UAKINO.CLUB » Фільми » Екшн » Бетмен


Бетмен

The Batman
постер до фільму Бетмен дивитися онлайн
1080p

Якість:

1080p

Рік виходу:

Країна:

Режисер:

Тривалість:

176 хвилин (02:56)

Мова озвучення:

Український (Цікава Ідея), Український (DniproFilm), Український (Postmodern)
Бетмен imdb рейтинг
8.3/323636

Доступно на:

  • UA #1
  • Трейлер
  • Скачати фільм торентом безкоштовно Саундтреки OST до фільму Бетмен

Дивитися фільм Бетмен в HD якості безкоштовно


кадри з фільму Бетменкадри з фільму Бетменкадри з фільму Бетменкадри з фільму Бетмен

Про що фільм "Бетмен":

У Готемі знову з'являється новий таємничий злодій. На місці злочину він залишає послання для Бетмена. Поліція не може самостійно вести розслідування, тому доводиться в черговий раз звертатися до похмурого героя. Брюса Вейна турбує те, що йому зрозумілі і близькі мотиви лиходія. Він прагне вивести на чисту воду всіх людей, які перебувають при владі і які загрузли в брехні. Вони прикриваються благими намірами і добрими вчинками, але в дійсності їх цікавлять тільки влада і гроші. Бетмен сам не раз стикався з тим, що в багатьох бідах міста винні саме люди, які перебувають при владі, які є невід'ємною частиною злочинного світу. Брюс Вейн сумнівається у власних переконаннях і цілях, не дивлячись на це, незабаром йому належить знов зробити непростий вибір...

Новини та цікаві факти про фільм:

Скачати фільм "Бетмен" через торент безкоштовно


Скачати торенти


Музика з фільму Бетмен


Слухати онлайн або скачати

Дивитися ще серіали і кінофільми українською
Максим646464
Максим6464642022/07/03 20:13:58 Оцінка: 3 із 5
За атмосферою й картинкою нагадує Batman: Arkham Knight.
Не знаю чи новий це погляд на персонажа (скоріш за все в Нолана таке теж було), але в тому, що бетмен боїться втратити близьких було для менк щось нове. На жаль, ця тема погано виділена у фільмі.
Діалоги максимально примітивні. Хочете зрозуміти чому - прочитайте у Маккі книгу "Діалог".
Ідейне наповнення незрозуміло для чого тут існує, на початку й у кінці. Для галочки? Краще було б промовчати. А ще фільм Ad astra звинувачують у примітивності посилу...
Персонажів цікавих не знайшов. Ніхто не розкривається цікаво, не ровивається. З Бетмена на початку всі ґлузують, так, що серйозність персонажа втрачається. Ridler попервах схожий на пародію на Хіта Леджера.
Пафосу непотрібного купа.
Сюжетно фільм теж страждає, втім чогося конкретного вказати не можу, тільки, що багато елементів недостатньо пов'язані й цінність деяких вчинків, як для глядача, не пояснена.


SailorMoon
SailorMoon2022/05/18 22:16:53 Оцінка: 5 із 5
Хм. В цілому фільм мені сподобався. Я подивилась нову історію про Бетмена. Дійсно,більше схоже до детективної теми аніж супергеройська фентезі. Бетмен у ролі Роберта досить не поганий. А от ораз Брюса Вейна ... Тут щось не так. Брюс Вейн нагадав мені образ самого Едварда Нігми із серіалу Готем,аніж Брюса Вейна. Загубився образ поважного юнака графа. Притензія більш навіть не до актора,а до стилістів його образу. Бо сам образ Вейна відволікає від його гри. Можливо , було б краще Роберта бачити Бетменом,але не Брюсом Вейном,а Терри Макгінесом. Саме Бетмен Майбутнього. Ось це роль точно Патінсона і світ тематики Бетмен майбутнього більше вписується до його образу. Бо Брюс Вейн він якось звичніший в образі який демонстрував Нолан і в мульт серіалах Вейн та Мкгінес дещо інші. Син Вейна Макгінес- нова тема для Патінсона. Не будьте злюками. Кіно симпатичне.
Deadshot_UA
Deadshot_UA2022/05/12 00:09:45 Оцінка: 2 із 5
Вийшов ще один фільм про бетмана, в головній ролі Роберт Патісон, який аж ніяк не підходить на цю роль. Якщо він бетман, то я мабуть супермен. Фільм поганий, тому що недобре підібрані актори і занадто нудний сюжет, який не вразив глядачів. Сама картина повна жахливих сцен які відлякують глядачів, неначе дивишся фільм Пила. Цей фільм аж ніяк не для дітей. Головний герой дійсно якийсь розгублений і невпевнений у собі. Костюм в бетмана хороший, але не реалістичність і неушкодженість при взривах говорять про недосконалість і не повну реалістичність сюжету. Костюм в жінки кішки не з найкращих так само, як в загадника, хіба не можна було підібрати кращий костюм, тай пінгвін немає особого вигляду. Темні тона в фільмі пригнічують і не приваблюють глядача, не хватає більше яскравих красок, і потрібний хороший монтаж фільму, йому не хватає контрасту. Єдине що добре в фільмі це гра головної героїні, що грає жінку кішку. А так я вважаю фільм не вартий перегляду і потрачених коштів.
Flash
Flash2022/05/02 12:47:38 Оцінка: 2 із 5
Фільм не те що посередній, він бляха ніякий та жахливий!
"Я відплата" у нас би сказали "бооожеее яке кончене"
Бетмен приторможений, він нагадує, вибачте, аутиста у якого дар вирішувати ребуси. Брюс Вейн...ну це...я не знаю як без матів...то хай буе лише три крапки.
Я ще більш недоречного пафосу у фільмах ніколи не бачив, та небачив щоб він аж так з усіх дир ліз, тобто я уявляю фургон з морозивом, до якого підходить дитина от тільки продавець та ця сама дитина не радіють, а з траурними обличчями, атмосфера кольоро-корекції цього фільма, на задньому плані заголовний саундтрек бетмена і, ця дитина підходить і каже: "пломбір" намагаючись сказати це басом. От такий сміхотворний та не доречний цей фільм для мене.
Альфред - персонаж турецького серіалу
сама атмосфера фільму офігезна...була перші 10хв, потім...порівняння зверху
Локації просто жахливі та скупі, хоча Ґотем показали класно, і показали що там є розмах локацій, все що я запамятав - це клуб, і навіть каламбур з ним був як знущанням
бойові дії...ну щось в них є...але памятаєте як Бен Афлек давав по сраці в будинку де була Марта? Ото махач як на мене
І це враховуючи те що зовсім не проти Паттісона, а навпаки був тільки за як побачив трейлер, але Брюс Вейна він просрав, навіть не він а сценаристи та режисери
З гарного лише одне, Жінка-Кішка - просто топ, найкраща, Зої Кравіц витягнула цей фільм ( жартую якщо що ) от її зробили як треба, і це та кішка на яку ми заслугували
Пінгвін...думаю себе ще покаже...щось в ньому є, але не розкрили
Якось так друзі
Чисто моя думка, комусь цей фільм бачу зайшов, як кажуть "на смак..."
всім гарного дня

І ще, вчора дивився мульт Леґо. Там був Бетмен, бляха там його краще показали ніж тут, тобто це звісно пародія на персонажа, але там викупили саму психологію цього ж персонажа викупили Що бетмен і вейн це шось типу альтр-его і влучно зробили комічну пародію
frozenbra1n
frozenbra1n2022/04/27 00:22:29 Оцінка: 4 із 5
Хороша картина, відрізняється від того, що було раніше.

Паттінсон показав себе шикарно, я прям був здивований. Брутальність, серйозність фільму просто на висоті. До того ж, це більше схоже на детектив, ніж на фільм про супергероїв. Саундтреки до фільму шикарні, так само, як і кадри фільму - знято дуже гарно. Мушу відмітити й хорошу хореографію: сцена бійки у клубі мені сподобалась.

Однак, не все так ідеально...

Проблема була більш у другорядних героях, бо, як на мене, їх показали більш безкорисливими, ніж вони могли б бути. Деякі моменти були аж надто затягнуті, прям дуже,(іноді здавалося, що кадри ходьби Бетмена на місці злочину будуть тривати вічність), але це вже кому як.
Брюс Уейн у цьому фільмі відсутній практично взагалі. Зважаючи на тей факт, що тут він у ролі Бетмена уже другий рік, Брюс однаково виглядає якимось переляканим та невпевненим у собі.

В цілому, мені фільм сподобався, хоча дивився в оригіналі та зі зйомкою з кінотеатру. І все ж я впевнений, що повернусь та перегляну його знову у чудовій якості та українською мовою :) Рекомендую до перегляду!
Поділіться враженнями від перегляду
Ваш коментар:
  • Актуальні
  • Кращі
  • Нові
  • Старі
  • Гірші
  1. Гість Віталій
    + +1 -
    музика топ))
    24 вересня 2022 21:05
    0
  2. Наче писав раніше комент до цього фільму але щось не вижу його.
    Фільм подивився на перемотках бо в основному він нудний і затягнутий як фільм про Бетмена. Щоб я зробив аби він став кращим? Додав більше сцен з детективом Гордоном, перезняв би детективні сцени з Гордоном замість Бетмена та розказав би історію краще становлення малого Вейна на шлях 'бетманства' та знайомства з самим детективом Гордоном і назва би фільм 'Гордон' і на цему все.
    23 вересня 2022 06:09
    0
  3. yarunkan
    Кіномани
    + +3 -
    Фільм непоганий, але до Темного лицаря явно недотягує. Взагалі-то я сумніваюсь, шо у когось колись вийде переплюнути Нолана в цьому плані. У першій половині фільма класна детективно-трилерна складова. Відчувається, шо для неї надихалися фільмом Фінчера "Сім". Але в другій половині - ця складова явно просідає, а екшеном її не замінити. Також на початку відчувалось , шо у фільмі трохи забагато пафосу, але далі якось уже на це уваги не звертав. Не знаю, чи я просто звик до нього під час перегляду, чи його справді стало менше. До речі, я не вважаю цей фільм супергеройським, так само як і трилогію Нолана. Особисто я не можу дивитися супергеройщину, а трилогію Нолана і цей фільм подивився тільки знаючи, шо вони не супергероїські насправді))
    Si vis pacem, para bellum
    4 вересня 2022 01:44
    22
  4. Гість Євген
    + 0 -
    Поглянувши на це кіно, я зрозумів, що Рівз не зміг переплюнути трилогію Нолана про «Темного лицаря». Якщо Крістофер Нолан показав нам неймовірно глибокого, складного персонажа, граючи за всіма законами драматургії, Рівз зняв рекламний ролик про Бетмена тривалістю 3 години. Взагалі розвиток технологій, а також загальна інфантилізація та аутизація призводить до того, що форма тиску над змістом. Гарно та видовищно – це головне. Фільм рясніє клішованими діалогами, Роберт крокує і рухається як Робокоп, мандруючи своїм царством депресії. Його худий, виснажений емо-лик — данина фрикам, які втратили себе, які не здатні на близькість і почуття, але поневолені романтичними ілюзіями про власну богообраність. Типовий внутрішній конфлікт багатих дітей. Що намагався сказати Рівз? Головним чином він наголошував на похмурій красі самотнього міленіалу. Лінза фокусується часто на центрі віньєткового кадру, даючи глядачеві відчуття спостерігача, який стежить за всім через лінзу власного світогляду. Саме зі спостереження за чужим життям починається 3-годинний рекламний ролик з Паттінсоном у головній ролі. Роберт витончений, граціозний, занурений у себе. Грає стримано, очима. Якщо ви інтелектуал, у фільмі ви не почуєте жодної цікавої думки, жодного чіпкого монологу чи діалогу. Чого не скажеш про "Темного лицаря" Нолана, який можна розкрутити на 1000 цитат, як роман Достоєвського. Звичайно, Нолан - це мислитель, а Рівз більше - кліпмейкер. У його послужному списку немає картин на подумати. Тож беручись за «Бетмена», як він міг його переосмислити? Тільки перезняти, по-іншому виставивши світло і кадр, а також почаклувавши з художниками над костюмами. Мене дивує, що незважаючи на хисткий, прісний зміст, фільм зібрав багато грошей у прокаті, а також заслужив рейтинг більше за сімку. З іншого боку, хіба це має дивувати, коли сучасний режисер легко маніпулює почуттями глядача за допомогою технологій, автентичного музичного ряду та великих планів? До речі, саунд справді гарний, грецькою трагічний. Адже Рівз намагався компенсувати відсутність глибокого погляду свого персонажа його позами з картин епохи Відродження. Вимкніть звук. Дивіться цей фільм навпіл з «Пригодами Електроніка». Ви нічого не втратите. А краще перегляньте трилогію Нолана. Щоб згадати, хто такий Бетмен насправді.

    Моя оцінка цьому фільму по моїй 10 бальній системі я ставлю 6.5 тому що я як професійний кіноман я не зрозумів суті, сенсу цього фільму і Роберт паттінсон як на мою думку він не підходить на цю роль.
    16 серпня 2022 18:33
    0
    1. Heisenberg
      🎉V.I.P.🎉
      + +1 -
      Та нормально він підходить. Його срали по більшій мірі через «ой ну це ж той що грав Едварда в Сутінках, фууу». Але Паттінсон хороший актор, що він вже продемонстрував ще до виходу Бетса.
      "Life isn’t just about passing on your genes. We can leave behind much more than just DNA."
      17 серпня 2022 08:37
      1 003
      1. kittyqueen
        Кіномани
        + +1 -
        Його згадують не тільки, як Едварда із Сутінок, він ще знімався в Гаррі Поттері, для когось він завжди Седрік))
        10 вересня 2022 15:27
        35
        1. Heisenberg
          🎉V.I.P.🎉
          + +1 -
          Так, але це його менш відома роль порівняно з Едвардом. Хоча на щастя про Сутінки в загальному вже більшість забули)
          "Life isn’t just about passing on your genes. We can leave behind much more than just DNA."
          10 вересня 2022 17:25
          1 003
          1. Гість kittyqueen
            Гість kittyqueen
            Гості
            + 0 -
            Та ну як забули, я наприклад інколи передивляюсь, плюс книги дуже круті
            11 вересня 2022 15:05
            0
            1. Heisenberg
              🎉V.I.P.🎉
              + +1 -
              Мається на увазі в медіапросторі. Якщо згадується то по більшій мірі як «ну от була така крінжова франшиза в 2000-х, вот»)
              "Life isn’t just about passing on your genes. We can leave behind much more than just DNA."
              12 вересня 2022 09:51
              1 003
  5. Cloviz
    Гості
    + +1 -
    в описі вказано 133 хвилини(2.13 год), але фільм йде 176 хвилин(2.56год)
    8 серпня 2022 10:24
    0
    1. uakino
      Адміністратори
      + 0 -
      +
      https://t.me/clubuakino - цікаво про кіно
      8 серпня 2022 13:28
      1 498
    2. Yarukon
      🎉V.I.P.🎉
      + +3 -
      Хтось розтягнув і цю стрічку! 🤣🤣🤣
      Москалі – не люди!
      8 серпня 2022 10:27
      1 455
  6. Vakbi
    Vakbi
    Гості
    + 0 -
    Дуже стильна неонуарна картина, з акцентом на темні кольори і готичним маєтком Брюса Вейна. Фільм сподобався, і детективний сюжет не затягнутий (бо це не блокбастер бойовик), і Роберт Патінсон добре зіграв загрозу злочинності, хоча це молода версія Бетмена, по задумі, він лише починає розвиватися. Брюс Вейн мабуть буде краще прописаним в наступних фільмах. Мені сподобалася машина в церкві, показує який антагоніст сміливий. Особливо класна екшн сцена з вантажівками, і
    СПОЙЛЕР
    потоп у місті, що нагадало фільми-катастрофи. Загадник боровся з корупцією, але навіщо топити місто і стріляти в не винну кандидатку в мера? Загалом, він слабкий антагоніст, хоча сюжетний твіст запустив цікавий.
    І до головної теми хочеться додати "сіііііb, сі сіііі фааа", "сііііі, сі сіііі фааа реb сіі, фааа ре сііі" - тема зоряних війн)
    11 липня 2022 18:07
    0
  7. Гість Віталій
    + -1 -
    Фільм добре закручений потрібно ще і намагатись розгадувати що до чого. Не сподобалось що майже постійно темрява, і переклад взагалі ні куди не годиться!(варіант 4К). Дикція хрєновая постійно приходилось перемотувати назад щоб щось розібрати 🤮. А взагалі вся ця історія з ображеним з дитинства псіхопатом, нагадала хуйла(він же путін).який мстить всім навколо.
    26 червня 2022 22:19
    0
    1. Heisenberg
      🎉V.I.P.🎉
      + +3 -
      < постійно темрява

      В кіношці про Бетмена… Да, це ж взагалі не логічно і не очікувано, так?🤓😐
      "Life isn’t just about passing on your genes. We can leave behind much more than just DNA."
      10 липня 2022 22:59
      1 003
  8. Іван.001k
    Кіномани
    + 0 -
    Що означає Media Failed to decode? Не можу подивитися
    P.S. інші фільми працюють
    26 червня 2022 20:31
    1
    1. uakino
      Адміністратори
      + +1 -
      Тимчасова помилка. Перезавантаження повинно допомогти.
      https://t.me/clubuakino - цікаво про кіно
      27 червня 2022 16:38
      1 498
  9. Гість Євгеній
    + +5 -
    Люди, фільм про Бетмена а не про Лігу справедливості, майте розум. А про сам фільм скажу: варто грянути.( і Паттісон зіграв гарно не потрібно срати його, хоч і я сам не задоволений що саме він грав кажана).
    17 червня 2022 17:39
    0
  10. Гість ноунейм
    + +1 -
    дуже очікувала що бетмен буде з жінкою-кішкою , чесно в кінці просльозилася , таке враження ніби тобі розбили серце, така класна була в них романтична лінія і її могли б продовжити але чомусь провалили .. Фільм хороший , але не виправдав мої очікування щодо нього і сюжетної ліннії. Після фільму мають бути позивні та хороші враження, а мені навпаки стало сумно від перегляду, начебто хеппі-енд є, а начебто його і немає.
    11 червня 2022 22:06
    0
    1. Heisenberg
      🎉V.I.P.🎉
      + +1 -
      Сиквел буде, отже продовження роману ще можливе.
      "Life isn’t just about passing on your genes. We can leave behind much more than just DNA."
      10 липня 2022 23:00
      1 003
  11. супер
    11 червня 2022 20:04
    3
  12. andrew_varvar
    Місцевий авторитет🔥
    + +3 -
    той момент, коли весь хронометраж чекаєш чогось, а це "щось" так і не відбувається..
    вʼяла драматургія та відсутність динаміки, на жаль, перекреслила усі чесноти Патінсона та Фарелла.
    7 червня 2022 19:09
    141
  13. The NewYorker
    Кіномани
    + -9 -
    ОМГ яка нудота....нерекомендую нікому!!!треш трешом!!!найжахливіша частина Бетмена(((
    7 червня 2022 08:33
    58
    1. Heisenberg
      🎉V.I.P.🎉
      + +4 -
      Переплутали й написали коментар не під «Бетмен й Робін»🙂😂
      "Life isn’t just about passing on your genes. We can leave behind much more than just DNA."
      8 червня 2022 16:01
      1 003
  14. Гість Лютий Бандера
    Гість Лютий Бандера
    Гості
    + +1 -
    Що я можу сказати.. щось у творців стрічки вийшло, щось ні.. Почнемо з плюсів, це гарна якісна картинка, стилістика персонажів дуже вдало підібрана (це бетмен, людина кішка та людина пінгвін) тут все добре відпрацьованно та на висоті, і в цілому атмосфера стрічки присутня..
    Тепер недоліки, не буду орігінальним, тут є один головний та дуже великий мінус, це звісно сюжет, він начебто і є і начебто його нема..сюжет разгортається дуже повільно та мляво і ти такий думаєшь, що далі щось почнеця цікаве, а далі нічого не починається, все так і тягнеця скучно і одноманітно.. і так аж до самих титрів.

    Проблема не в тому що стрічка погана, а в тому, що глядачі саме очікували.. стрічки про бетмена завжи були наповнені динамікою, гарними акторами, стилістикою, гарною картинкою, непоганими бойовими та екшнсценами.. та головне в усіх стрічках був присутній гловний антигерой, такий же яскравий як і сам бетмен, а в новому бетмені нема головного антоганіста, це страшний недолік авторів стрічки.. тут ми побачили одного бетмена який у весь час ходить і щось розпитує.. за цим дуже скучно спостерігати майже три години..
    6 червня 2022 11:09
    0
  15. lesankill
    🎉V.I.P.🎉
    + +3 -
    Худий бетман ,як то дивно виглядає ніби підліток бетман , фільм на один раз, середнячок
    5 червня 2022 17:37
    644
    1. mazset
      Кіномани
      + 0 -
      Просто він ще досі не відійшов від ролі вампайра Едварда Каллена)
      6 червня 2022 14:11
      6
      1. lesankill
        🎉V.I.P.🎉
        + -1 -
        може знімають продовження вампіра ,а ми не знаємо, а там качок вампін не треба))
        6 червня 2022 21:25
        644
  16. Гість phoenix
    Гість phoenix
    Гості
    + +1 -
    Бєдмен!
    2 червня 2022 18:53
    0
  17. duce
    Кіномани
    + -3 -
    Дивитися на швидкості х1.5 ще можна. Витрачати три години свого життя на цей фільм, таке собі задоволення. Зовсім не зайшло. Герої картонні, лиходії не чіпляють, романтична лінія привалена... Навіть нуарність не рятує. Єдине що зачепило - музика. Загалом 4 з 10.
    29 травня 2022 23:48
    2
    1. lesankill
      🎉V.I.P.🎉
      + 0 -
      згоден на всі сто
      5 червня 2022 17:38
      644
  18. Алый Король
    Кіномани
    + 0 -
    А де сцена після титрів
    29 травня 2022 10:32
    5
    1. Nalee
      Кіномани
      + +2 -
      А сцена після титрів часом не фішка Марвел?
      8 червня 2022 20:19
      27
    2. Frutty
      Кіномани
      + +3 -
      Як на мене фінальна сцена у Аркхемі є за сцену після титрів.
      2 червня 2022 17:40
      63
  19. Кіп
    Гості
    + -2 -
    "Нитьмен" - От так буде правильно назвати фільм. Робота оператора хороша )
    14 травня 2022 01:37
    0
  20. Frutty
    Кіномани
    + +6 -
    Був сьогодні у кіно.
    Фільм дуже сподобався.

    Все описувати не буду. Трішки. Неймовірний стиль. Неймовірна робота оператора та крутезна музика. Дуже сподобався каст.

    А тепер трошки сумного. Перша частина фільму дуже сильно насичена крутими моментами. Тому друга частина яка трохи здає в подіях, виглядає більш нудною ... та затягнутою. Але загального враження це не псує.

    І скажімо якщо розділити перегляд на два сеанси . .то буде як два фільми ... перший екшен. другий триллер.
    12 травня 2022 21:42
    63
  21. luba2405
    Кіномани
    + +7 -
    Мені фільм сподобався. Хтось писав що дуже сумний і затягнутий. Я повністю не згідна. Тут все шикарно,як на мене такий Бетмен шикарний,тому що його показали в першу чергу людиною зі своїми емоціями і почуттями і страхом,людиною яка щось хоче змінити. Бо ті супергерої від Марвел уже задовбали ..там ну все натягнуто...там всі супер- пупер герої (і якби це був один два фільми,а в них 20 фільмів ,але по суті і по задумі всі однакові,всі супер пупер герої) А тут показали ближче до реальності . Паттінсон , як мене перевершив себе,не очікувала від нього такої мужності і вродночас розгубленості. Одним словом,мені сподобався фільм! Дякую за переклад 💙💛
    9 травня 2022 08:34
    20
    1. Гість Володимир
      Гість Володимир
      Гості
      + 0 -
      не згодна, а 'не згідна'. Перевірочне слово згода, а не згіда!
      23 вересня 2022 05:45
      0
      1. k_himinets
        Оскароносний коментатор👑
        + +5 -
        А ви читаєте коментарі, щоб виявляти у них помилки і писати про це людям, тим самим показуючи, ніби розумніший за інших?
        авать дако дашо, авать нико нич...
        23 вересня 2022 22:05
        1 001
    2. Flash
      Кіномани
      + +1 -
      а Ви бачили Бетмена від Нолана? навіть нет так, якщо Вас вже задовбав марвел, то перейдіть на іншу сторону)) і якщо Вам так чи інакше подобається напрямок, то у DC дуже багато "темних"та більш реальних ( в емоційному плані ) стрічок які набагато кращі за цю))
      І так, я з вами повністю згоден що Паттісон гарний актер, коли я тільки дізнався що він буде Бетменом, я був вражений та повністю підтримував такий дуже сміливий крок, але як персонажа, Брюс Вейна просрали, і тут не Паттісон винний, я на сто сорок відсотків впевнений що це навіть і не 30 відсотків від акторських можливостей даного актера
      10 травня 2022 11:42
      7
      1. Гість Володимир
        Гість Володимир
        Гості
        + +1 -
        кацапе, йди за кораблем!
        23 вересня 2022 05:46
        0
      2. Frutty
        Кіномани
        + 0 -
        Нещодавно влаштовували кіномарафон по Нолановскому бетману ... і виявилось що сюжет там ... такий саме тупий як в старих бетманах ... різніця тільки в більш реальному оточенні. Тому фільм і здається крутим.
        Я не кажу що фільми погані. Але звеличувати трилогію як щось неймовірне також не треба.
        12 травня 2022 21:52
        63
        1. Buchyn Valentin
          🎉V.I.P.🎉
          + +7 -
          Темний лицар-це шедевр з найкрутішим Джокером
          Якщо ти справжній кіноман-то обирай тільки якісне кіно!
          12 травня 2022 21:54
          929
          1. Frutty
            Кіномани
            + 0 -
            Це популярна думка. але як ви нижче сказали "у кожного свій смак".
            Мені більше подобається Джаред Лето.
            13 травня 2022 10:08
            63
            1. Buchyn Valentin
              🎉V.I.P.🎉
              + +5 -
              Якщо чесно то я спочатку не розумів,чому більшість вважає Леджера кращим Джокером,та й бажання дивитись трилогію Нолана у мене не було,але потім я вирішив подивитись,і мені сподобалось,а саме через Джокера,хоча до того мені Фенікс теж здавався крутим у цій ролі.А тепер я бачу,що Джокер Фенікса трохи штучний якийсь,але Леджера-це просто шик!(Це моя особиста думка,я нікому її не нав'язую)
              Якщо ти справжній кіноман-то обирай тільки якісне кіно!
              13 травня 2022 10:18
              929
              1. Гість Володимир
                Гість Володимир
                Гості
                + +1 -
                штучний 'жокер' якраз у леджера та й персонажі різні. У Фенікса,Джокер це людина з хуйовонькою доволі долею а у Леджера просто якийсь поїхавший грабіжник та вбивця
                23 вересня 2022 05:50
                0
                1. Heisenberg
                  🎉V.I.P.🎉
                  + +1 -
                  Так Джокер і є по канону просто поїхавшим злочинцем. Хоч конкретно образ Леджера не зовсім є канонічним
                  "Life isn’t just about passing on your genes. We can leave behind much more than just DNA."
                  23 вересня 2022 13:36
                  1 003
            2. Heisenberg
              🎉V.I.P.🎉
              + +1 -
              Джеред Лето більш канонічний Джокер, але нажаль в тому що залишилось від нього в Загоні Самогубць, не дало розкрити його потенціал. А ось Хіту Леджеру дали розкритись на повну і буде дивно не признати це.
              "Life isn’t just about passing on your genes. We can leave behind much more than just DNA."
              13 травня 2022 10:13
              1 003
              1. Buchyn Valentin
                🎉V.I.P.🎉
                + +4 -
                Тут безсумнівно згоден,що до Леджера
                Якщо ти справжній кіноман-то обирай тільки якісне кіно!
                13 травня 2022 10:20
                929
              2. nonamed
                Місцевий авторитет🔥
                + 0 -
                есть шо?)
                хто мінусує той лошара :)
                13 травня 2022 10:16
                158
          2. nonamed
            Місцевий авторитет🔥
            + 0 -
            але це не точно) мені Джек Ніколсон більше до снаги в якості Джокеру, наприклад)
            хто мінусує той лошара :)
            13 травня 2022 02:16
            158
            1. Buchyn Valentin
              🎉V.I.P.🎉
              + +6 -
              У кожного свій смак
              Якщо ти справжній кіноман-то обирай тільки якісне кіно!
              13 травня 2022 08:20
              929
              1. nonamed
                Місцевий авторитет🔥
                + +2 -
                ну плюс :)
                хто мінусує той лошара :)
                13 травня 2022 10:11
                158
      3. Buchyn Valentin
        🎉V.I.P.🎉
        + +3 -
        Я тільки тепер зрозумів,що ми любимо трилогію Нолана через Темного лицаря,так як 1 і 3 частини виглядають сірими напроти нього.Без 2 частини це була би проста трилогія на один раз.
        Якщо ти справжній кіноман-то обирай тільки якісне кіно!
        10 травня 2022 12:19
        929
        1. Бредбері
          Бредбері
          Гості
          + +4 -
          Я тільки побачив перший фільм із трилогії Нолана і вже зрозумів, що це шедевр. Бо очікував типове супергеройське кіно, а тут виявилось щось більше. Думаю цей Бетмен також іде в напрямку трилогії Нолана.
          11 травня 2022 13:02
          0
  22. fireman
    Кіномани
    + 0 -
    Коли буде з офіційною озвучкою, яка звучала у кіно ?
    8 травня 2022 21:41
    1
  23. team0NE
    Кіномани
    + 0 -
    треба пензлювати в кіно, прокат з 12 травня
    7 травня 2022 17:00
    49
  24. 6eHgep
    Кіномани
    + -2 -
    йой, моцний фільм, виправдав всі очікування(ну я то сильно не очікував))
    Каст акторів- люкс, але я б поміняв місцями Альфреда і Карміна Фальконе.
    Сюжет- нічого сутьтево нового, але все гарно виклали. Ніби й знає що будете, але цікаво було дивити всі майже три години.
    Візуал, атмосфера- загалом норм, було приємно, але можна і краще, ми то знаєм що готем це кортко кажучи місто похмуре, але хотілось би це ще краще відчути. Костюм бетмена таке, ніби й не сподобався, але якось зовсім це не хвилювало при перегляді.
    Діалоги можна було трохи краще проробити...
    Куроче:зауваження є, але не те щоб от фігня треба було б зовсім інакше, а типу- так ніби непогано і може навіть троха добре, але ж можна чуть краще.
    А і про пафос тут хтось писав, та того бідолаху бетмена мотлошать по мордяці інколи, що аж гай шумить яка в сраці пафос. чи може синяки під очиськами в у брюса вейна пафосні... дурня якась.
    Тай таки як нолановскоїтрилогіїпробетменадрочер ставлю пальца вверх і чекаю продовження в тому ж дусі
    3 травня 2022 23:30
    93
  25. Flash
    Кіномани
    + +1 -
    Фільм не те що посередній, він бляха ніякий та жахливий!
    "Я відплата" у нас би сказали "бооожеее яке кончене"
    Бетмен приторможений, він нагадує, вибачте, аутиста у якого дар вирішувати ребуси. Брюс Вейн...ну це...я не знаю як без матів...то хай буе лише три крапки.
    Я ще більш недоречного пафосу у фільмах ніколи не бачив, та небачив щоб він аж так з усіх дир ліз, тобто я уявляю фургон з морозивом, до якого підходить дитина от тільки продавець та ця сама дитина не радіють, а з траурними обличчями, атмосфера кольоро-корекції цього фільма, на задньому плані заголовний саундтрек бетмена і, ця дитина підходить і каже: "пломбір" намагаючись сказати це басом. От такий сміхотворний та не доречний цей фільм для мене.
    Альфред - персонаж турецького серіалу
    сама атмосфера фільму офігезна...була перші 10хв, потім...порівняння зверху
    Локації просто жахливі та скупі, хоча Ґотем показали класно, і показали що там є розмах локацій, все що я запамятав - це клуб, і навіть каламбур з ним був як знущанням
    бойові дії...ну щось в них є...але памятаєте як Бен Афлек давав по сраці в будинку де була Марта? Ото махач як на мене
    І це враховуючи те що зовсім не проти Паттісона, а навпаки був тільки за як побачив трейлер, але Брюс Вейна він просрав, навіть не він а сценаристи та режисери
    З гарного лише одне, Жінка-Кішка - просто топ, найкраща, Зої Кравіц витягнула цей фільм ( жартую якщо що ) от її зробили як треба, і це та кішка на яку ми заслугували
    Пінгвін...думаю себе ще покаже...щось в ньому є, але не розкрили
    Якось так друзі
    Чисто моя думка, комусь цей фільм бачу зайшов, як кажуть "на смак..."
    всім гарного дня

    І ще, вчора дивився мульт Леґо. Там був Бетмен, бляха там його краще показали ніж тут, тобто це звісно пародія на персонажа, але там викупили саму психологію цього ж персонажа викупили Що бетмен і вейн це шось типу альтр-его і влучно зробили комічну пародію
    2 травня 2022 12:45
    7
  26. Гість Дмитро
    + -2 -
    Жахливий фільм! Максимально примітивно і страшно нуууудно!
    2 травня 2022 10:03
    0
    1. chuhandronchik
      🎉V.I.P.🎉
      + -3 -
      значить ви ще не доросли до таких фільмів , не в плані віку , а у плані смаку
      Зберігайте спокій та чистіть кулемет ... Слава Україні !!!

      пам'ятайте "наша русофобія, все ще недостатня" !!!
      2 травня 2022 10:59
      578
      1. Oleh
        Кіномани
        + +7 -
        Якщо в вас інший смак, то це не означає що він кращий за чийсь в кого інший смак. Хтось не доріс до рок-музики а хтось до класики, так виходить?😆 Примітивщина. Фільм можливо був би якоюсь "високою матерію" про яку ви кажете, як би герой не був бетменом, якому місце в коміксній фантастиці, а не нудно-затяжному сірому дитиктиві. Як кажуть мухи від котлет мають бути окремо. Моя оцінка: Добре що я не ходив в кінотеатр на це кіно. Фанатам фантастики: проходимо мімо!
        2 травня 2022 12:38
        14
        1. chuhandronchik
          🎉V.I.P.🎉
          + -3 -
          а я й не говорив що в мене смак кращий ніж у інших , також я не стверджував що цей фільм - "висока матерія" , і що це за рекомендація, фанатам фантастики проходити мимо ?
          якщо людина любить фантастику та полюбляє детективи
          ,то не має дивитись Бетмена, лише через думку людини якій фільм не сподобався ?
          Зберігайте спокій та чистіть кулемет ... Слава Україні !!!

          пам'ятайте "наша русофобія, все ще недостатня" !!!
          3 травня 2022 09:02
          578
          1. Oleh
            Кіномани
            + -3 -
            слухай, ти якийсь дуже прямолінійний (занудний). Я хіба забороняв комусь Бетмена дивитися? Я лише порадив однодумцям, які прийшли на даний фільм, як і я, по фантастику, що можна не тратити час, якщо прийшли дивитися триллер, будь ласка. В чому проблема? Чи ти ще не доріс і тобі потрібно розжовувати?)))
            10 травня 2022 00:22
            14
            1. chuhandronchik
              🎉V.I.P.🎉
              + 0 -
              для "особливих однодумців" які прийшли по фантастику , в описі жанру фільма , немає ні слова що це фантастика , тому сідай тобі 2 , читай уважніже що збираєшся подивитись щоб потім не бути розчарованим)
              Зберігайте спокій та чистіть кулемет ... Слава Україні !!!

              пам'ятайте "наша русофобія, все ще недостатня" !!!
              10 травня 2022 08:05
              578
            2. nonamed
              Місцевий авторитет🔥
              + -1 -
              а чьо мені твоя дічь прийшла?
              хто мінусує той лошара :)
              10 травня 2022 00:33
              158
          2. MantiSss
            MantiSss
            Гості
            + +3 -
            Поянси людям ( і мені) сенс який ти вклав в слова "Не доріс до такого"?
            3 травня 2022 19:43
            0
            1. chuhandronchik
              🎉V.I.P.🎉
              + -5 -
              ти ще не доріс , не доросло , не доросла , щоб тобі щось пояснювати.

              p.s. відповідь на твоє питання у моєму першому коментарі написаному вище , читай уважніше .
              Зберігайте спокій та чистіть кулемет ... Слава Україні !!!

              пам'ятайте "наша русофобія, все ще недостатня" !!!
              4 травня 2022 07:58
              578
        2. Heisenberg
          🎉V.I.P.🎉
          + +5 -
          Так Бетмен не так і фантастичний супергерой, супер сил не має. І сам фільм такий який і має бути, більше з упором на комікси, детективну сторону Бетса, а не «екшончику».
          "Life isn’t just about passing on your genes. We can leave behind much more than just DNA."
          2 травня 2022 17:09
          1 003
          1. Oleh
            Кіномани
            + -3 -
            Як це не фантастичний, це ж комікс. Жилізна людина такі ж здібності має як бетмен, теж не супер герой? Знаєте, після того як бетмен давав прикурити супермену, цю кислятину важко дивитися.
            2 травня 2022 19:44
            14
            1. Heisenberg
              🎉V.I.P.🎉
              + +6 -
              Є деякі умовності, але все ж чогось прям фантастичного тут немає. Порівняння з Залізною Людиною взагалі не умісне, там якраз є елемент фантастики в лиці його сверхкостюму (який теоретично можливий десь у майбутньому, але зараз це реально фантастика). І хіба я казав що Бетс не супергерой? Я мав на увазі, що він більш приземлений порівняно з багатьма іншими персонажами (за це його і люблять).
              "Life isn’t just about passing on your genes. We can leave behind much more than just DNA."
              2 травня 2022 22:22
              1 003
  27. ПанКрабз
    Місцевий авторитет🔥
    + +6 -
    Нагадує фільм "Сім".
    2 травня 2022 09:55
    228
    1. Heisenberg
      🎉V.I.P.🎉
      + +2 -
      Творці самі не приховували що вдохновлялись ним.
      "Life isn’t just about passing on your genes. We can leave behind much more than just DNA."
      2 травня 2022 22:28
      1 003
      1. Гість Володимир
        Гість Володимир
        Гості
        + 0 -
        надихались
        23 вересня 2022 05:53
        0
      2. yarunkan
        Кіномани
        + +1 -
        Справді?
        Si vis pacem, para bellum
        4 вересня 2022 01:15
        22
  28. Vlad_S
    Кіномани
    + +6 -
    Кому як, а мені сподобалося)
    Особливо атмосфера)
    2 травня 2022 01:20
    18
  29. Інженер
    Гості
    + +2 -
    А що, доволі непогано, якщо виключити нісенітниці типу вибухів конверта в руках без поранень та вистрілів з дробовика в живіт без проблем. Цікавенько було за детективним розслідуванням слідкувати. Тут не шукайте шаленого екшену із 90х. На разок піде точно, якщо не очікувати чогось надзвичайного. Доречі погоджуюсь, що Патінсон тут нормально себе проявив.
    1 травня 2022 18:45
    0
    1. VolKul
      Кіномани
      + +1 -
      А мені якраз атмосфера девяностих згадалась. Тоді не всі стрічки були екшоном.
      І так, згідний, доволі не погано.
      6 травня 2022 00:01
      56
  30. nonamed
    Місцевий авторитет🔥
    + +1 -
    хз, не моє. такий цікавий, що заснув. Та і впринципі для мене кращого бетмена за той, що був у Бертона в 90-х і не буде.
    хто мінусує той лошара :)
    1 травня 2022 01:21
    158
    1. nonamed
      Місцевий авторитет🔥
      + +1 -
      хороша доросла дискусія. дякую, за ваші відповіді, кожен з вас, по-своєму, правий. всім по плюсику і в карму теж :)
      хто мінусує той лошара :)
      3 травня 2022 18:25
      158
    2. chuhandronchik
      🎉V.I.P.🎉
      + +5 -
      краще ніж в дитинстві не буде ніколи , така думка притаманна багатьом людям , але подивіться Бетмен , Крістофера Нолана , можливо думка зміниться
      Зберігайте спокій та чистіть кулемет ... Слава Україні !!!

      пам'ятайте "наша русофобія, все ще недостатня" !!!
      3 травня 2022 09:04
      578
      1. nonamed
        Місцевий авторитет🔥
        + +1 -
        я бачив, до речі) не тому що хотілося, а тому що він в імдб 250, а я якось так замарафонив з фільми, під спідами так не марафонив) що часом чи не все з того списку передививсь. хз на скільки це норм
        хто мінусує той лошара :)
        13 травня 2022 02:20
        158
        1. chuhandronchik
          🎉V.I.P.🎉
          + +1 -
          абсолютно нормально в imdb 250 дуже хороший рейтинг вартісних фільмів , а от зі спідами,краще зав'язувати)
          Зберігайте спокій та чистіть кулемет ... Слава Україні !!!

          пам'ятайте "наша русофобія, все ще недостатня" !!!
          13 травня 2022 08:18
          578
          1. nonamed
            Місцевий авторитет🔥
            + +1 -
            вже почав, скушно шо пздц, що робити? апатія до всього)
            хто мінусує той лошара :)
            13 травня 2022 10:13
            158
      2. Бо Так і Є
        Оскароносний коментатор👑
        + +6 -
        В дитинстві дивився Бертона і його вже ніхто не переплюне, бо ще раз дитиною не стану.
        Бетмен Нолана особливо друга частина поки недосяжна це також очевидно.
        Получається я розумію, що Бетмен Нолана найкращий, але Бертона ніхто не переплюне🤭
        Кажу правду, якою б вона не була
        3 травня 2022 14:12
        1 065
        1. Heisenberg
          🎉V.I.P.🎉
          + +3 -
          Щодо фільмів з Кітоном, сам Бертон тепер признає що вони виглядають як «дитячий утрєннік», хоч тоді їх вважали серйозними) Але звичайно це вже класика і просто шедеври порівняно з двома наступними фільмами Шумахера.
          "Life isn’t just about passing on your genes. We can leave behind much more than just DNA."
          3 травня 2022 16:47
          1 003
        2. chuhandronchik
          🎉V.I.P.🎉
          + +2 -
          ось це дуже влучно сказано 👍
          Зберігайте спокій та чистіть кулемет ... Слава Україні !!!

          пам'ятайте "наша русофобія, все ще недостатня" !!!
          3 травня 2022 15:49
          578