
    + +9 -
    А коли я мастурбую, цей Наглядач також дивиться?
    20 вересня 2023 19:11
    0
      Показати відповіді (2)
    1. Vxkdm2bsjskwj
      Оскароносний коментатор👑
      + 0 -
      А як без цього?
      Для фанатів Марвел та ДС: https://t.me/n3dogeek_ukr
      17 листопада 2023 18:55
      1 710
    2. 🦔 Їжак - Козак 🦔
      + 0 -
      Звісно, тепер живи з цим
      19 жовтня 2023 21:21
      32
  7. Гість Кіноман
    Гість Кіноман
    Гості
    + +3 -
    Це просто щось неймовірне наразі на 5 серії дивимось усією родиною усі фанати марвел і це просто класно і нічого іншого
    10 травня 2023 17:50
    0
  8. Гість Українець
    Гість Українець
    Гості
    + +6 -
    Дуже цікаво
    22 квітня 2023 23:38
    0
  9. Teeneesee
    Кіномани
    + +8 -
    Дуже прикольний. Я люблю представляти що було б, або що буде. Кльово і не довго
    18 січня 2023 23:19
    3
  10. Це обов'язково переглядати за для хронології?
    16 січня 2023 19:15
    0
      Показати відповіді (5)
    1. Vxkdm2bsjskwj
      Оскароносний коментатор👑
      + 0 -
      Скорше ні. Тільки якщо цікаво, як би розвивались події при інших рішеннях персонажів
      Для фанатів Марвел та ДС: https://t.me/n3dogeek_ukr
      17 листопада 2023 18:56
      1 710
    2. Гість Денис
      Гість Денис
      Гості
      + 0 -
      Ні,навпаки це не канонічний мультсеріал.
      20 червня 2023 21:25
      0
      1. Vxkdm2bsjskwj
        Оскароносний коментатор👑
        + 0 -
        Ну не те, що не канонічний. Просто показали інші всесвіти
        Для фанатів Марвел та ДС: https://t.me/n3dogeek_ukr
        17 листопада 2023 18:57
        1 710
    3. Jeus
      Місцевий авторитет🔥
      + +1 -
      Ні
      Жодні гроші ніколи не купували ні секунди часу.
      26 травня 2023 22:34
      117
    4. Qwerty2112
      Кіномани
      + +1 -
      Ні
      2 квітня 2023 20:02
      48
  11. Дідько Халепа
    репортер з Голлівуду⭐️
    + +10 -
    Гарна анімація. Знімати можна вічно, переливати ідеї з пустого в порожнє.
    12 серпня 2022 10:24
    301
  12. ANTE89
    Кіномани
    + +11 -
    1-а серія Dniprofilm - 7 хвилин, Цікава Ідея - 32 хв....
    10 серпня 2022 01:39
    7
      Показати відповіді (2)
    1. В іншій озвучці 1 серія повна
      1 січня 2024 13:08
      1
    2. 🦔 Їжак - Козак 🦔
      + 0 -
      Бл точно
      19 жовтня 2023 21:22
      32
  13. Гість Марина
    + +2 -
    Добридень, підкажить будь ласка, чи немає можливості якось вирішити проблему з тим, що по мультсеріалу "Що, якщо" немає роздач? :(
    25 липня 2022 10:05
    0
      Показати відповіді (1)
    1. uakino
      Адміністратори
      + +3 -
      додали
      https://t.me/clubuakino - цікаво про кіно
      25 липня 2022 12:46
      2 172
  14. max221
    Кіномани
    + +2 -
    Є багато недоліків але загалом мені сподобалося
    3 березня 2022 22:14
    8
  15. max221
    Кіномани
    + -11 -
    5 серія це повна діч
    22 лютого 2022 16:25
    8
      Показати відповіді (1)
    1. Гість Кіноман
      Гість Кіноман
      Гості
      + +2 -
      Мушу з вами непогодитись
      10 травня 2023 17:45
      0
  16. max221
    Кіномани
    + +13 -
    я цей мультсеріал дивився б вічно. Хочеться пошвидше 2 сезон але з новими історіями з коміксів (історії ті що не були у фільмах)
    21 лютого 2022 19:10
    8
      Показати відповіді (1)
    1. Vxkdm2bsjskwj
      Оскароносний коментатор👑
      + 0 -
      Не буде такого, бо проект зосереджений саме на подіях, що відбувались в КВМ, може буде пару винятків, але не більше
      Для фанатів Марвел та ДС: https://t.me/n3dogeek_ukr
      17 листопада 2023 18:58
      1 710
  17. Lolotrack
    Кіномани
    + +25 -
    Після моменту коли Альтрон поділив Таноса як продавець хотдогів булку то я зрозумів що в 3-х месниках Стрендж щось не додивився і переможних сюжети було два.
    22 січня 2022 18:37
    45
      Показати відповіді (5)
    1. Ned Matthew
      Кіномани
      + 0 -
      Альтрон би тоді всіх зробив хотдогами.
      25 грудня 2023 22:12
      80
    2. Vxkdm2bsjskwj
      Оскароносний коментатор👑
      + 0 -
      Ну він вибрав найпідходящий зі всіх
      Для фанатів Марвел та ДС: https://t.me/n3dogeek_ukr
      17 листопада 2023 18:59
      1 710
    3. juliyvchirkov
      Кіномани
      + 0 -
      Коли Доктор Стрендж переглядав ймовірності майбутнього у «Месниках», Альтрона у їхньому всесвіті вже було знищено
      7 червня 2023 08:03
      2
    4. VoMayGrand
      Кіномани
      + +8 -
      Просто на 14мільйонах він вже задовбався і вирішив далі не дивитись
      19 лютого 2023 00:30
      2
      1. Гість MrFlocker
        Гість MrFlocker
        Гості
        + 0 -
        Ну або найшов переможний а далі і не дивився та сказав що глянув всі
        1 березня 2023 15:13
        0
  18. Ростислав Запорожець
    репортер з Голлівуду⭐️
    + +1 -
    люблю люблю люблю люблю
    Годі шукати ідеалів, в цьому світі існує ватний "АТБ"
    26 листопада 2021 03:40
    435
      Показати відповіді (1)
    1. Ростислав Запорожець
      репортер з Голлівуду⭐️
      + +1 -
      протилежну стать, і марвел, і поїсти, і себе
      Годі шукати ідеалів, в цьому світі існує ватний "АТБ"
      26 листопада 2021 03:41
      435
  19. Гість Дмитро
    Гість Дмитро
    Гості
    + +6 -
    Що в цікавої ідеї за лайно зі звуком у 2 серії ???\\\ проосто частина фраз говорять "йому пощастило , що я зву його здорованем" , чо за фігня
    18 листопада 2021 01:01
    0
      Показати відповіді (1)
    1. Jeus
      Місцевий авторитет🔥
      + 0 -
      Адаптація під нашу мову
      Жодні гроші ніколи не купували ні секунди часу.
      26 травня 2023 22:22
      117
  20. Samara Borhes
    Кіномани
    + +6 -
    темний Стрендж мій краш)) супер цікавий персонаж! Тепер ще більше чекаю на Мультивсесвіт Божевілля...
    Мова зникає, коли нею не говорять про любов.(с)
    28 жовтня 2021 23:33
    13
  21. Pavlo Malanchuk
    Кіномани
    + +4 -
    9 серія
    діалог до чорної вдови "Твого тата звати Іваном, батька - Алексєєм"
    Чіво???
    10 жовтня 2021 21:29
    1
      Показати відповіді (2)
    1. Гість Дмитро
      Гість Дмитро
      Гості
      + +6 -
      Зачав її Іван , а виховав як рідну доньку - Алєксєй
      8 листопада 2021 23:59
      0
    2. J.Kozz
      J.Kozz
      Гості
      + +7 -
      У фільмі про вдову все розповідається.
      13 жовтня 2021 23:57
      0
  22. Lukash.Volo
    репортер з Голлівуду⭐️
    + +6 -
    серіал просто неймовірний, особливо фінал
    Найміцніший кордон - державна мова!
    9 жовтня 2021 12:58
    277
  23. Heisenberg
    Оскароносний коментатор👑
    + +8 -
    Вже подивився фінал - годно. Загалом, перший сезон непоганий. Найкращими вийшли серії про смерть Месників через Хенка Піма, Стренджа, та недавня про Альтрона. Інші серії просто нормальні. Побачим, що там буде у 2 сезоні.

    п.с. Доречі, "темний" Стрендж і Капітан Картер появляться в майбутньому фільмі "Др.Стрендж: Мультивсесвіт Безумства"
    savvy?
    7 жовтня 2021 19:03
    2 236
      Показати відповіді (5)
    1. Vxkdm2bsjskwj
      Оскароносний коментатор👑
      + 0 -
      У підсумку появились взагалі інші версії
      Для фанатів Марвел та ДС: https://t.me/n3dogeek_ukr
      17 листопада 2023 19:00
      1 710
    2. Яків
      Кіномани
      + +4 -
      З якого це дива? Може Ви маєте на увазі Червону Відьму? Бо наскільки я знаю, то Стренж буде її вчити магії, а Картер тут до чого?
      Любіть себе... Ми ж найрідніші. Любіте все, що є у нас, ми ж найсильніші. Чи не так!?
      9 жовтня 2021 22:18
      35
      1. Heisenberg
        Оскароносний коментатор👑
        + +1 -
        В тизері фільму вже показали темного Стренджа)
        savvy?
        26 січня 2022 20:21
        2 236
      2. Heisenberg
        Оскароносний коментатор👑
        + +1 -
        А назва МУЛЬТИВСЕСВІТ Божевілля нічого не каже?) Поява там Капітана Картер і Темного Стренджа (його тим більше всеодно одно ж Камбербетч грає) цілком можлива
        savvy?
        29 жовтня 2021 00:18
        2 236
    3. Lolotrack
      Кіномани
      + +4 -
      Божевілля*
      8 жовтня 2021 19:43
      45
  24. Яків
    Кіномани
    + +5 -
    Чи є взагалі хтось вище за спостерігача?
    Любіть себе... Ми ж найрідніші. Любіте все, що є у нас, ми ж найсильніші. Чи не так!?
    3 жовтня 2021 13:34
    35
      Показати відповіді (4)
    1. Jeus
      Місцевий авторитет🔥
      + +1 -
      Так, всевишній, загули - творець живого трибуналу
      Жодні гроші ніколи не купували ні секунди часу.
      26 травня 2023 22:22
      117
    2. max221
      Кіномани
      + -3 -
      Девіанти можливо
      20 лютого 2022 22:15
      8
    3. Гість Дмитро
      Гість Дмитро
      Гості
      + +2 -
      Спостерігач просто дивиться , він нічого не роляє, вище звісно є втілення всесвіту , втілення вічності , Галактус , втілення часу , Всевишній
      20 жовтня 2021 19:47
      0
    4. k_himinets
      Оскароносний коментатор👑
      + +8 -
      Якщо буде потрібно, то знайдеться.))
      авать дако дашо, авать нико нич...
      19 жовтня 2021 21:12
      1 342
  25. Ден
    Гості
    + +14 -
    Таноса з 4 камінчиками навпіл без зайвих слів😂 Напевно автори щось новеньке спробували💉
    1 жовтня 2021 22:29
    0
  26. Гість Андрій
    Гість Андрій
    Гості
    + +11 -
    Віжн поділив Таноса. А що так можна було?! :D
    1 жовтня 2021 16:25
    0
      Показати відповіді (1)
    1. k_himinets
      Оскароносний коментатор👑
      + +3 -
      Можливо тут навіть присутні деякі сюжетні повороти та ідеї, які в подальшому не ввійшли до кінцевої концепції фільмів. Хто його зна? А що як...?
      авать дако дашо, авать нико нич...
      19 жовтня 2021 21:16
      1 342
  27. О.Салига
    О.Салига
    Гості
    + +1 -
    Де 8 серія?
    Я її ще чекаю з вчора
    1 жовтня 2021 14:05
    0
  28. holub98
    Кіномани
    + +3 -
    у всіх проблеми з сайтом
    29 вересня 2021 18:50
    1
      Показати відповіді (2)
    1. Jeus
      Місцевий авторитет🔥
      + 0 -
      Ні
      Жодні гроші ніколи не купували ні секунди часу.
      26 травня 2023 22:33
      117
    2. quentin
      Кіномани
      + +1 -
      у всіх
      30 вересня 2021 15:51
      20
  29. r.o.m.99
    Місцевий авторитет🔥
    + +1 -
    Що далі тим дивніше та і гірше.Особливо прикро за серію з Тоні Старком, проте з Стрейнжом вийшло дуже круто, єдиний епізод, який вартий уваги. І щось багато згадок про Україну, навряд особлива адаптація певно все ж так в оригіналі.
    27 вересня 2021 00:58
    109
      Показати відповіді (1)
    1. Vxkdm2bsjskwj
      Оскароносний коментатор👑
      + 0 -
      Та ні, як раз адаптація
      Для фанатів Марвел та ДС: https://t.me/n3dogeek_ukr
      17 листопада 2023 19:01
      1 710
  30. wellsLithard
    Кіномани
    + +1 -
    Топчик
    26 вересня 2021 11:23
    1