🍿
UAKINO.CLUB » Фільми » Мелодрами » Червоний, білий та королівський синій


Червоний, білий та королівський синій

Red, White & Royal Blue
постер до фільму Червоний, білий та королівський синій дивитися онлайн
1080p

Якість:

1080p

Рік виходу:

Вік. рейтинг:

R

Країна:

Режисер:

Тривалість:

118 хвилин (01:58)

Мова озвучення:

Український (BambooUA)
Червоний, білий та королівський синій imdb рейтинг
7.1/23421

Доступно на:

  • UA #1
  • Трейлер
  • Скачати фільм торентом безкоштовно Саундтреки OST до фільму Червоний, білий та королівський синій

Дивитися фільм Червоний, білий та королівський синій в HD якості безкоштовно

Коментарі 303
Сара
Гомофоби дизлайкають коментарі людей із статевою освітою)) Ви справді думаєте, що дизлайк зупинить рух лгбт? Так смішно дивитися на їхні проекції

кадри з фільму Червоний, білий та королівський синійкадри з фільму Червоний, білий та королівський синійкадри з фільму Червоний, білий та королівський синійкадри з фільму Червоний, білий та королівський синій

Про що фільм "Червоний, білий та королівський синій":

Сюжет проекту під назвою "Червоний, білий та королівський синій" крутиться навколо яскравого та неспокійного життя молодика на ім'я Алекс, який має аристократичне походження. Його владна мати Еллен є головою американського уряду і щиро пишається тим, що їй вдалося стати першою жінкою, яка обійняла пост президента Сполучених Штатів. Вона вміло керує країною та розраховує на переобрання. Впливова жінка усвідомлює те, що повинна контролювати свої вчинки і уважно стежити за діями свого сина.
Алекс змушений вирушити до Англії для того, щоб бути присутнім на королівському весіллі. Він не в захваті від розпещеного брата нареченого, який також мав відвідати урочистий захід. Харизматичний хлопець вважає пихатого і нестерпного принца Уельського своїм прямим конкурентом і горить бажанням зробити йому зауваження. Однак задля політичного майбутнього своєї найближчої родички він намагається не влипнути у скандальну історію. Щоб уникнути чуток, йому доводиться прикидатися другом Гаррі. Незабаром дурна показуха переростає на щось більше.

Скачати фільм "Червоний, білий та королівський синій" через торент безкоштовно


Скачати торенти


Музика з фільму Червоний, білий та королівський синій


Слухати онлайн або скачати

Дивитися ще серіали і кінофільми українською
Поділіться враженнями від перегляду
303 коментарів
{login}
  • Актуальні
  • Кращі
  • Нові
  • Старі
  • Гірші
  1. калина
    Кіномани
    + +16 -
    я у кричущому захваті від цього фільму
    29 вересня 2023 23:54
    50
  2. Надія27
    Кіномани
    + -32 -
    О ясно, вони вже це лайно до консервативноі англії приплели. Ясно, в 2023 нема що дивитись окрім натягнутих і нудних лгбтешних фігонь😢
    29 вересня 2023 22:32
    24
  3. Гість What
    Гість What
    Гості
    + -40 -
    і сюди геїв запхали
    29 вересня 2023 19:36
    0
      Показати відповіді (21)
    1. Гість Артем
      Гість Артем
      Гості
      + +7 -
      А де мені, гею, дивитися фільми про таких як я?..
      Якщо в світі є геї, то і в кіно вони можуть бути) В чому ваша проблема?
      10 листопада 2023 22:02
      0
      1. Анрі монотонний
        + +2 -
        Гомофобія. Їх думки нічим необгрунтовані, деякі навіть знають що не праві, просто їм не подобається лгбт, тому вони будуть вічність перебирати купу "аргументів", шукати якісь докази своїй думці, вони бажають бачити все так як їм подобається, вони гаряче заперечують реальність та не бажають її приймати, тому марять ілюзіями. Дуже часто вони спеціально шукають гомосексуального для того щоб посперечатись та сомоствердитися, а якщо трапляються на освіченого в них швидко кінчаються їх жалюгідні недооргументи та починають вивертати свою бридку суть назовні кидаючись у всіх навколо образами, матами, бажати смерті, тай іншого поганого. О так.
        10 листопада 2023 22:14
        25
        1. tdv
          Місцевий авторитет🔥
          + -3 -
          сук, підстав замість першого слова Гомофобія - "толеройоби/ліберали за рівні цінності і бла бла" і почитай свій коментар і суть не зміниться
          10 листопада 2023 22:19
          121
          1. Анрі монотонний
            + +4 -
            Не заперечуй очевидне. Це не лгбт лізуть в чуже особисте життя і цікавляться хто с ким спить та кого кохає. Це не гомофобів цькують за те ким вони народились, булять, забороняють, або навіть вбивають. Я ще пам'ятаю випадок де в Китаї гуляло відео де пару лесбійок посеред дня в торговельному центрі мужик зарізав, і ніхто не допоміг! Всі були зайняті зйомкою! Або випадок де в казахстані група мужиків, саме гомофобів, вирішили навчити хлопця уму разуму, щоб той геєм не був, та згвалтували невинного, або де в Ірані дівчинку лише за підозру в гомосексуальністі понівичели здерли шкіру та утопили в ванні з сілью зняли на відео і показали всьому світу, або випадок де в Америці за ту саму підозру батьки заперли свого маленького сина в підвалі морили голодом та переламали йому кістки, та катували поки той не вмер! Де ви бл бачили чи може чули щоб таке саме робили з гетеро тільки тому що ті гетеро? Ви лицемір, ви засуджуєте лібералів хоча якби не вони таких аморальних випадків було значно більше і ви б краще точно не жили. Є країни де взагалі за орієнтацію розстрілюють ні в чому неповних людей! Я не заперечую що ліберали іноді занадто ліберальні наприклад як підтримка хамасу, але саме завдяки цій течії ми можемо обговорювати захист прав лгбт, меншин, жінок, та створювати більш безпечне для всіх суспільство де є рівність. От і все. Я можу навести ще купу прикладів де гомосексуальні люди є жертвою агресії за ознакою орієнтації, та жодного, де це жертвою за цією ознакою є гетеро. Тож ваш коментар суцільне лицемірство. Просто переводите стрілки.
            10 листопада 2023 22:37
            25
            1. TRV
              Місцевий авторитет🔥
              + -10 -
              Задрав цей анрюшка з виправданням що гомосятина це норма.
              В світі весь час гине безліч людей а ти з цієї безлічі виділяєш лише підарастів - їм потрібно якийсь окремий статус. Але спробуй підставити в свої слова замість педика педофіл - вийде все те саме.
              І найцікавіше те що мені байдуже було як ці викидні життя страждають - та чим більше їх пихають в екрани, чим більше анрюша знаходить виправдань своїй гомосятині тим більше хочеться сказати "правильно робили з каменями, підвалом і подібними випадками"
              11 листопада 2023 06:51
              116
              1. пересічний глядач
                пересічний глядач
                Гості
                + +2 -
                Здебільшого не приймаю участі у обговореннях та дискусіях з примітивними особами живої природи, однак все ж хочу помітити, що не знаючи систему з середини ви не у праві її критикувати. Якщо ви настільки переконані у своїх думках раджу більш детально ознайомитись з ідеями руху за права ЛГБТ. Ваша теза, що до "особливого статусу" є просто безглуздою і на превеликий жаль викриває вашу низьку освіченість. Так само, як і теза про те, що Гомосексуалізм=Педофілії, отож дійсно щиро, вам раджу звернутись до маси інформації, що є у вільному доступі у наш час. Звісно, я можу зрозуміти, що мабуть не так багато часу залишається на освіту, коли є купа важливих справ! Як от до прикладу - переглядати фільми та писати коментарі до них. Звісно не залишу вас і без їжі для роздумів. У весь цивілізований світ стоїть на шляху до толерування свого суспільства та законів, у тому числі і толерування ЛГБТ персон, однак пригадайте яка країна (з якою ми маємо нещастя перебувати по сусідству) зовсім не так давно прийняла купу законів, що роблять гомосексуалізм злочином який прирівнюється до вбивства. А тепер подумайте, як ваша позиція гарна перекликається з позицією тих створінь, можливо, вам варто переглянути ким ви себе відчуваєте, можливо мова якою ви говорити зовсім не ваше і варто вже змінити паспорт і почати затягувати голосні?
                8 лютого 2024 02:57
                0
              2. Анрі монотонний
                + +1 -
                Я бачу ти мене ще не забув. А от нашу минулу суперечку ти забув, то чи від власної тупості ти з піной у рота кричиш, або читати не вмієш - байдуже. Ти написав що тобі байдуже на такі фільми але чомусь подивитись ти їх час знаходиш, як і писати ображені коментарі під ними.Я не виправдовуюсь, я лише описав твої дії в коменті про гомофобію. Хоча наскільки я пам'ятаю, тут в нас випадок з латентністю. Бідося. Я тобі вже наче писав що якщо тобі дійсно байдуже і вся ця тема тобі не цікава то тобі тут нема чого робити, дуже смішно бачити коли твої дії суперечать твоїм висєрам.
                11 листопада 2023 10:07
                25
                1. TRV
                  Місцевий авторитет🔥
                  + -5 -
                  Ціль моїх відповідей під даним дописом лише розвінчувати міфи які намагається нав'язати латентний підарас-анрюша який чомусь приховує даний факт прикриваючись прогресом то іншою фігньою.
                  Єдина користь від таких як ти лише те що ви не розможуєтесь, тупікова гілка еволюція так би сказати.
                  11 листопада 2023 10:41
                  116
                  1. Анрі монотонний
                    + +3 -
                    По перше, я нічого не приховую. Як мінімум я вчуся на психолога. По друге, для того щоб розвінчувати "міфи" треба надати якісь докази, а в тебе лише пустий трьоп, спроби ще когось образити окрім себе, і звуки на кшталт "а підри, а, вони всюди, аааа". Наскільки я пам'ятаю коли я надавав тобі докази своєї правоти то ти кричав і плакався що вони не мною придумані, а якимось вченими та міжнародними організаціями, ой які вони пагані, бідному латентному богданчику нема де брати інфу щоб захиститися від злих "підарасів" на яких насправді маленькому та ображеному Б байдуже. Іди поплач.
                    Мені цікаво, ти дійсно такий тупий що розумієш щось тільки тоді коли тобі не докази приводять, а розмовляють з тобою так як ти сам з усіма? Це типу з бидлотою по бидлячому.
                    11 листопада 2023 10:52
                    25
                  2. Гість Артем
                    Гість Артем
                    Гості
                    + +2 -
                    Це треш, в цієї людини, TRV, в голові одна вата. Так шо тут немає сенсу шось доказувати. Він або латентний, або дурний. А може і все зразу🙄
                    12 листопада 2023 00:45
                    0
                  3. Анрі монотонний
                    + +1 -
                    Чувак, найсміливіше що він цей фільм подивився і залишив купу, купу коментарів, а окрім цього ще декілька лгбт фільмів він також подивився на цьому сайті і під кожним залишив купу коментів. О це прикол, і тут окрім нас ще як мінімум 2 людини його латентність підмітили, він щей порівнює нас з росіянами хоча як раз росія суто гомофобна країна, там йому подібних більше половини населення. Я з його поведінки в шоці. В нього все і одразу.
                    12 листопада 2023 00:54
                    25
                  4. TRV
                    Місцевий авторитет🔥
                    + -2 -
                    анрюшка, щоб зрозуміти що в космосі немає повітря не обов'язково туди летіти та відчиняти ілюмінатор! Так само і не варто переглядати лайно з позначкою лгбт але реагувати коли його вкидують мушу.
                    12 листопада 2023 00:58
                    116
                  5. Анрі монотонний
                    + +2 -
                    Я бачив твої коментарі))) Не відбріхуся, невже настільки соромно? Тут нічого соромитись, тобі має бути соромно за свої висєри в коментарях. С приводу космосу, про те який він ти знаєш від наукового суспільства, так само як я знаю що таке лгбт від того самого наукового суспільства. Різниця в тому що ти чомусь в те що там кисню нема віриш, а от в те що лгбт не хвороба ні. По такій логіці ти повинен поставити під сумнів теорію яку не взмозі перевірити, може ти ще в плоску землю тоді повіриш
                    якщо спробуєш щось комусь довести😂. О і не звертайся до мене так не формально "богданчик", я не твій син і не коханець.
                    12 листопада 2023 01:04
                    25
                  6. TRV
                    Місцевий авторитет🔥
                    + -3 -
                    А ти хто є, артемка, що про вату розмірковуєш? Ти вважаєш що військові підтримують підардвіж?
                    12 листопада 2023 00:50
                    116
                  7. Анрі монотонний
                    + 0 -
                    Військові це люди, а не єдиний організм, звичайно що є там представники лгбт, кожен військовий має свій погляд на одній й ті самі речі/теми, мало того якщо ти думав що там всі такі отбиті як ти сам, то ти глибоко помиляєшся)
                    12 листопада 2023 00:57
                    25
                  8. TRV
                    Місцевий авторитет🔥
                    + -2 -
                    Ха-ха-ха, представники гомодрил у війську - таке може сказати лише чмо яке далеке від війська та армії!
                    Звісно, ми жартуємо про педиків, і часом юмор досить жорсткий, особливо на рахунок 3%, та ЖОДНОГО ГОМОСЄКА В БОЙОВИХ ПІДРОЗДІЛАХ З 15РОКУ НЕ ЗУСТРІЧАВ!!!
                    Навіть більше скажу - через глибоку "повагу" до даного виду збочень бойових рашиків називаємо підорами
                    12 листопада 2023 09:13
                    116
                  9. Анрі монотонний
                    + 0 -
                    Більшість геїв зовні нічим не відрізняється від гетеро, так само лесбійки або бі. Тому, ти не можеш знати хто є хто в армії, поки тобі не скажуть, а я вже бачу що з таким довбонутим ніхто такою інформацією не поділиться, бо тобі неможна таке довіряти. Дурбелик, якби я, служив разом з тобою, ти б ніколи не здогадався б, а я б і не сказав, так само і з іншими))) Вважати що геї там не служать дурість максимального рівня, я розумію тобі важливо вважати себе кращим за гомосексуальних та стверджуватись за їх рахунок, тому ти і заперечуєш їх присутність в армії, та реальність від того не змінюється, вони там є, і їх чимало, тобі це вже писали не один раз, тобі люди навіть назву сайту давали довбню на якому написано хто з лгбт що оприлюднили свою орієнтацію там служать, ти заперечуєш реальність, створив собі бульбашку і живеш в ній. Таких як ти можна охарактеризувати як суб'єктивну або егоцентричну людину, оскільки ти орієнтуєшся лише на власні переконання та перспективу, ігноруючи об'єктивні факти.
                    12 листопада 2023 10:20
                    25
                  10. TRV
                    Місцевий авторитет🔥
                    + -2 -
                    Ха-ха-ха, чергова підарська заява чувака який навчанням косить від служби!
                    За довгий час перебування на позиціях; проживаючи в одній палатці, підвалі; перебуваючи в своєму обмеженому колі спілкування стає зрозуміло хто є хто. Коли, ти, підарасина, розказуєш щось про даних представників теорію я спостерігаю її на практиці!
                    Саме тому, анрюшка, що твоє якби таким і лишеться! Бо ти є чмо яке буде паразитувати в тепличних умовах а не робити щось щоб ті "тепличні" умови існували.

                    Не розумію, навіщо ти спамиш своєю підарською орієнтацією і намагаєшся мене переконати що це нормально? Адже я написав коментар стосовно даного висера і їх подібних представників а ти розводиш непотрібну дискусію не на тому майданчику.
                    12 листопада 2023 10:33
                    116
                  11. Анрі монотонний
                    + -1 -
                    Знов по колу? Я знову написав як ти себе поводиш і ти точнісінько так і зробив. Геній. Я вчуся бо я можу, бо від мене буде більше користі в іншому. Ой і ти сам написав що твоє коло спілкування є обмеженим. Ти не можеш говорити за всіх. І ти настільки тупий що не можеш в своїй голові утримувати інформацію довше 5 хвилин. Я казав тобі не звертатись до мене так не формально, я не твій коханець або син. З твого рота нічого крім лайна не вийде, жаль, я все написав що можна було, ми вже знову рухаємось по колу. Як я і писав раніше, всі твої слова передбачені, бо ти егоцентрична людина з гомофобію, з когнітивними порушеннями, з обмеженим світосприйняттям, скоріш за все латентний гей (бо нормальні гетеро стільки уваги, темі що їх ніяк не стосується, не приділяють), з комплексом неповноцінності, потребою в визнані та потребою самоствердження за рахунок інших. Скоріш за все ти щей психічно травмоване якоюсь подію, або знаходився під впливом гопоти чи іншої бидлоти, тому живеш по поняттям так само як і росіяни. Нічого нового ти не пишеш, повторюю, твоя практика не єдина, ти не особливий, ти не можеш говорити за всіх та судити всіх по собі. Твої пусті слова також нікому не цікаві, за весь час діалогу ти лише писав одні образи, без фактів, без доказів своїх слів, тобто ніхто і звати ніяк щось комусь хоче довести бо йому так подобається бо йому так хочеться. Ти пишеш всім одне й те саме, і всі тобі пишуть відповіді які можна підтвердити, перевірити, знайти джерело і повірити, і лише ти один єдиний клоун сидиш тут, в коментарях під фільмом який тебе стосуватись не повинен і сперечаєшся з людьми до яких мати відношення також не повинен і намагаєшся злобно і образливо всіх навколо образити, хоча ображене чмо тут з поміж всіх, навіть з поміж присутніх гомофобів, лише ти.

                    Так як переконався в тому що ти з обмеженими розумовими здібностями і нічого нового вже точно не напишеш, окрім спроб образити ще когось окрім себе, та й до розвитку ти здібностей не маєш, сенсу мені тобі відповідати більше нема, коли лише гівно з твого рота зараз поллється, знову без доказів, лише пусті слова, биття по грудям ти крики накштал "фу підри, уга-буга аааа всюди буга-уга"
                    12 листопада 2023 12:42
                    25
                  12. TRV
                    Місцевий авторитет🔥
                    + -2 -
                    Ха-ха-ха.
                    Чмошне підрило намагається якось образити і це лише завдяки інтернету та відстані бо по життю воно справжнє чмо!
                    Обмежене коло спілкування у військових через тривале перебування в зоні, через відсутність можливості робити що попало а тебе оточують лише люди в яких ціль лише перемогти ворога, повернутися живим.
                    Саме тому я можу сказати за декілька сотень бійців з якими доводеся пересіктися за мої 8років війни - ЖОДНОГО ПІДАРА, КРІМ РУСНІ, НЕ БУЛО!!!

                    Твої псевдовчення обгрунтовані лише політичною необхідністю а не медичними висновками! Адже любий психолог поспілкувавшись з гомосєком знайде психологічні травми, відхилення та інші психологічні розлади через їх вподобання.

                    Тому не відповідай мені, а взагалі видались з чату а краще й з життя
                    12 листопада 2023 12:54
                    116
                  13. Анрі монотонний
                    + 0 -
                    Ну, ти зробив те що від тебе і очікували. Знов пусті слова без доказів і спроби когось образити окрім себе. Нічого спільного з реальністю ти не видав. Бувай.
                    12 листопада 2023 12:58
                    25
  4. Julia Gerasymenko
    Кіномани
    + -5 -
    який жахливий бездарний фільм. і справа не в геях, сам фільм жах
    29 вересня 2023 12:25
    1
  5. Незабудка
    Кіномани
    + +13 -
    не планувала дивитися цей фільм, але коментарі переконали. для відпочинку — те, що треба: позитивний та легкий.
    29 вересня 2023 03:18
    3
  6. TRV
    Місцевий авторитет🔥
    + -68 -
    Грьобана підарастія!
    Вам лише фільми про гомосєків під час війни показувати?!?!
    Не про сильний дух, жагу справедливості та протистояння, не відновлення ідентичності. Зате тиловим вафлістам подавай підарастичну любов де вони верещать про Європейські цінності, і жоден любитель педарастів не скаже про європейську якість, науку, розвиток. Хоч один гомодрил висловив свою думку чи лише латентні шанувальники підарів?
    Добрі часи породжують слабких людей, погані сильних!
    Те саме і в сюжеті - розбещений дегенерат шукає пригоду на свою сраку в буквальному сенсі! Зате у фільмах назразок "Вцілілий" ви побачите справжнього воїна та чоловіка. Тому і думайте яка країна нам щас потрібна: жіноподібних дегенератів підарастів чи сильних та мужніх воїнів...
    29 вересня 2023 03:06
    116
      Показати відповіді (34)
    1. Дон дон
      Кіномани
      + +1 -
      Навчіться писати і поважати інших) якщо ви не знали зараз на війні також є багато ЛГБТК+ людей які захищають вашу диванну гомофобну сраку, так шо закрийте свій паскудний і ванючий рот і дальше просижуйте своє життя
      2 грудня 2023 01:33
      2
    2. Асексуальна
      Асексуальна
      Гості
      + +5 -
      Я біг за вами з 15 року, шоб сказати шо вас не існує!
      Вибачте, але ні ЛГБТК+ існують,а ви дегенерат, якому я бажаю швидкого одужання від вашої на жаль не унікальної хвороби під назвою "Я ненавиджу людей за те що вони кохають"! Всього доброго!
      P.S.ЛГБТ БЕСТ
      14 жовтня 2023 23:24
      0
      1. Олексій Гриневич
        Місцевий авторитет🔥
        + -2 -
        ЛГБТ це не хто кого кохає ідіоти, це політика, політика просування нетрадиційності в масси, а ви відстоюєте їх так, наче вважаєте що знаєте хоч щось про цю спільноту, я нічого не кажу проти геїв гоїв і лесбійок, але це не повинно ставати модним, бо поладнати з кимось з "свого табору" набагато легше, якщо ви розумієте про що я
        Я хочу справжнього безкомпромісного геноциду москалів, мені всерівно на їх злочини, мені не треба реваншу за наше горе... Я просто хочу їм всім смерті бо обрав їх своїм ворогом
        22 жовтня 2023 02:49
        133
        1. Гість Артем
          Гість Артем
          Гості
          + +2 -
          Лол, ну політикою ще мене ніхто не називав)
          Тоді прошу, дайте відповідь на ось таке моє запитання: як мені, тодішній тринадцятирічний дитині, яка жила в суто гомофобному оточенні, захотілося «обрати» стати геєм, коли з кожної праски всі кричали, що з такими як я щось не так. Це ж самогубство обрати таке не по своїй волі. Тому мені складно вважати це пропагандою (бачив від вас і такі коментарі нижче). Якби в моєму дитинстві було більше контенту про ЛГБТ, мені було б куди легше прийняти себе та спокійно жити своє життя.
          І чому ви так недооцінюєте людей, особливо в Україні. Кожен має власну думку щодо 100500 різних питань, ведуться палкі дискусії. Ви не стали гомосексуальним після перегляду фільму(якщо ви його звісно дивилися). Да й я, що в дитинстві, що й зараз, вийшовши на вулицю та побачивши дівчину та хлопця, що цілуються або тримаються за руки, не став гетеро😅
          Ніхто не каже всім «ставати» геєм чи лесбійкою чи ще кимось. Це не модно, а звичайні людські потреби як і ваші.
          Як вам така база?😄
          10 листопада 2023 22:36
          0
      2. TRV
        Місцевий авторитет🔥
        + -2 -
        Не знаю де ти бігало і ким було та за великим рахунком мені байдуже.
        Кохання чудова річ, притаманне людям протилежних статей для створення сім'ї.
        Нездорова тяга до своєї статі, дітей, тварин це не кохання а різновид збочення! І чортзним що воно існує, світу притаманні тупікові гілки та мутації, але вважати що це нормально чи виділяти якесь відхилення тупо.
        лгбт - дегенерація суспільства
        15 жовтня 2023 20:52
        116
        1. Олексій Гриневич
          Місцевий авторитет🔥
          + -1 -
          TRV Каже базу
          Я хочу справжнього безкомпромісного геноциду москалів, мені всерівно на їх злочини, мені не треба реваншу за наше горе... Я просто хочу їм всім смерті бо обрав їх своїм ворогом
          22 жовтня 2023 02:51
          133
    3. Гість Евеліна
      Гість Евеліна
      Гості
      + +6 -
      і ще багато хлопців які воюють за те щоб ви писали цей коментар є гомосексуалами і не треба казати, що це неправда ви просто боїтеся знати цю правду тому відрікаєтесь від неї як можете, але правда завжди перемагає і я сама знайома з ЗСУ хлопцями які зараз на службі є гомосексуалами трансгендерам. Ви можете ненавидіти ЛГБТ АЛЕ ВОНИ ЖИВІ ЖИВУТЬ І БУДУТЬ ЖИТИ і вони я думаю не хочуть віддавати своє життя заради психів які сприймають ЛГБТ як армією зомбі, вони прості звичайні люди вдіваються по простому в мене була подруга бі і вона вдягалась абсолютно нормально сорочка цепочка штани футболки худі зі звичайними принтами або взагалі без них однотонні я сама є гетеросексуалка тобто мені подобється протилежна стать, але я підтримую ЛГБТ бо це наше теперішнє і майбутнє і світ все одно мав до цього дожити і як би ви не хотіли щоб їх не було так не буде а якщо всіх почнуть вбивати то користі ніякої лгбт люди будуть навіть якщо це діти бо всі з нас виростають тими хто ми є насправді не треба бути диким стадом і тоді загрози не буде та ібільша загрозі це люди які нпадають насильством на лгбт людей
      1 жовтня 2023 20:23
      0
      1. TRV
        Місцевий авторитет🔥
        + -6 -
        евеліна, нафіга мені пише цю муть про воюючих підарасів? Адже я відповів - воює якийсь і педофіл який мусить приховувати почуття, можливо є і зоофіл і тд. Також може воювати і вживаючий наркотичні речовини, а аватар це взагалі біч - воно таке є але це також норма? Та війна йде не за легалізацію сексуальних збочень, війна йде за існування країни!
        І ще раз повторюся: ЖОДНОГО еЛГЕБЕТЕШНИКА З 15РОКУ НЕ ЗУСТРІЧАВ, і це в бойових підрозділах!
        1 жовтня 2023 20:32
        116
        1. Анрі монотонний
          + 0 -
          Вася, для початку розбирись що таке лгбт і в чому різниця між ними і зоофілами і підофілами, а якщо ти звичайе ліниве б№дло то пояснюю: Гомосексуальність - це про орієнтацію, а орієнтація вроджена. Зоофілія та педофілія - психічне порушення і воно не є вродженим. Немає людини яка б довела що гомосексуальність це хвороба, напроти є купа людей що довели зворотнє, тому ти ніхто і звати ніяк не маєш права пригнічувати інших людей бо тобі не подобається їх власний, приватний вибір тим більше що єдиний хто своєю поведінкою робить шкоду це ти і тобі подібні, пригнічуєте, вбиваєте, вказуєте, гвалтуєте,тягнете своєю поведінкою країну на дно, за вас лише сором. Такі як ви завжди заважаєте прогресу. Але на щастя прогрес не стоїть на місці.
          20 жовтня 2023 23:02
          25
          1. Олексій Гриневич
            Місцевий авторитет🔥
            + -1 -
            Аллін Волкер вже активно бореться за те що педофілія теж гендер, я вважаю треба підтримати активістку яка гордо про себе заявила)))
            Я хочу справжнього безкомпромісного геноциду москалів, мені всерівно на їх злочини, мені не треба реваншу за наше горе... Я просто хочу їм всім смерті бо обрав їх своїм ворогом
            22 жовтня 2023 03:26
            133
        2. ренчі
          ренчі
          Гості
          + +1 -
          чєл, люди просто боятся бути собою біля таких як ти)
          потухни і розлупи очиська
          15 жовтня 2023 17:39
          0
          1. Олексій Гриневич
            Місцевий авторитет🔥
            + 0 -
            Бояться? Їхні проблеми шо вони ідіоти бо мені всерівно шо там геї і лесбійки з бі в сексі роблять, мені не хочеться щоб це лилось звідусіль як пропаганда на московії, не хочу щоб діти дивились на героя в мультику і такі: "ці дівчатка дурбецала, я більше ніколи з ними дружити не буду, краще як (ім'я якогось суперкрутого гея) буду дружити тільки з хлопчиками" лол в людей різні непорозуміння з іншою статтю з самого дитинства, єдине до чого може привести політика просування ЛГБТК+ це до якнайшвидшого виродження, ступіди, даю людству років 500-600 ще від сили
            Я хочу справжнього безкомпромісного геноциду москалів, мені всерівно на їх злочини, мені не треба реваншу за наше горе... Я просто хочу їм всім смерті бо обрав їх своїм ворогом
            30 жовтня 2023 10:41
            133
    4. Гість Евеліна
      Гість Евеліна
      Гості
      + +3 -
      тоді чому ви витратили свій час на перегляд цього? треба було з перших же моментів, які вам не подобалось вимкнути раз ви додивились до кінця значить все таки фільм створювали не дарма. Поговоримо про інше так фільм нереалістичний в реальному житті так не відбувається, але фільм створений на жанрі тих тем, які тривожать суспільство в повному обсязі в один фільм вставили теми як лгбт, сприйняття батьків щодо лгбт, політику, та королівських сімей і щоб не створювати окремі фільми по ці важливі для суспільства теми все впихнули в один фільм толком не проаналізувавши дії різних персонажів та як теми переплітаються і як у кжній каші малаші преплетення у фільмах різних тем все одно виходить не те що задумували автори. Коротко і ясно, що автор допрацьовував сюжет при зйомках цього фільму або якщо це фільм по книзі то знайте є багато письмеників авторів у яких уява починається а кінець один і той же самий а в середині сюжету пусто, смішно, що ви тут підняли теми воїнів коли жанр фільму не такий і це не українці його створювали фільм дубльований сам фільм створений у США а наша війна їм не здалася так вони нам допомагають фінансово, але як ви уявляєте щоб США створили український фільм на мотивах нашої війни коли вони самі цієї війни не проживають вони навіть не знають коли у нас повітряні тривоги не розумію вашу логіку і логіка у вас погано розвинена адже українські фільми та серіали є на цьому сайті у відкритому доступі бесплатному до речі тому йдіть і дивіться те що бажаєте дивитись підняли кіпіш коли могли просто вимкнути цей фільм і найти український є багато книжок написаний про нашу теперішню війну йдіть читайте не розумію що вим хотіли донести своїм негативним коментарем не подобається не дивіться, ви маєте право висловити свою думку про цей фільм але це тупо ви словлюєте негативну думкку про той фільм який має жанр що вам не до вподоби ви прекрасно бачили опис фільму і картинку нащо дивитись те що вам не подобається і ще коментувати по приводу цього я вот жахи не люблю і не дивлюсь не розумію чому ви так не можете зробити не дивитись те що не любите
      1 жовтня 2023 20:11
      0
      1. TRV
        Місцевий авторитет🔥
        + -7 -
        Для того щоб розуміти що в космосі немає повітря для того не обов'язково летіти та відкривати ілюмінатор. Так само про дане елгебетешне блювотиння - не обов'язково переглядати щоб зрозуміти що засипанням кінематографу привити думку що підарастів це нормально! Так свого часу кінематограф зробив свій вклад в розвал совка.
        Але поговоримо про інше: СЕКС БАГАТОГРАННИЙ, тож виділяючи один вид збочень чому ігноруєте інші? Адже педофіл також страждає через несприйняття суспільством його тяги до дітей, і таким його створила природа! Те саме можна сказати про зоофіла, некрофіла і тд.
        1 жовтня 2023 20:21
        116
        1. досі ренчі
          досі ренчі
          Гості
          + +1 -
          педо-некро-зоофілія це хвороба, а ЛГБТК+ це здоровий, свідомий вибір
          15 жовтня 2023 17:40
          0
    5. Ophilia
      Кіномани
      + +2 -
      Насамперед, представники ЛГБТК+ теж захищають нашу країну на фронті, захищаючи навіть таких бридких людей як ви, займаються волонтерською діяльністю! А що робите для своєї країни ви??????
      1 жовтня 2023 19:24
      2
      1. TRV
        Місцевий авторитет🔥
        + -6 -
        Ха-ха-ха!
        Елгебетешники на фронті...
        З всіма бійцями якими пересікався на фронті жодний (!) не сказав про свою гомосяцьку натуру. Жодного бійця-гомосєеа в своєму підрозділі (а я воюю з 15року) не бачив! Звісно ми жартуємо про так звані 3%, але в бойових частинах не зустрічав.
        Та будьмо чесні: можливо якісь гомодрили і воюють, так само воює і якийсь педофіл чи маньяк - іщо з того? Війна дає право особам з відхиленнями на реалізацію своїх бажань?
        Зазвичай подібну фігню про воюючих підарастів пишуть люди делекі від війни, які чули що їх кум казав як його знайомий друг розповідав що десь про таке чув
        1 жовтня 2023 20:09
        116
        1. ivaanesko
          Кіномани
          + +1 -
          Ви зараз робите дурні висновки. Мені цікаво чи каже вам хтось, про свою "гетеро натуру". Можливо саме через вашу позицію, думку, вам можуть і не відкриватись. До речі, якщо ви хочете щоб вам хтось "заявив", можете подивитись на цьому сайті - lgbtmilitary є відкриті лгбт військові. ЛГБТ - не відхилення, доведено науково. Прирівнювати це до педофілії і т.д. - це як мінімум необізнаність, тупість. Раджу більше дізнатись про цю тему. Це не вибір.
          2 жовтня 2023 20:42
          4
          1. Олексій Гриневич
            Місцевий авторитет🔥
            + 0 -
            Науково доведено ким!? Науковцями які нічого крім цього відкриття не зробили?! Я можу сказати що педофілія не відхилення і я впевнений що десь є якийсь божевільний вчений, який це довів, лол, це те саме, проте за секс з чоловіком тебе не посадять)) може давай за декриміналізацію педофільства? Горить сарай гори й хата, тим більше з точки зору науки нічого страшного в цьому немає, типу з точки зору науки нічого страшного і в вбивстві немає, бо це лише припинення життєдіяльності, природі і планеті від массових вбивств я впевнений тільки легше лол))) а з педофільством навпаки людей навіть трошки побільшає, бо дівчинка не є настільки розумною та самостійною для рішення зробити аборт, як доросла жінка, назви мені хоч 1 мінус в цьому з боку науки? Або чи є схильність до педофильства унікальною рисою псих хворих? Тут я й сам скажу що ні, просто деякі люди що мають владу даючу безкарність (рпц мп і тд) втрачають (або ніколи й не мали) моральні орієнтири і хочуть спробувати щось таке, нічого психічно хворого здебільшого в цьому немає, але я вважаю що це неправильно... Але якщо всім так як і про гейство скажуть що люди сексуальні з дитинства і що педофайльство не псих захворювання, такі як ти відповідатимуть: "ну да впринципі, учьоніж сказали не психічна хвороба, значить нормально"
            Я хочу справжнього безкомпромісного геноциду москалів, мені всерівно на їх злочини, мені не треба реваншу за наше горе... Я просто хочу їм всім смерті бо обрав їх своїм ворогом
            21 жовтня 2023 10:55
            133
            1. Анрі монотонний
              + +1 -
              Педофілія розглядається як психічне порушення. Педофілія визначається як стійке, довготривале сексуальне пристрасть до дітей, зазвичай під 13 років, і це визнано як психічний розлад в міжнародній класифікації психічних розладів (МКХ-10) та Діагностичному і статистичному керівництві для психічних розладів (DSM-5).

              Наукова спільнота у більшості своєму обсязі не розглядає гомосексуальність як хворобу. Головні організації у галузі психіатрії і психології, такі як Американська психіатрична асоціація і Американська психологічна асоціація, визнали, що гомосексуальність не є психічним розладом або хворобою, всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ) довела, що гомосексуальність не є хворобою чи патологією, також британське медичне товариство, канадська психологічна асоціація,європейська асоціація психіатрії і ще багато хто так само підтримують цю позицію, бо звичайно ж ця позиція підтримується багатьма науковими дослідженнями і біологічними доказами.

              Важливо розуміти, що гомосексуальність - це природний варіант сексуальної орієнтації, і вона може бути властивою для людей без будь-якої патології чи хвороби. Велика частина світу визнає права та гідність гомосексуальних осіб, і сучасна наука підтримує цей підхід.

              Педофілія і гомосексуальність - це два абсолютно різних концепти.
              Педофілія - це психічний розлад, який характеризується стійким і страстливим сексуальним прагненням до дітей, зазвичай до 13 років.
              Це визнано психічним розладом і включено в медичні діагностичні системи.
              Педофілія не має нічого спільного з гомосексуальністю.

              Гомосексуальність - це одна з форм сексуальної орієнтації, коли людина відчуває сексуальну прив'язаність або притягнення до осіб тієї самої статі.
              Гомосексуальність не є психічним розладом і не включена в діагностичні системи як патологія.

              Люди з гомосексуальною орієнтацією відчувають прив'язаність до інших дорослих осіб, і це є для них нормальним і здоровим.
              Головна різниця полягає в тому, що педофілія - це стосується сексуальних прагнень до неповнолітніх дітей, тоді як гомосексуальність - це сексуальна орієнтація стосовно дорослих осіб того ж стату.

              У випадку педофілії діти не можуть надавати згоду на будь-яку сексуальну діяльність через свій вік та рівень розвитку.
              У гомосексуальних відносинах індивідуальна доросла людина може надати інформовану згоду на будь-яку сексуальну діяльність з іншою дорослою людиною свого вибору.

              Гомосексуальність це не про секс, а орієнтацію, є багато прикладів де гомосексуальні люди є асексуальними, також як я писав раніше гомосексуальність це вроджене і не несе ніяких хворобливих наслідків чи порушень та не є їх результатом, навідмінно від педофілії чи зоофілії або ще садомазахізмом, некрофілією, ексгібіционізмом що є парафіліями.
              Ви писали що є вчений що довів що гомосексуальність це хвороба. Такого вченого не існує, є вчені які намагаються або намагались це довести але їх теорії були спростовані.
              21 жовтня 2023 11:40
              25
              1. TRV
                Місцевий авторитет🔥
                + -2 -
                анрюшка, тебе ця тема настільки зацікавила що ти навіть запити в неті шукало згідно своїх інтересів.
                Але стиль твого виправдання досить однобокий - гомосятина це нормально а педофіли ні. Ти гомосєк? Чи чому тебе цікавить подібна "ормальність"?
                21 жовтня 2023 12:15
                116
                1. Анрі монотонний
                  + 0 -
                  По перше, я вже тобі сказав що вести з тобою діалогу не маю бажання, по друге ти якби хоча б запит в Гугл зробив з ції тими перш ніж звинувачувати мене в чомусь. Хоча я маю підозру що ти таки запит зробив, тільки нічого корисного для своїх інтересів не знайшов))) Хоча що я очікую від людини яка спеціально ігнорує те що йому пишуть та інтрепритує так як хочеться. Тому та інформація якою я поділився в коментарях не так для тебе як для людей що ще мають розум, та здібність усвідомлювати. І будьласка, не плюйся на мене своєю латентністю, чи екстримізмом чи що там у тебе, а то я бачу по коментарями що це вже багато хто підмітив)
                  21 жовтня 2023 12:23
                  25
                  1. TRV
                    Місцевий авторитет🔥
                    + -3 -
                    Подібні запити в гуглі цікавлять лише таких "прогресуючих" як ти, а мені байдуже думка гомодрила
                    21 жовтня 2023 12:30
                    116
                  2. Анрі монотонний
                    + 0 -
                    Дякую що підмітив мою "прогресивність", жаль що ти вважаєш що прогресивні лише люди лгбт. Тут наприклад купа людей що не є представниками лгбт спільноти та все ж свідомі в темі соціальної рівності.
                    21 жовтня 2023 12:34
                    25
            2. TRV
              Місцевий авторитет🔥
              + -4 -
              Цілком підтримую!
              Секс він багатогранний, і всі сексменшини мають бути рівні! Геї, лесбійки, педофіли, некрофіли, зоофіли та решта збочень.
              Підтримуємо вибір меншості, адже вони найбільш незахищені і страждають від нерозуміння суспільством
              21 жовтня 2023 11:23
              116
              1. Анрі монотонний
                + +1 -
                Коли у тебе не має аргументів то ти звичайно намагаєшся сплутати два різних поняття, наприклад парафелію та гомосексуальність. Це лише говорить про твою неосвідченість, тобі вже не раз і не одна людина писали, що гомосексуальність≠ педофілія. Ти не знаєш ні що таке гомосексуальність ні що таке педофілія. Або як варіант:
                Деякі педофіли чи зоофіли чи інші представники не захищеної групи людей що страждають від парафілії намагаються причислити себе до такої захищеної групи як лгбт, щоб легалізувати свої збочення. Багато хто з правих консерваторів, правих націоналістів, екстремістів (або як в свій час комуністи та нацисти) користуються цим в своїх цілях, наприклад вони використовують та підміняють та плутають такі різні поняття, як сексуальність та парафілії, для того щоб очорнити лгбт та заборонити жити певній групі людей, опустивши їх на рівень парафілії серед неосвідченого народу. Таким чином породжують насильство одних людей до інших, та буквально затримують розвиток цілої країни своїми діями, звичайно бо освічені люди не бажають жити в такому середовищі, тим більше що серед лгбт так само є лікарі, військові, вчителі, науковці, музиканти, художники і т.д хоча екстремістам до цього не має діла. Певно ти або педофіл, або латентний гей, або правий націоналіст екстриміст. Любий з цих варіантів говорить мені про те що з тобою немає сенсу вести бесіду, бо тобі нічого не можна довести, те саме що бити горохом об стінку, в тебе своя мета. Тому допобачення.
                21 жовтня 2023 12:09
                25
                1. TRV
                  Місцевий авторитет🔥
                  + -2 -
                  Я зрозумів що в даному напрямку ти досить освідчене та прогресивне створіння.
                  Тому чеши в свій блакитний чи веселковий напрямок, анрюшка
                  21 жовтня 2023 12:19
                  116
          2. TRV
            Місцевий авторитет🔥
            + -9 -
            Дурний висновок це важати що педерастія це нормально. А слово педераст з давньогрецької не лише "глиноміс" а й педофіл.
            Природою закладено для існування виду потрібна пара! Також в суворих, несприятливих умовах деякі види викидаються на сушу, діють як левентини чи припиняють існування дуплячись в дупи (адже в їх лоні зародитися може лише гівно).
            Те що ти собі шукаєш виправдання що гомосятина не відхилення а звичайний стиль життя то це лише твій інтерес і для таких як ти.

            Не розумію навіщо мені ригають про кучу елгебетешних військових якщо я кажу що за весь період служби з 15року в бойових підрозділах жодного не бачив! З багатьма на позиціях ділилися такими речами якими в цивільному житті не наважились. Ну і звісно ми всі один в одного на виду, тому приховувати якусь гомосятину безтолку адже це відразу буде помітно.
            Та далеким від армії латентним підарасам чомусь хочеться бачити скрізь своїх партнерів та нав'язати думку що це нормально - такого не буде! Бо навіть ворога називаємо підаром!
            2 жовтня 2023 21:01
            116
            1. Гість Євген
              Гість Євген
              Гості
              + +1 -
              Ви же в курсі, що педофіли є і серед гетеросексуалів? ні? ну тепер знаєте
              19 жовтня 2023 01:58
              0
            2. ХалВа
              Кіномани
              + +3 -
              Так яро гонять на геїв тільки латентні геї.
              4 жовтня 2023 19:35
              4
    6. Katua13
      Кіномани
      + +8 -
      Господи ЛГБТ просто існує тебе бобмить. Знаєте коли так "гаряче" пишуть про геїв це ознака латентності.
      30 вересня 2023 20:25
      82
      1. TRV
        Місцевий авторитет🔥
        + -6 -
        Ознака латентності це коли особа яка визначає себе гетеросексуалом каже що гоміки це норма і сьогодення!
        А чим більше мені впихуть подібну хрень тим більше викликає відчуття призирства та жалюгідності що гомосєків що до їх латентних шанувальників.
        Та нехай, катруся, збудеться твоє бажання і твій син виросте самим справжнім підарасом за орієнтацією!
        1 жовтня 2023 20:40
        116
        1. Милуня
          Кіномани
          + 0 -
          latent moment😳
          12 жовтня 2023 18:18
          18
        2. ХалВа
          Кіномани
          + +1 -
          Чуваче, тобі того ж бажаю.
          4 жовтня 2023 19:36
          4
  7. Олі-Лолі
    Олі-Лолі
    Гості
    + -31 -
    гидота
    29 вересня 2023 01:41
    0
  8. Сара
    Сара
    Гості
    + +56 -
    Гомофоби дизлайкають коментарі людей із статевою освітою)) Ви справді думаєте, що дизлайк зупинить рух лгбт? Так смішно дивитися на їхні проекції
    29 вересня 2023 00:53
    0
      Показати відповіді (3)
    1. TRV
      Місцевий авторитет🔥
      + -16 -
      Доки одні воюють підараси пхають свою елгебетешну хуєту, але ми переможемо і зупинемо цей підардвіж!
      30 вересня 2023 02:04
      116
      1. Спаржа
        Спаржа
        Гості
        + +4 -
        Ухххх, яка серйозна боротьба)))
        19 жовтня 2023 21:08
        0
    2. Calibri Italic
      Кіномани
      + +2 -
      ТрО Мюнхен?))
      Porque es aquí
      Donde mi nombre será leyenda
      De esta última victoria
      Beberé antes de morir
      30 вересня 2023 00:23
      15
  9. Гість Владислав
    Гість Владислав
    Гості
    + +21 -
    Дуже крутий фільм, але дуже шкода що нам до такого менталітету ще рости та рости
    29 вересня 2023 00:15
    0
  10. Helgorion
    Кіномани
    + +11 -
    Ух скільки ображеної підерасні набігло, що всі адекватні коментарі замінусували.
    28 вересня 2023 21:10
    29
  11. Волонтер
    Кіномани
    + -61 -
    Навіщо поширювати те що не є українським,підераси це Московія і Європа!!!
    28 вересня 2023 15:10
    1
      Показати відповіді (3)
    1. David Strilets
      Кіномани
      + +4 -
      по-перше, в Україні не мають існувати люди, які кохають людей своєї статі, бо ви так сказали? хріновий з вас мораліст плюс це егоїстично не поважати інших та забороняючи їм кохати тих, кого вони хочуть кохати

      по-друге, яка в біса "підараси - це московія"? ви в якій реальності живете? вони готові ледь не до смерті побити двох хлопців/дівчат, які спокійно йдуть по вулиці, тримаючись за руки. Це найбільш гомофобна країна, яка для світу себе позиціонує як лгбт френдлі, насправді деконструюючи уявлення гомосексуальних людей і поширюючи люту гомофобію. думайте перед тим, як писати дурниці, хоча б мінімально не розібравшись у темі.
      15 листопада 2023 19:46
      17
    2. Гунай
      Гунай
      Гості
      + +4 -
      Свобода вибору, самовираження і прийняття себе не про Україну? Якраз росія найбільший показник гомофобії
      29 вересня 2023 00:40
      0
      1. Олексій Гриневич
        Місцевий авторитет🔥
        + -4 -
        Свобода це коли ти не відбираєш свободу у інших, хочу іноді називати геїв підарасами, а чорних неграми, але за це можуть забанити в будь якій соц мережі, це мене утискає, а зазвичай чи слова й самі по собі казати не можна, халф оф май лексікон просто заборонююють використовувати в більшості інтернету, нечесно!
        Я хочу справжнього безкомпромісного геноциду москалів, мені всерівно на їх злочини, мені не треба реваншу за наше горе... Я просто хочу їм всім смерті бо обрав їх своїм ворогом
        22 жовтня 2023 03:34
        133
  12. іно
    іно
    Гості
    + -16 -
    щось всі розійшлися на тему за чи проти геїв, а про те що фільм лайняний в плані сюжету, акторської гри і так далі, чомусь мовчок чи просто губиться в потоках ставлення до лгбт.
    нахріна на зйомки такого витрачати кошти рішуче не розумію.
    28 вересня 2023 05:55
    0
      Показати відповіді (1)
    1. Олег Жорняк
      Кіномани
      + 0 -
      Непоганий ромком. І актори грають неперевершенно
      28 вересня 2023 09:00
      12
  13. Deny
    Кіномани
    + +10 -
    Гарний романтичний фільм. Раджу подивитися навіть тим хто не розуміє кохання між чоловіками.
    28 вересня 2023 03:22
    12
  14. DiDoll
    Кіномани
    + -2 -
    Деякі коментатори писали, що фільм наївний і я з цим погоджусь) Проте це тільки підкреслює легку та трохи невимушену атмосферу попри всю відповідальність, що транслюють головні герої. Трохи не вистачило сюжетної лінії обов'язків принца Гаррі. Загалом, порушення проблем сприйняття себе, еміграції та приватності життя підсилюють сюжет. Не сказала б що цей фільм хочеться передивлятися ще купу разів, але й на один раз він підходить чудово)
    27 вересня 2023 23:24
    9
  15. Гість вікно
    + 0 -
    це НАЙКРАЩИЙ фільм про гомосексуалів, який я коли-небудь бачила!!!!
    27 вересня 2023 18:55
    0
  16. Андрій Терчиновський
    Андрій Терчиновський
    Гості
    + -25 -
    Фільм повна параша з блювотинням. Зняли просто щоб заробити бабок. НЕ РЕКОМЕНДУЮ для перегляду дану зухвалість просування пІдорасії в нинішній час у світі. Всі наче стали помішані на сексуальні меншини.
    27 вересня 2023 14:09
    0
      Показати відповіді (2)
    1. Гість Віктор
      Гість Віктор
      Гості
      + +3 -
      Ні не всі, просто багато ботів проплачених просувають одностатеві стосунки. Глобалісти поставили на меті зменшити населення. В одностатевих не рождаються діти.
      28 вересня 2023 00:21
      0
      1. Олексій Гриневич
        Місцевий авторитет🔥
        + 0 -
        Віктор ти був народжений під щасливою зіркою... Ти не в мінусах
        Я хочу справжнього безкомпромісного геноциду москалів, мені всерівно на їх злочини, мені не треба реваншу за наше горе... Я просто хочу їм всім смерті бо обрав їх своїм ворогом
        22 жовтня 2023 03:46
        133
  17. цукорова фея
    Кіномани
    + +17 -
    Трошки наївний, але дуже милий фільм про хлопців. Потішна історія від ворогів до коханців. Захотілось і книгу придбати❤️📚 такі мімімішні красунчики🌸🌿💖
    27 вересня 2023 13:30
    15
  18. Тутешній Палій
    Тутешній Палій
    Гості
    + 0 -
    А мені нравиця, люди бігають, деградують, вироджуються.
    27 вересня 2023 06:25
    0
  19. Маргарита Сі
    Маргарита Сі
    Гості
    + -20 -
    дяка коментам чуть не подивилась цей гомофільм про пілдаргів
    26 вересня 2023 21:01
    0
      Показати відповіді (1)
    1. кліше
      кліше
      Гості
      + +1 -
      💕
      27 вересня 2023 06:22
      0
  20. pasaremoarta
    Кіномани
    + +4 -
    Дуже чекала. Дякую що додали.
    26 вересня 2023 19:38
    21
  21. M
    Гості
    + -34 -
    Зробити український переклад всіх сезонів американської історії жахів, ніііі, таке перекладати не цікаво......фільм про "голубой огоньок" в якого тільки тільки була прем'єра, тримай, насолоджуйся...👍

    П.с. включила фільм, бо чомусь була впевнена, що він про дружбу...мабуть я занадто наївна..
    26 вересня 2023 18:45
    0
      Показати відповіді (1)
    1. .mmm
      .mmm
      Гості
      + +1 -
      Ні, це просто ви занадто нерозумна🙃
      9 жовтня 2023 13:15
      0
  22. Гість Ірина
    + +14 -
    Надзвичайний фільм. Чудовий фільм про кохання. Я не побачила у цьому фільмі геїв, я побачила закоханих. Цей фільм не про нав'язування своїх цінностей, він про прво на свободу бути щасливим. На жаль, повістка дня паскуддна, вона примушує до толерантності до ЛГБТ, у спосіб де толерантність закінчується там де щось починає суперечити їхнім принципам. Тому Ви стаєте в позу захисту. Але спробуйте дозволити собі подивитись на це не замиленими чужими гаслами очима і Ви побачите не двох чоловіків, а просто закоханих один в одного людей. Ви побачите тут просто двох молодих людей, які заслуговують на таке ж право як є і Вас - право на щастя і свободу вибору, право бути прийнятими суспільством. Цей фільм не був черговим епізодом пропаганди, це була просто історія справжньої любові і нехай вона інша, ніж у Вас, але цей фільм не про те аби нав'язати Вам іншу парадигму, він просто розповідає чудову чуттєву історію. Це прекрасний фільм.
    26 вересня 2023 15:12
    0
      Показати відповіді (2)
    1. darchik752
      Кіномани
      + +1 -
      Так і є) коли читала книгу та дивилась фільм саме так і сприймала) цей фільм дійсно про закоханих хлопців)
      26 вересня 2023 23:23
      16
    2. Гість Маргарита
      Гість Маргарита
      Гості
      + +1 -
      Я з вами згодна повністю, також дивилась цей фільм з точки зору кохання між людьми. Чудовий фільм.
      26 вересня 2023 17:05
      0
  23. Larri14
    Кіномани
    + +3 -
    Судячи з коментарів, точно треба дивитися)
    26 вересня 2023 14:32
    2
  24. Подивилась його ще місяць тому, без перекладу. Мені зайшло відкрите зображення емоцій і внутрішньої боротьби, ну і естетика та взаємодія акторів. Буду переглядати, бо деякі нюанси не з першого разу можна помітити.


    Чутливі діти чоловічої статі, які з постеру не зрозуміли про що фільм. Ще тони гей-контенту на порнохабі і подібному є, велкам на барикади.
    26 вересня 2023 12:59
    2
  25. Як на мене, шикарний фільм, тому що в ньому основна ідея показати, яка це сила і свобода бути собою. Адже ця історія могла бути зовсім іншою, і для всього світу хлопці були б "правильними", а самі б усе життя страждали. Світ має зрозуміти, що "традиційні" цінності - це про штампи, придумані людьми. Як на мене головне - це бути достойною людиною, а кого ти кохаєш - твоя особиста справа і вона не має хвилювати нікого окрім тебе.
    26 вересня 2023 11:38
    0
  26. Гість Iryna
    Гість Iryna
    Гості
    + -6 -
    Гра акторiв чудова, я повiрила!!
    26 вересня 2023 10:45
    0
  27. Ян
    Гості
    + -9 -
    Дякую за озвучку. Фільм хороший добрий дитячий. І дякую, що вставили пояснення,коли мати пропонувала брошури. Побільше таких фільмів.
    26 вересня 2023 02:33
    0
      Показати відповіді (1)
    1. TRV
      Місцевий авторитет🔥
      + -2 -
      Якщо це фільм дитячий то нехай збудеться твоя мрія і твій син знайде своє підарське кохання
      29 вересня 2023 03:09
      116
  28. Джус
    Джус
    Гості
    + +11 -
    Содом і ГОмора
    грош ціна цьому фільму
    утопія
    25 вересня 2023 21:38
    0
  29. Гість Олег
    Гість Олег
    Гості
    + -13 -
    Охуєнне кино! Проблювався! Думав якась легенька комедія...
    25 вересня 2023 20:03
    0
  30. krriiisti
    Кіномани
    + +20 -
    Що ж...побачила багато коментів і скажу свою думку,щоб на мене як і на більшість накинулися недорозвинуті
    Бачила,що деякі писали,що фільм не будуть дивитися бо він про "підарасів",так не дивіться,ніхто ж не заставляє
    І багато хто каже на геїв "підараси",от вам не бридко від своїх же слів?ми як багато хто каже в вільній країні,але все ще немов в срср,всіє люди не дивлячись на орієнтацію,але тих кому немає що робити і тільки обзивати інших пишуть під ЛГБТ фільмами таку маячню
    Повторюся: в фільмі видно про кого це,якщо не подобається то не дивися і не пиши,бо з такими нелюдами ми не кращі за рашку.
    щоб не плакать,я сміялась
    25 вересня 2023 11:09
    23
      Показати відповіді (4)
    1. Гість Історик
      Гість Історик
      Гості
      + +5 -
      Історична довідка.
      У Давній Греції педерастами називали гомосексуалів. Згодом цей термін поширився і в решту Європи. Слова "гомосексуалізм", "педофілія" тощо виникли лише в кінці 19 століття для позначення певного відхилення. Стародавній термін "педерастія" означає і гомосексуалізм, і педофілію, бо всі гомосексуали Давньої Греції були педофілами. Коли прийшло християнство, то тоді було заборонено педерастію, тобто гомосексуалізм і педофілію. Заборона тривала до 20 століття. Нині педерасти себе називають гомосексуалами і педосексуалами, і проводять паради на свою честь у толерантній ліберальній Європі.
      26 вересня 2023 13:56
      0
    2. Гість Iryna
      Гість Iryna
      Гості
      + +3 -
      Даже нерозумно i на руку ворогам порiвнювати нас iз рашкою! Ми не вони! I навiть наявнiсть гомофобiв не поставить нас на один рiвень! Вони давно пробили дно! Щодо фiльму, то фiльм цiкавиий, пристрастий, незвичний, про почуття. Я гетеросексуалка, але пiдтримую ЛГБТ спiльноту у прагненнi жити вiльно i як хочеться. А всiм релiгiйним проповiдникам моралi пропоную почитати про те, що гомосексуалiзм не хвороба, а природа людини( до речi, i деяких тварин також), бо icнував всю iсторiю людства. Всiм миру i любовi!
      26 вересня 2023 10:40
      0
    3. Алдо
      Кіномани
      + -1 -
      вже життя кажу на геїв - підараси, мені не бридко і не стидно :)
      25 вересня 2023 19:49
      37
    4. WiM
      Місцевий авторитет🔥
      + +9 -
      сисадмін теж підор та збоченець - "-" зараховує як плюси...

      А тобі - "ви дійсно не кращі за рашку" - бо спочатку затиряається різниця між білим та чорним.
      Черговий представник "А какая разніца..."
      25 вересня 2023 16:38
      116