🍿
UAKINO.CLUB » Фільми » Екшн » На Західному фронті без змін


На Західному фронті без змін

All Quiet on the Western Front
  • UA #1
  • Трейлер
  • Скачати фільм торентом безкоштовно Саундтреки OST до фільму На Західному фронті без змін

Дивитися фільм На Західному фронті без змін в HD якості безкоштовно

Коментарі 245
Гість Максим
Так тихо , ніби я оглох. Точніше й не скажеш. Коли ми виїхали щ під окупації на прошитому уламками від міни сітроєні й не думав , що доживу до того, як це стане спочатку спогадом , а потім новою

кадри з фільму На Західному фронті без змінкадри з фільму На Західному фронті без змінкадри з фільму На Західному фронті без змінкадри з фільму На Західному фронті без змін

Про що фільм "На Західному фронті без змін":

Головні герої фільму "На Західному фронті без змін" - четверо молодих солдатів. Пауль Боймер, Мюллер V, Леєр, Альберт Кроп пішли добровольцями на фронт. Тільки тут на полі бою до юнаків прийшло усвідомлення жахів війни. Вони мріяли про героїчні вчинки в ім'я Батьківщини, але бути героями на передовій виявилося дуже складно. Новобранці потрапили до гущавини подій після коротких курсів. У хвилини перерви між обстрілами Пауль, Мюллер, Леєр та Альберт згадують мирне життя. Вони нещодавно закінчили школу, будували пани на майбутнє, мріяли про щастя та кохання. Тепер їм довелося забути про все і вчитися виживати прямо на передовій. Нещодавні випускники перетворилися на гарматне м'ясо, мало хто з них залишиться живим і повернеться до рідних. Солдати пробираються по полю, де на кожному кроці на них чекає смерть. Незабаром один за одним падають мертво від куль ворога. Пауль Боймер втратив трьох друзів і лишився зовсім один. Хвилини в цьому світі для нього пораховані, юнак більше ніколи не побачить сонця, не посміхнеться і не обійме маму, а у фронтових зведеннях фігурує лише фраза – на Західному фронті без змін.

Скачати фільм "На Західному фронті без змін" через торент безкоштовно


Скачати торенти


Музика з фільму На Західному фронті без змін


Слухати онлайн або скачати

Дивитися ще серіали і кінофільми українською
Viktor Riabiy
Viktor Riabiy2023/04/19 22:00:14
Дивився цей фільм, але забув залишити коментар. Я вважаю, це не історія про розбиті мрії та сподівання, не про те, що життя не таке, як у рожевих окулярах, не про жахи війни, голод, смерть, біль втрати тощо. Це фільм - виправдання. Автор зображає юного хлопчину, який нічого не знав і не розумів, а вітер змін його підхопив та відніс у вирій жаху. Маячня. Цей фільм - це маніфест виправдання злочинця. Зображення саме середньостатистичного солдата армії агресора, як обманутого, загіпнозованого пропагандою та ораторами, молодого хлопчину. Котрий не знав що робиться. "Втрачене покоління" - так їх називає автор першоджерела. Йому просто віддавали накази, а він їх виконував. Він то нічого цього не хотів. Він просто інструмент в руках злих генералів та політиків. Йому було страшно і холодно. Він жертва. Нах** це все. Він прийшов на територію чужої країни зі зброєю в руках вбивати її громадян. Він хотів це робити, він навіть підробляє документи, щоб потрапити на війну. Не для захисту своєї батьківщини, а щоб поїхати в іншу країну і вбивати там інших людей.

Цитую автора книги: «Ця книга — не викриття і не сповідь. Це лише спроба розповісти про покоління, яке занапастила війна, про тих, хто став її жертвою, навіть якщо врятувався від снарядів». Ви лише задумайтеся, людина котра воювала в іншій країні на стороні зла, через роки пише книгу у якій ціленаправлено виправдовує себе та інших подібних йому. Без долі каяття, без вибачень, без якихось морально-етичних речей. Без відображення банальної емпатії. Ремарк пише твір з метою виговоритися.

Для мене це фундаментальні речі, це база через яку я не можу сприймати дану кінострічку у позитивному ключі. Першоджерело та даний фільм безсумнівно є високорівневим твором. Відчувається, що для його створення було прикладено масу зусиль. Хороша операторська робота, гармонійні саундтреки, хороший сценарій, режисер витискає з акторів потрібні емоції, чудова картинка, піротехніка, монтаж - все для того, аби фільм було цікаво дивитися.

На останок, "На Західному фронті без змін" у всіх своїх формах - це еталонний приклад того, як хороша робота може бути націленою на викривлення адекватного світосприйняття. Кривдник стає жертвою, агресор - "асвабадітєлєм", злочинець - не винним. Чудово, що цей фільм виходить на екрани саме у період повномасштабного вторгнення, бо завжди знайдуться створіння, які казатимуть: "та рускіє саміє большіє жертві в етой войнє", "мі нічєго етого нє хатєлі", "во всьєм віноваті палітікі".

Тож, українці тримайте голову тверезою і підтримуйте ЗСУ, бо вони єдине джерело справедливості для наших ворогів.
Поділіться враженнями від перегляду
245 коментарів
{login}
  • Актуальні
  • Кращі
  • Нові
  • Старі
  • Гірші
  1. ванючій лібєрал
    ванючій лібєрал
    Гості
    + 0 -
    "ну малчікі проста прапаґанди насматрєліть, а так ані нє вінавати!!!!"
    26 квітня 2024 21:55
    0
  2. Corvus_Albus
    Кіномани
    + 0 -
    Стільки коментаторів, які взагалі не віддупляють різницю між 1ю та 2ю світовими війнами; чому почалася 1 світова (спойлер - бо всі (!) сторони хотіли пободатися за ринки збуту на полі бою, а німеччина була ображена що в неї немає стільки прикольних колоній з виходом в море, як у бритів і французів; але в підсумку всі охуїли з того що вийшло; винні були всі, але винною зробили тоді німеччину, що власне, і створило умови для другої світової, поряд з винайденням радіо, завдяки якому стало можливе шивдке поширення ідей реваншизму).
    І зрештою, не розуміють хто взагалі був Ремарк (спойлер - переконаний антифашист/антинацист, і поряд з чарлі чапліном один з найбільш ненависних особисто для гітлера з людей мистецтва)
    12 квітня 2024 22:29
    16
      Показати відповіді (1)
    1. Viktor Riabiy
      Оскароносний коментатор👑
      + 0 -
      Ну так ви теж не віддупляєте, що пишете: 
      Твердження: "всі (!) сторони хотіли пободатися за ринки збуту на полі бою".
      Факт: Насправді, причини Першої світової війни були набагато складнішими і багатогранними, ніж просто прагнення до ринків збуту. Існувало багато факторів, що сприяли війні, включаючи: Мілітаризм, Націоналізм, Імперіалізм, Система союзів.

      Твердження: "Німеччина була ображена, що в неї немає стільки прикольних колоній з виходом в море, як у бритів і французів".
      Факт: Незадоволення Німеччини колоніальною політикою інших держав дійсно мало місце, але це було лише одним із багатьох факторів, що сприяли війні.

      Твердження: "всі охуїли з того що вийшло".
      Факт: Це грубе спрощення складних і трагічних наслідків Першої світової війни. Війна призвела до мільйонів смертей, руйнувань та економічних негараздів. Вона також мала значний вплив на політичну карту світу та призвела до виникнення нових ідеологій, таких як фашизм.

      Твердження: "винні були всі, але винною зробили тоді німеччину".
      Факт: Німеччині було покладено значну відповідальність за розв'язання Першої світової війни, але вона не була єдиною винуватцем. Інші країни також відіграли значну роль у розв'язанні війни та ескалації конфлікту.

      Твердження: "Ремарк (спойлер - переконаний антифашист/антинацист)".
      Факт: Еріх Марія Ремарк був німецьким письменником, який відомий своїми антивоєнними романами, такими як "На Західному фронті без змін". Він був рішучим критиком нацизму і фашизму, і його твори були заборонені в Німеччині під час правління Гітлера. Однак події першої світової і фашизм та нацим за дві зовсім інші історії. Крім того ремарк ненавидів саме війну, а не злочинців.

      Твердження: "поряд з чарлі чапліном один з найбільш ненависних особисто для гітлера з людей мистецтва".
      Факт: Немає жодних історичних свідчень, які б підтверджували, що Гітлер особисто ненавидів Ремарка більше, ніж інших діячів мистецтва.
      Навіть сніг падаючи, продовжує йти ;)
      12 квітня 2024 22:36
      707
  3. lord_of_strange
    репортер з Голлівуду⭐️
    + +1 -
    Даний фільм дійсно показує весь трагізм долі хлопців, які, засліплені пропагандою 2-го Рейху, так стрімко рвались в бій і взяти Париж за 2-3 тижні)))...це щось так до болі знайоме)))
    Somebody, please, get this man a gun!
    29 березня 2024 23:33
    407
      Показати відповіді (1)
    1. Viktor Riabiy
      Оскароносний коментатор👑
      + +2 -
      Доповню, щоб не знайшлось у псевдорозумнкиків приводу для суперечок:
      "Райх, або частіше Рейх" - це німецьке слово, яке вживається у значенні - Імперія. Відповідно

      1 Рейх - Священна Римська імперія (962-1806)
      2 Рейх - Німецька імперія (1871-1918)
      3 Рейх - Третій Рейх (1933-1945)
      Навіть сніг падаючи, продовжує йти ;)
      30 березня 2024 08:27
      707
  4. VLAD “Нема” SKAR
    Кіномани
    + 0 -
    Сильне кіно!
    17 березня 2024 18:52
    25
  5. Mad Max
    Кіномани
    + 0 -
    Хороший фільм.
    2 лютого 2024 23:34
    68
  6. Гість ольга
    Гість ольга
    Гості
    + -3 -
    це відбілювання фашистських убивць.якы мріяли захопити світ.не додивилася.не було співчуття до цієї німецької мразоти
    1 лютого 2024 18:58
    0
      Показати відповіді (3)
    1. Кнцлер
      Кнцлер
      Гості
      + 0 -
      ви хоч розрізгяєте 1 світову війну та 2 світову війну?
      30 березня 2024 21:07
      0
    2. Гість Пан Іван
      Гість Пан Іван
      Гості
      + +1 -
      Ти шо дурнувате? Це 1 світова там фашистів не було
      8 березня 2024 21:06
      0
    3. Voin ger
      Кіномани
      + +6 -
      Геніально👏
      По перше, в Німеччині не було фашизму, в Німеччині був лише Націонал соціалізм (нацизм). Фашизм був в Італії
      По друге, події в фільмі відбуваються під час першої світової війни ще до фашизму (зародився в 1922), та нацизму(зародився в 30-тих).
      Тож лібералам що не розбираються в історії і яким дай виставити когось поганим бажано мовчати та не ганьбитися
      24 лютого 2024 19:57
      1
  7. Гість Анна
    Гість Анна
    Гості
    + 0 -
    Жахливий фільм,хоча кожен і має його побачити,особливо зараз,коли в Україні війна. Жахливий правдою і відвертістю. Війна-це не про мир і романтику,не про дружбу і відвагу. Війна це СМЕРТЬ і більше нічого. Після війни тільки пустота,виженні землі,запах крові та понівечені душі.
    Нехай кожен подивиться цей фільм і для себе вирішить,чи готовий він пройти через це,або твоя дитина,близький родич?
    30 січня 2024 21:14
    0
  8. Віталій77
    Кіномани
    + +1 -
    Через придурка командира лягло купа людей! Без всякого змісту! Просто йому слави захотілось і дав наказ "у напад". А зараз, в теперішній війні, хіба не так само?
    30 січня 2024 18:30
    77
  9. Гість Наталія
    Гість Наталія
    Гості
    + 0 -
    А як перекласти ті рядки у кінці? Перед титрами.
    14 січня 2024 22:36
    0
  10. Гість Наталія
    Гість Наталія
    Гості
    + 0 -
    Я вперто не розумію, чому більшість коментаторів побачили тут виправдання агресора? Ремарк засуджував війну як таку! А оскільки він був німцем, то з якого боку, по-вашому, мав це робити?! Звісно, з німецької, очима цих солдатів, які вірили у свою святу місію, а зіткнувшись з війною, зрозуміли її жах. Хіба сцена в канаві, де Пауль ножем вбиває противника, а потім просить його "Пробач, БРАТ!" ні в чому вас не переконує?! І це правда: завжди, у будь-якій війні жертвою є народ - солдати і населення. А переможцями в історії залишаються полководці. Ось про що фільм, як на мою думку. А ще - про визначну роль пропаганди. Пам"ятаєте отой спіч якоїсь "шишки" перед наївними хлопчаками? Хіба ми зараз не бачимо цієї ролі?...
    14 січня 2024 15:17
    0
      Показати відповіді (2)
    1. ukrainian_reader
      Кіномани
      + +3 -
      Не зіткнулася Німеччина з війною, це жертви її нападу з нею зіткнулися. Тоді Н., зараз госія якобито зіткнулася з війною. Треба називати речі своїми іменами.
      Слава Україні та ЗСУ.
      12 лютого 2024 07:12
      21
    2. Viktor Riabiy
      Оскароносний коментатор👑
      + +2 -
      Саме так! "Ремарк засуджував війну як таку!" - як явище, як щось ефімерне, як порив вітру, який збиває тебе з ніг. "Ніхто не винен, якось все саме сталось" Однак ніяк він не засуджував солдатів, загарбників та інших словот які розпочинають війни. Ремарк навіть не засуджував свою участь у війні. Цей фільм якраз таке бачення і пропагандує. Відбілювання агресора. Він показує, що жахіття є з богох сторін, біль встрати та тупий фізичний біль знайомий кожній зі сторін. Всі рівні та нещасні. Однак чи можна це бачити в таких тонах? Ні. Це бл*дство. Чи винен наш Солдат, що зараз сидить в окопі цієї лютої зими? Чи можна співставити його страждання тим наволочам які пруть на нашу землю? Чи коли солдати німців розстрілювали французів та катували євреїів, чи коли кацапи страчують наших військових, вбивюать їх у боях. Що може досі зумушувати українця/ку мислити так, як ви? Одна фраза "Пробач, БРАТ!" - вас в чомусь переконує? Серйозно? А окуповані землі? Вбиті люди? Випалена земля, зруйновані будинки, скалічені сім'ї? Те як внаглу солдати німецької армії крадуть продукти у селян та щей залицяються до француженок. На це все вам байдуже? Головне що він сказав "пробач". Якби ремарк жив зараз, він би був як арестович: "прастой народ нівчєм не віноват". І плювати, що ракети запускає простий народ, вбиває, катує, краде, гвалтує, спонсорує це все - простий народ.
      Навіть сніг падаючи, продовжує йти ;)
      14 січня 2024 15:48
      707
  11. Nikos69
    Кіномани
    + 0 -
    Ну тут 10\10. Недуже люблю дивитись фільми але цей мені дуже сподобався. А гра акторів це шедевр!
    11 січня 2024 22:03
    9
  12. Димитрій
    Кіномани
    + 0 -
    Хороший фільм, вартий перегляду, але чому фільм не в FullHD ?
    7 січня 2024 21:31
    65
  13. yaropud17
    Кіномани
    + 0 -
    Залишилось прочитати книгу.
    ⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻
    『Генерали завжди готуються до минулої війни』
    ⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻
    3 січня 2024 11:44
    48
  14. MortoMV
    Кіномани
    + -1 -
    Цікавий військовий фільм, але не затягує. Стало нудно тому не додивилась
    19 грудня 2023 10:44
    33
  15. Гість Сопля
    Гість Сопля
    Гості
    + -4 -
    Книгу писала людина з важким життєвим досвідом, фільм знімали важкі від ожиріння анімєшіки.


    Подивіться краще "Маски в партизанском отряде"
    17 грудня 2023 20:02
    0
  16. росіяни це ті самі нацисти,які самі спокійно не живуть й іншим не дають.Але Україна переможе як не крути а фсбшна структура Упц мп буде депортована на росію бо тут віри й близько нема,моляться тіки на рашистів.Хєр мрскалям а не Україна.
    Нацист + росіянин = рашист
    8 грудня 2023 21:35
    0
  17. DanGGeR
    Кіномани
    + 0 -
    Я б хотів у знавців запитати
    А яким чином почалася перша світова війна?
    Тому що читаючи в вікіпедії і нічого не зрозумів
    І хто взагалі розпочав її?
    Хто був головним ворогом?
    Їда без хліба, як зима без сніга!
    19 листопада 2023 22:08
    88
      Показати відповіді (6)
    1. Viktor Riabiy
      Оскароносний коментатор👑
      + +10 -
      Дуже коротко і зрозуміло тут розповісти не вийде. Дуже багато факторів та подій. Почитайте додаткові матеріали, проте я все-одно спробую:
      1 половина 19 століття. Весна народів у розпалі. Проблема тодішніх країн, що вони всі були монархіями, імперіями - іншими словами не національними і мали при владі диктатора. Через багатства європейських країн та і освітню політику, населення перестає бути бидлом і вимагає більше прав та свобод. Так починається серія переворотів у різних країнах, яку пізніше назвуть Весною Народів. Це довгий період у історії, коли мирним або кривавим способом створюються перші народні/демократичні республіки.

      2 половина 19 століття. Активна Індустріалізація. Впровадження заводів на яких можна виробляти стандартизовані однакові речі у сотню разів швидше ніж раніше - створює промисловий бум. За яким більше не потрібно мати 10 майстрів, які роблять 10 каструль, можна взяти одного, який тисне на важіль і отримує 100 каструль. Це дозволило не лише створювати купу речей і полегшити всім життя, а і створювати армії який не було раніше.

      Як нам всім відомо, договори між країнами це лише папір, якщо ти маєш достатньо велику армію. Заводи клепали автомати, а безробітні йшли в солдати. Сплеск подій почався, оскільки система взаємних обов'язків та союзів між країнами почала розчинятися. Всі один одного почали лякати зброєю, армією і вирішувати конфлікти не усно, а залякуваннями та погрозами. Дрібні анексії, знищення торгових судів та ще сотні не "страшних" причин почати війну.

      Піковою точкою, коли все вибухнуло - це вбивство Франса Фердинанда, спадкоємця трону Австо-Угорщини боснійським-сербом активістом. Останній виступав за свободу і незалежність сербії (а батько Франса Фердинанда раніше анексував боснію та частину сербії). Вбивство Франса створило Казус Беллі(привід початку війни) для Австро-Угорщини, яка ним скористалася та почала повномасштабну війну проти сербії.

      Австро-Угорщина, Німеччина та Османська імперія є агресорами у Першій Світовій Війні. Там довго писати, а я і так вже багато написав. По простому вони до всіх бичили і казали віддай територію, або я сам заберу.

      Потім Франція, Велика Британія, росія, Італія і США об'єдналися щоб дати всім пизди, але росія до кінця історії не дожила.
      Кінець
      Навіть сніг падаючи, продовжує йти ;)
      19 листопада 2023 22:48
      707
      1. lord_of_strange
        репортер з Голлівуду⭐️
        + 0 -
        Непогано, але я б ще додав, що цими імперіями (Німецька, Австро-Угорська, Османська, Російська, Французька, Британська) управляли жадібність та стремління до нового перерозподілу світу, адже до початку 20-го століття практично всі континенти (окрім Антарктиди) були колонізованими. І, правильно ви сказали, накопичення різної смертоносної зброї, яка в Першу світову відіграла свою роль, та її удосконалення (поява перших танків, військових літаків, субмарин) призвели до зміни ведення війн, яких не бачило людство до 1914 року. І саме головне - імперії об'єднувалися в союзи, що призвело до створення таких військових блоків як Антанта (Британія, Франція, росія) та Троїстого союзу (Німеччина, Австро-Угорщина та Італія, яка вийшла з цього союзу, на місце якої стала Османська імперія).
        І до речі, багато експердів вважають саме Троїстий союз агресорами, виділяючи при цьому Кайзерівську Німеччину. На мій погляд, в цій війні виступали агресорами всі країни, які брали участь у війні, адже у кожного були плани по захопленню тих чи інших територій. Саме по перемозі Антанти можна побачити, що такі країни як Британська імперія, Франція, Сербія, Італія придбали нові території та народи, які на них проживали, відібрані у імперїй Троїстого союзу. Так що тут ще можна посперечатися, хто агресор, і кому ця війна була вигідна перш за все.
        Somebody, please, get this man a gun!
        29 березня 2024 23:18
        407
        1. Viktor Riabiy
          Оскароносний коментатор👑
          + 0 -
          А Україна теж виступає агресором? Якщо ми говоримо про те, що із задоволенням заберемо території Белгородської області, Курськ, Кубань - бо там жили наші предки. Ми теж по закінченню війни будемо агресорами? Я думаю, що ні. Агресор завжди той - хто б'є першим, хто розпочинає війну, хто спонсорує терористичні угруповання в середині інших держав, а не той, хто вимушено втрачає мільйони своїх громадян, натомість отримуючи нові землі. (Більшу частину та сама Британія отримала під мандат - тимчасове володіння - після завершення якого повернули або визнали незалежність)
          Навіть сніг падаючи, продовжує йти ;)
          30 березня 2024 08:22
          707
          1. lord_of_strange
            репортер з Голлівуду⭐️
            + 0 -
            А при чому Україна, коли мова йде про Першу Світову?
            Україна у нинішній війні - жертва агресії, і вона не мала і не має ніяких колоніальних територій, а росія агресор - і це очевидно!
            Перша світова - війна колоніальних імперій, і вбивство ерцгерцога Ф-Фердинанда - це привід, якого шукали країни, щоб розпочати війну. Ви розумієте, що буквально за 1 тиждень серпня 1914 року всі колоніальні імперії об'являли війну своєму супротивнику, адже заципляли інтереси воєнних блоків (Антанти і Троїстого союзу), хоча монархи Британії, Німеччини і росії були родичами, але це їх незупинило)). Ну, Карл, де тут жертва, хіба що непросвітленний народ, який йшов вбивати і помирати за амбіції монархів.
            Somebody, please, get this man a gun!
            3 квітня 2024 00:40
            407
            1. Viktor Riabiy
              Оскароносний коментатор👑
              + 0 -
              До чого тут Україна? До того, що ви вважаєте не меншими агресорами тих, на кого напали. Тому і уточню. Для вас Україна теж в цій віні виступає агресором?
              Частково правда. Колоніальні амбіції відіграли певну роль у Першій Світовій, але це не була єдина причина. Існували й інші фактори, такі як мілітаризм, націоналізм та система союзів.
              Це твердження є надмірним узагальненням. Багато солдатів, які брали участь у Першій Світовій, не були непросвітленими. Вони воювали з різних причин, включаючи патріотизм, вірність своїй країні та бажання захистити свої сім'ї.
              Навіть сніг падаючи, продовжує йти ;)
              3 квітня 2024 18:58
              707
      2. DanGGeR
        Кіномани
        + +3 -
        Велике дякую за пояснення!
        Основну суть зловив)
        Їда без хліба, як зима без сніга!
        19 листопада 2023 22:59
        88
  18. Гість DanGGeR
    Гості
    + 0 -
    Фільм передає майже усі жахи війни

    Війна це погано
    19 листопада 2023 01:56
    0
  19. ialeks
    Кіномани
    + 0 -
    правда війни і це прикро, чому люди воюють, тому що хтось заліз в твій карман і краде, а чому він краде, може він голодний, ні він просто не може без цього він хворий на голову і все йому мало і він хоче ще.
    8 листопада 2023 17:35
    14
  20. Goodman
    Місцевий авторитет🔥
    + 0 -
    Шкода молодих патріотів , які вірили в ідею однієї людини
    25 жовтня 2023 15:02
    123
  21. PAN Alex
    🎉V.I.P.🎉
    + -2 -
    Коли людина не знає Бога і його заповідей - тоді дуже легко нею маніпулювати; німці, росіяни, деякі араби, тому доказ, йдуть вбивати в чужу країну, навіть не питаючи навіщо, тому що зло в їх серці.
    15 жовтня 2023 23:58
    224
      Показати відповіді (1)
    1. Overlord239976
      Кіномани
      + 0 -
      Подивіться на храм війни в рОСІЇ і як у них поширена віра
      16 березня 2024 18:25
      76
  22. Bohdan Savchenko
    Місцевий авторитет🔥
    + +5 -
    Підтримую рецензію, бо це суцільне виправдання іноземного загарбника перед скривдженими. А сама стрічка доволі переконлива у висвітленні бойових дій.
    Життя прекрасне, бо воно триває.
    8 жовтня 2023 05:46
    224
      Показати відповіді (4)
    1. Anton575
      Місцевий авторитет🔥
      + 0 -
      Та з чого ж ви всі взяли, що німці є іноземним загарбником, а Антанта біла й пухнаста? Антанта це загарбник і ворог!
      Краще вмерти вовком, ніж жити псом...
      8 жовтня 2023 13:17
      179
      1. Viktor Riabiy
        Оскароносний коментатор👑
        + 0 -
        Антанта це загарбник та ворог? У вас дуже серйозні проблеми із історією. Звісно можна вважати, що на будь-якій війні не існує Святих армій, окрім Українців, але вважати Антанту загарбником - це легковажно. Крім того слово загарбник не підходить в ті часові норми. Швидше все-таки агресор.
        Тим не менше, в багатьох історичних трактуваннях Німеччина в першу світову війну вважається іноземним загарбником з-за кількох основних причин:
        1. Вторгнення в інші країни: Під час Першої світової війни Німеччина вторглася в ряд країн, таких як Бельгія, Франція, Люксембург та інші. Ці території були іноземними для німецьких військ, і їхнє окупаційне присутність в цих країнах викликало опір та протест.
        2. Агресивна експансійна політика: Німеччина веденням агресивної експансійної політики, такої як стратегія Шліффена та інші плани по розширенню територій за межами власних кордонів, наводила на думку, що вона домагається політичної та територіальної домінантності.
        3. Окупація та контроль: Німеччина окупувала та здійснювала контроль над територіями і ресурсами інших країн, що робило її іноземним загарбником, втручаючись у суверенітет інших націй.
        4. Міжнародна реакція: Міжнародна спільнота, зокрема союзники Німеччини в цьому конфлікті, вважала німецьке вторгнення і окупацію неприйнятною і порушенням міжнародного права, що підсилювало погляд на Німеччину як іноземного загарбника.
        Отже, ці фактори призвели до того, що в історичному контексті Німеччину вважають іноземним загарбником під час Першої світової війни.
        Навіть сніг падаючи, продовжує йти ;)
        19 листопада 2023 22:25
        707
        1. tdv
          Місцевий авторитет🔥
          + 0 -
          похуй на фактори, братан, якби Німеччина всіх натягнула ти (всі) б казав(ли) шо Троїстий союз - це саме лучше шо може бути, якби в АСАШАЙ виграли б конфедерати то б всі думали зараз шо вони норм пацани, історія це така хуйня блять, філософська чуть, пише її той хто всіх трахнув
          19 листопада 2023 22:30
          121
          1. Viktor Riabiy
            Оскароносний коментатор👑
            + 0 -
            Ви, пане, допили пиво, рибка закінчилася і вирішили тут до когось домахатись? Бо я взагалі не відстрілюю, як таку писанину може писати тверезий. Ви пишете: "похуй на фактори", а потім кажете "давайте змінимо фактор - хто виграв, а хто програв". Так на фактори похуй, чи не похуй? Чи просто похуй на якісь конкретні фактори, а якісь приймаємо? Та і взагалі, що це за "якби" ? Якби в роті росли гриби, то в ліс би не ходили. Історія - це не "чушь" і не "блять". Той, хто не знає своєї історії, засуджений повторювати її, а народ який не знає історії немає майбутнього. Звісно, що переможець - це той, хто визначає, що правда, а що неправда. Вони мають владу над "істинною історією". І, звісно ж, вони завжди виграють, бо вони - переможці! І німці розказували, ніби на них напали перші, аналогічно як і совєти вигадали казки для поколінь. Тільки останній дурень скаже, що історія це фігня, чудово знаючи, як вона формує свідомість мільйонів.
            Навіть сніг падаючи, продовжує йти ;)
            21 листопада 2023 00:32
            707
  23. Le_Sa
    Кіномани
    + +3 -
    тут ще немає комента - вписувайся до 3 ОШБр?
    30 вересня 2023 00:20
    17
      Показати відповіді (2)
    1. soulcastX
      Кіномани
      + +3 -
      це не той фільм, після перегляду якого хочеться кудись вписуватись)
      19 жовтня 2023 08:50
      16
      1. Гість Molfar
        Гість Molfar
        Гості
        + 0 -
        Томутреба читати - дивитись не тільки лівака Ремарка а й людину духу Юнгера
        21 листопада 2023 16:51
        0
  24. Гість Stefan
    Гість Stefan
    Гості
    + +1 -
    Viktor Rabiy ) ти б так само поїхав у іншу країну якщо б дали наказ, якщо ти віськовий звісно, якщо ти не служив то нічого не знаєш рахуй, а так то згоден, русню треба знищити!
    15 вересня 2023 22:09
    0
  25. soulcastX
    Кіномани
    + +8 -
    Цей фільм потрібно дивитися всім, хто бажає кордони 91-го року чужими руками.
    8 вересня 2023 13:49
    16
      Показати відповіді (6)
    1. Степан Бандера
      Степан Бандера
      Гості
      + 0 -
      росія це ті самі нацисти які напали на українців котрі жили в мирі і ні до кого не лізли.росія це той же маньяк який приліз вбивати,ґвалтувати дітей,катувати.Тому,якщо хочете дити треба зазищатися і відганяти ворога,щоб потім він не приліз до ваших дітей у майбутньому.
      8 грудня 2023 21:27
      0
    2. Andriy_Prodavets
      Andriy_Prodavets
      Гості
      + 0 -
      Французи воювали за свою землю, і вони її звільнили.
      Не забувайте шо на окупованих землях живуть такі ж самі українці як і ми.
      4 грудня 2023 19:37
      0
      1. Vados_2
        Кіномани
        + 0 -
        Французи в часи першої світової війни були найбільш могутньою армією європи, тим паче у ниї були союзники, на те вона і світова війна. Друга світова поставила їх на коліна, і їм також допомогли звільнити землі.
        30 грудня 2023 07:40
        8
    3. Ssdasd
      Ssdasd
      Гості
      + -2 -
      А що треба терпіти та віддавати все підрят тим уйобкам? Якщр всі так будуть думати як ти, то України вєе більше ніколи не буде існувати.
      11 вересня 2023 03:28
      0
      1. Гість Стефан
        Гість Стефан
        Гості
        + +2 -
        Ти в яких віськах служиш? Диванних? Чи купив інваліда?
        15 вересня 2023 22:11
        0
      2. soulcastX
        Кіномани
        + +1 -
        Так покажи на власному прикладі це і йди воюй, раз такий розумний(а). Я якраз писав про таких як ти, які хочуть перемоги чужими руками. Всі хто хоче кордони 91-го року мають бути у війську
        13 вересня 2023 09:57
        16
  26. Quatermain
    Оскароносний коментатор👑
    + +15 -
    Відтоді, як прочитав роман Ремарка, чекав на сучасну екранізацію... Було цікаво, чи зможуть передати на екрані всю психологічну глибину твору? І ось наче почули... Фільм вийшов потужний, яскравий, але все ж таки, на жаль, не "ремарківський"... Хто не читав, звісно, оцінить інакше: "пушкі-стрєлялкі" присутні, всі жахи війни також... Так, із завданням показати жахіття різноманітних "м'ясних" атак автори впоралися, спецефекти на висоті, але... Немає Ремарка! В цьому головний мінус фільму. Для українців ця тема актуальна як ніколи. Ремарк війну засуджував усією своєю творчістю. Мабуть, прийде час, і новітні "ремарки" запорєбріка будуть писати яскраві тексти і засуджувати "братовбивчу" війну. От просто стануть такими вже ну дуже "хорошимі і пушистимі", що нікуди буде мєдалькі ліпити... Головне завдання для українців не забути нічого, і не почати водити з ними хороводи. Бо так і буде нарід ходити по колу в обіймах "брацкой любві" вічно...
    1 серпня 2023 16:42
    1 765
  27. Ілля Чубай
    Кіномани
    + +1 -
    Дуже крутий фільм, рекомендую
    6 липня 2023 12:21
    1
  28. tim_LS
    Кіномани
    + +2 -
    Нічого спільного із назвою книги фільм не має((( Нажаль((( навіть головний герой помер, а в книзі живий і написав книгу про це
    18 червня 2023 23:52
    2
      Показати відповіді (1)
    1. PAN Alex
      🎉V.I.P.🎉
      + -3 -
      Здається останній із компанії гуляв по полю і його вбила випадкова куля - він помер з посмішкою, читав так більше 20 років тому, тому погано пам'ятаю.
      15 жовтня 2023 23:48
      224
  29. lubitel filmov
    Оскароносний коментатор👑
    + 0 -
    Потужний фільм про жахіття війни! Цікаво дивиться з боку агресора, можна провести деякі паралелі.
    14 червня 2023 12:25
    621
  30. Рекомендую точно прочитати книгу , там є багато сюжету ,що не показали і мінус у фільмі , що змінили багато подій порівняно з книгою
    Відпуск додому головного героя ,потім як він був поранений і лежав в лікарні , смерть Качинського ( Кач ) змінено
    І багато іншого...
    Одним словом фільм відрізняється від книги
    А книгу рекомендую почитати там набагато цікавіший опис подій.
    А фільм - актори , музика , зйомки і т.д. класні.
    11 червня 2023 14:59
    0