🍿
UAKINO.CLUB » Серіали » Володар перснів: Персні влади


Володар перснів: Персні влади 1 сезон

The Lord of the Rings: The Rings of Power 1 season
Підписатися на нові серії "Володар перснів: Персні влади"
Уже підписались: 1248 глядачів.
Підписатися на оновлення
Якість:
1080p
Рік виходу:

Вік. рейтинг:

TV-14
Країна:
Режисер:
Озвучення:
Український (Цікава Ідея), Український (DniproFilm), Український (BaibaKoo), Український (Колодій)
Володар перснів: Персні влади imdb рейтинг
7/351741
Доступно на:

Про що серіал "Володар перснів: Персні влади (1 сезон)":

Епічна драма розгортається за тисячі років до подій «Хоббіт» і «Володар кілець» Дж.Р.Р. Толкієна, розповідають про ансамбль персонажів, як знайомих, так і нових, які протистоять довгому побоюванню появи зла в Середзем’ї.
Події відбуватимуться задовго до відомих частин улюблених франшиз. Компанія Амазон вклала величезні гроші в продакшин серіалу, який вже вийшов в українському озвученні на нашому сайті.
кадри з серіалу Володар перснів: Персні владикадри з серіалу Володар перснів: Персні владикадри з серіалу Володар перснів: Персні владикадри з серіалу Володар перснів: Персні влади


  • Дивитися онлайн
  • Трейлер
  • Скачати фільм торентом безкоштовно Саундтреки OST до фільму Володар перснів: Персні влади

Дивитися серіал Володар перснів: Персні влади 1 сезон / 1-8 серія

Коментарі 715
Mimas
Найгірше не те, що тут є не канонічні темношкірі персонажі, а те, що вони не гармонійно і, відверто по ьному, вписані в гармонійний світ. Якби придумали окремий рід темних ельфів з своєю

Графік виходу всіх серій 1 сезону
Special The Making of The Rings of Power 22 лис 2022, Вт
1 сезон 8 серія Alloyed 15 жов 2022, Сб
1 сезон 7 серія The Eye 8 жов 2022, Сб
1 сезон 6 серія Udûn 1 жов 2022, Сб

Скачати серіал "Володар перснів: Персні влади" через торент безкоштовно


Скачати торенти



Музика з фільму Володар перснів: Персні влади


Слухати онлайн або скачати

Дивитися ще серіали і кінофільми українською
Поділіться враженнями від перегляду
{login}
  • Актуальні
  • Кращі
  • Нові
  • Старі
  • Гірші
  1. Mimas
    Гості
    + +49 -
    Найгірше не те, що тут є не канонічні темношкірі персонажі, а те, що вони не гармонійно і, відверто по kissing_heartьному, вписані в гармонійний світ. Якби придумали окремий рід темних ельфів з своєю історією і містами, то ще можна було б якось вплести то в сюжет (і це стосується кожної раси). Але коли бачиш як в якомусь лісі разом живуть "хоббіти" з різними відтінками шкіри, то це ламає всю атмосферу в друски. Камон, це ж не сучасні маста, де люди звідусіль поз'їжджались і живуть собі. Тут в основі ж древність, де мандрувати не так просто було. Це так наче нам би показали сім'ю ельфів і серед них гном є. І при цьому не пояснювали, що він тут, через шлюб заради союзу чи схожої штуки, а він тутешній, наш рідненький. Подумаєш, народжуються в ельфів гноми час від часу. Так і живемо.
    Сподіваюсь ця істерія з бездумним впихуванням потрібних по квоті людей припинеться, і зніматимуть адекватніші фільми, де все таки будуть представлені і всі раси, і висвітлюватимуться гострі соціальні проблеми і т.д. Але гармонійно і адекватно. Всім миру ✌
    3 вересня 2022 12:56
    0
      Показати відповіді (5)
    1. Vova Voitko
      Кіномани
      + 0 -
      Ці нездари просто хочуть засвітитися на екрані яеґк "мегапргресивні" просто піаряться. Фільм сам їх не цікавить. Щоб знімалися гарні фільми яких ми чекаємо, потрібно щоб цих хворобливих егоїстів не допускали до сінематографу взагалі.
      12 січня 2024 02:01
      7
    2. Гість Максим
      Гість Максим
      Гості
      + 0 -
      Просто хочу нагадати стосовно ельфів що є одна з найдавніших каст цього народу - Моріквенді. Питань немає що до кольору шкіри) темні ельфи завжди були у легендаріумі. А з рештою погоджуюсь)
      5 січня 2024 22:45
      0
    3. Artyom Shcherbakov
      Кіномани
      + 0 -
      Згоден. Не маю нічого проти різного кольору шкіри чи розрізу очей, чи тих хто вважає себе овечкою по гендеру, надіюсь котяться зі своїми по взаїмній згоді(я проти насилля). Але нащо це все тулити де цьому не місце, нащо паплюжити і змінювати те що описав автор: в кінофільмах на основі книжок, чи те що описано в історії в кінофільмах по історії. Невже захист меншин означає зневагу до більшості, давайте ще "моналізу" перемалюємо на поточний лад, і скажемо що її вартість не менше чим оригіналу. По цих методах можна одне сказати це свого роду і зневага до меншин, бо це натяк що їм не дано зрозуміти оригінального мистецтва для них типу потрібно змінювати і підлаштовувати сюжет, що за логіка хз
      7 листопада 2023 01:15
      1
      1. Vova Voitko
        Кіномани
        + 0 -
        Плюс )
        11 січня 2024 21:21
        7
    4. Ропуха
      Ропуха
      Гості
      + +11 -
      Повністю згідний з вами !!
      3 вересня 2022 13:53
      0
  2. Роман Зубрицький
    + 0 -
    Яку озвучку порадите?
    3 вересня 2022 12:45
    1
      Показати відповіді (1)
    1. Бо Так і Є
      Оскароносний коментатор👑
      + +4 -
      Я дивився БайбакуТВ, бо Цікава Ідея ще не було, думаю дуже великої різниці не буде, хоча до Цікавої Ідеї вже всі звикли
      3 вересня 2022 13:13
      1 590
  3. Гість Ярослав
    + +1 -
    Мені подобається
    3 вересня 2022 12:23
    0
  4. fledith
    Кіномани
    + +7 -
    Давайте поспілкуємося любі шанувальники творів Толкіна. Я як один з тих хто лютий фанат його робіт можу сказати наступне. Коли Безос купив права на цей витвір я спочатку був дуже задоволений і очікував чогось кращого ніж вийшов його молодший брат Гобіт(для мене вже він був провалом). Але після першого тізера, я став лютим хейтором цього нового витвору, усюди дизлайки, гнівні коменти та жаркі дискусії. І я просто забив на це, думав не буду дивитись, але якось з часом дупа трохи охолола і вирішив глянути. Я був приємно здивован що він не був супер всратим гівном як я думав, це не краще Гобіта, але не так погано як я думав. Я закрив очі на неканон, типу чорношкірих ельфів/гномів і тд. До речі лгбт ще не бачив, тому не було тригеру)) Я побачив для себе тут дуже гарні види, графіку і музику і все... Просто пустий серіал вийшов, діалогі пусті, дії не зрозумілі, гра акторів потребує кращого. Я зрозумів справді гарний рецепт для цього серіалу, бути супер хейтером до перегляду, щоб можна було хоча б подивитись його. Але побачим що буде далі, може буде гірше і я видалю цей комент, а може щось цікавіше.
    P.S. Згоден з людьми які невдоволені що весь треш з нашого світу засовують в казковий світ, куди ти поринуєш щоб відволіктись від світових проблем, але ми живемо в 21 столітті, тому давайте будемо гнучкіші в цьому плані, тобто давайте почекаєм кінця цього сезону, а потім будемо разом хейтит)))
    3 вересня 2022 12:16
    42
  5. Гість Денис
    + -23 -
    Перші серії сподобались, з плюсів, краса та масштабність цього казкового світу, з мінусів, багато діалогів та недостатньо боїв.( хоча в ВП велика кількість діалогів була завжди). Переклад чудовий. А тим хто досі пише коментарі типу « Який жах чорний ельф!», хочеться сказати одне, Боже які ви д*г*нерати🤢
    3 вересня 2022 08:58
    0
      Показати відповіді (22)
    1. YARYKON
      🎉V.I.P.🎉
      + +1 -
      Як дивлюсь тобі дегенерату вже пояснили, чому ти дегенерат. 😁
      Москалі – не люди! https://t.me/YARYKON_PLUS
      3 вересня 2022 11:39
      4 756
      1. Гість den
        Гість den
        Гості
        + -1 -
        Які в тебе сильні аргументи, браво.
        3 вересня 2022 20:03
        0
        1. fledith
          Кіномани
          + 0 -
          Думаю все зрозуміло, він взяв на себе право захистити нас, кого обізвали!
          4 вересня 2022 10:46
          42
    2. FlokiFloki
      Кіномани
      + +17 -
      Не можу говорити за всіх, я не проти чорних ельфів чи гномів. Я тільки проти не слідкування канону. В Володарі Перснів такі ельфи та гноми не канон, тому я не дуже привітньо до цього ставлюся, так як хотілося б побачити цей всесвіт таким, яким його описували в книгах, хоча стараюся ставитись з розумінням до темношкірих акторів в Володарі Перснів. Як би була книга з темношкірими ельфами та гномами, і їх би екранізували, я би привітньо до цього поставися і тілки порадів за те, що дотримались канону. Та і мені здається що якби в Володарі Перснів чорному ельфу дали ельфійське волосся, а гномці - бороду, то глядачв їх би прийняли на багато тепліше, так як вони були б схожі на тих кого вони грають. Мене більше всього обурило те що вони не схожі на тих персонажів яких вони грають, а не те що вони темношкірі. Так само як і білі ельфи - брат Галадрієль, або Кілебрімбор. Я вважію що головна характеристика ельфів це їх волосся і молодість, старі або лисі ельфи виглядають не дуже(
      3 вересня 2022 10:22
      60
      1. Гість den
        Гість den
        Гості
        + -10 -
        А як же моріквенди(Темні ельфи)? Вони канон чи не канон? Я згоден з вами що високі худі гноми які живуть на деревах, або старі бородаті ельфи з підземелля, це повна дурня, але нити через колір шкіри вигаданих казкових істот, це вже якесь психологічне відхилення. І взагалі що таке канонічні ельфі? Це високі лучники, чи маленькі карлики які роблять іграшки? Повторюсь, ті хто робить акцент на кольорі шкіри вигаданих казкових персонажів, дегенерати.
        3 вересня 2022 20:31
        0
        1. Viktor Paradox
          Viktor Paradox
          Гості
          + -2 -
          Є така штука як латентність. Так от тут дуже щільно зібралася компанія начебто поціновувачів фентезі, Володарів, які рвут і мєтают усіх і вся, але по факту вони представники просто класичного болота з латентних расистів, ображених снобів та звичайнісіньких невігласів, яким абсолютно марно не те щоб щось пояснювати, та взагалі звертати на них увагу. Все настільки красномовно, що я навіть чомусь скріншоти наробив на пам'ять.
          4 вересня 2022 21:06
          0
      2. YARYKON
        🎉V.I.P.🎉
        + +1 -
        Повністю підтримую.
        Москалі – не люди! https://t.me/YARYKON_PLUS
        3 вересня 2022 11:39
        4 756
    3. Heisenberg
      🎉V.I.P.🎉
      + +16 -
      Тобто по вашому «дегенерати» це ті, хто вказує на явний крінж і неумісність авторів, на зневажливе ставлення до першоджерела?)
      savvy?
      3 вересня 2022 09:07
      2 395
      1. Бо Так і Є
        Оскароносний коментатор👑
        + +4 -
        Не сильно хочеться влазити в таку дискусію, але ну дуже часто пишуть про "першоджерело" і "ну якби по канону, а тут не по канону" ну блін скажіть прямо не подобається і все, навіщо те виправдання канон не канон, я не читав книжку, але дуже сумніваюся, що перед кожним персонажем писало(він білий) а друге це те, що чомусь всім канонщикам які пишуть тут дуже подобається трилогія Володар Перснів, яка не слабо так змінена відносно канону, но чомусь там канон не такий важливий, а як чорний Ельф то блін по канону такого не було все кінець світу, ну це реально смішно виглядає, тут всі актори поки, що однаково ніяк виглядають бо по перше є всім відомі трилогії і персонажі 10/10, а тут актори ноунейми.
        3 вересня 2022 13:42
        1 590
        1. Гість Андрій
          Гість Андрій
          Гості
          + +1 -
          В то му і справа що ти навіть не тримав в руках книгТолкієна і не розумієш що обурює фанатів професора ,Амазон теж їх походу не читало .Вони на імені Толкієна намагаються заробити бабки не маючи до нього ніякого відношення .Хтоб дивився їх серіал якби вони чесно сказали що до творчості професора він немає ніякого відношення таких фільмів за останні десятиріччя назнімали дохр-на і ще трошки ,є й аматорскі фільми краще і цікавіше зняті.Щодо чорних так хрін зними то навіть не соте питання ,вони перекрутили та перебрехали весь світ Арди створеної Толкієном .Більщість сучасних писак через десять пятнадцять років ніхто і не згадає , його творам вже сотню років є він батько сучасного фентезі ,з ним так поводитись це паскудство.
          28 вересня 2022 00:30
          0
          1. Бо Так і Є
            Оскароносний коментатор👑
            + +1 -
            Справа не в тому, що я не тримав в руках книги, а в тому, що ви погано читали мій коментар, але ще раз писати теж саме немає сенсу ви і так не розумієте.

            -Я розумію, що обурює, досить уважно читав цю всю критику, 90% не подобається, що там чорні актори грають, а в той час у видуманому світі там не було чорних🤷‍♂️ а далі то вже соті питання.
            -Амазон не має прав на екранізацію канону, але всі канонщики чомусь пропускають такий факт, напевно через те, що потім якось по дурному буде писати про свій канон - Амазон це ні від кого не приховував, проте, що ви там дивилися де нема ніякого відношення я не знаю, можливо передивилися цікавіших аматорських фільмів краще знятих, про "вони просто намагаються заробити бабки" - просто ТОП до речі не перший раз таке бачу це прям УУУХ, блін люди, що знімають серіали чи фільми намагаються заробити бабки, блін як ми до такого докотилися, а головне як вони так могли...
            -Про те, що такі обурені фанати яким наплювали в душу і спаскудили творіння Толкіна, продовжують дивитися і плюватися думаю не варто довго писати.
            -Про писак, до чого тут, не зрозуміло, просто приклад те, що зараз фігня вже навіть через 20 років може стати культовою класикою, не зважаючи як це сприймають зараз......
            28 вересня 2022 03:14
            1 590
            1. Гість Андрій
              Гість Андрій
              Гості
              + +1 -
              Про обурених фанатів які продовжують дивитись ,тому 99% людей і дивились що там використали імя Толкієна .Без нього це бувби один з багатьох серіалів який би мало кого зацікавив їх штампують безліч за місяць два забудеш що таке було.Особисто дивився кілька серій щоб скласти враження більше не планую нецікаво.Про чорних більшість поціновувачів творчості професора це ніяк не турбує про них пишуть лише ті хто спекулює на темі рас ,а от підстаркуваті зморшкуваті ельфи нонсенс ,ельфи первородна вічно юна раса і вік видати може лише погляд в якому можна побачити кількість прожитих тисячоліть .Дуже багато всього спотворено нема сенсу перераховувати.Толкієн культовою класикою став ще при житті ,а про те що хтось колись там може безглуздо і говорити.Щодо прав на екранізацію канону Амазон купили права на екранізацію історії Нуменору біля цього все і будується .Просто заради чесності треба вказати що це фентазі від Амазон не повязаний з Толкієном абож фанфік тай по цьому все, алеж тоді бабла тай реклами буде значно менше.Основне що обурює людей що читали першоджерело це брехня.
              28 вересня 2022 20:16
              0
              1. Бо Так і Є
                Оскароносний коментатор👑
                + +2 -
                Ладно я бачу, що без сенсу бо ви не читаєте, що я пишу.
                Я пишу, що вони не купили права на екранізацію канону, а ви пишете знову все те саме: а бабло, а ім'я Толкіна, а не канон....

                Я насправді теж не в захваті від серіалу, мені після ВП і навіть Хобіта, поки ну так на разок виглядає, з головних мінусів це гра акторів і атмосфера.
                Але "з якого..." як то кажуть вони комусь, щось мають вказати і попереджати, це навіть якщо чесно звучить по дурному, адаптація - це модифікація твору, автор має право змінити окремі теми, вводити нові і використовувати елементи оригінального твору, обраного для адаптації, відповідно до передачі свого бачення або ідеї....
                29 вересня 2022 01:36
                1 590
        2. FlokiFloki
          Кіномани
          + +6 -
          У книгах якось писало стосовно ельфів, те що у них було довге прекрасне волосся, а шкіра у них була чи то блідою, чи якось так, точних слів не памятаю, можливо хтось з тих хто памятає поправить мене в коментарі. А люди з більш темнішою шкірою описувались з півдня або сходу, блище до пустельних та жарких земель. Здається ще були деякі смуглі люди у Гондорі, в районі Пеларгіра. Не всі фанати одобрюють трилогію Джексона на 100%, хоча я колись і сам такий був. Проте після того як прочитав книги то був розчарований фільмами, занадто багато упущено. Хоча у нього є не мало косяків, проте герої в його фільмі намагались бути максимально похожими на книжних в плані характеру, і там були справжні краєвиди різних місцевостей і будівлі ручної роботи. А що до амазону, ми получаємо мальовану графіку та будівлі. Бабу Галю з могутньої, мудрої володарки роблять тупе, агресивне дівчисько в обладунках, яке хоче показати жіночу силу заради сучасних тенденцій, хоча всі і без того знали що вона могутня жінка. І поки з Галі роблять тигрицю, Елронд сидить на лавці запасних, і щось там мявкає на фоні як маленьке кошеня, його пригнічили так сильно, що більше нікуди, хоча він з Галею мав бути на рівних. Крім цього всього ми ще як бонус получаємо старого Кілебрімбора, лисих ельфів і безбородих гномів. Тут і не дивно чому саме трилогія Джексона більше до душі.
          3 вересня 2022 14:30
          60
          1. Бо Так і Є
            Оскароносний коментатор👑
            + 0 -
            Та я в жодному разі не виправдовую серіал, і по першій серії видно, що йому до Трилогії буде як до місяця, але такий хейт-шум-горящі дупи через не канонічний вигляд персонажів який опис ніхто чомусь навіть не сильно пам'ятає, бідолашним фанатам наплювали в душу бо тут чорні актори і при цьому всі запекло доводять, що вони не расисти, а просто канон і всі мають бути білі і це при тому, що це видуманий світ, а не реальна історія, ну блін це дуже і дуже смішно виглядає
            3 вересня 2022 15:22
            1 590
            1. Гість den
              Гість den
              Гості
              + -6 -
              Я це і мав на думці, дивує коли люди починають розписувати про якісь канони кольору шкіри ВИГАДАНИХ КАЗКОВИХ істот. Тим паче я не пам'ятаю щоб в книзі, писали що всі народи ельфів білі, а гноми наприклад чорні. Плюс є темні ельфі (Моріквенди). Так само нили через темношкірих дріад в Відьмаке, жодного ниття чому дріади білі я не прочитав, зато про якісь канони і "який жах чорні дріади" повно. Нагадаю, так звані канонічні дріади в творі Сапковського, мали ЗЕЛЕНИЙ колір шкіри і отримували вони його з часом перебування в Брокілоні, взагалі дріади це вкрадені діти людей які випили води Брокілону.
              3 вересня 2022 21:13
              0
              1. Моріквенд
                Моріквенд
                Гості
                + +4 -
                Морікведи називались темними не тому що така шкіра в них була а тому що не бачили світло Валінора. А ще був Еол темний ельф і темний він був не через колір шкіри а через те що жив в темному лісі
                3 вересня 2022 22:16
                0
                1. Гість Денис
                  Гість Денис
                  Гості
                  + -2 -
                  Не повіриш, Світлі ельфи також називаються не через білу шкіру, можливо через золотаве волосся, але аж ніяк не через білу шкіру🙂
                  3 вересня 2022 23:05
                  0
                  1. Моріквенд
                    Моріквенд
                    Гості
                    + +5 -
                    Не повіриш, автор описав як виглядали ельфи в цьому і проблемка
                    4 вересня 2022 20:20
                    0
                  2. YARYKON
                    🎉V.I.P.🎉
                    + +1 -
                    Наприклад в грі Lineage 2, були світлі та темні ельфи, то там що шкіра що волосся в світлих були світлі а в темних темні. А в кіно можуть називати темними бо живуть в темному лісі, хоч рожевими бо на рожевій поляні і тому подібне... 😁😁😁
                    Москалі – не люди! https://t.me/YARYKON_PLUS
                    3 вересня 2022 23:14
                    4 756
                  3. Гість den
                    Гість den
                    Гості
                    + 0 -
                    Тоді в чому проблема що в серіалі є темно шкірі ельфи? Людям забили голову канонами про ВИГАДАНИХ КАЗКОВИХ істот, "який жах темношкірий ельф", добре хоч цей ельф не гей, а то б взагалі у критиків пукани порвало.
                    4 вересня 2022 11:54
                    0
                  4. Viktor Paradox
                    Viktor Paradox
                    Гості
                    + 0 -
                    Проблма у тому, що ображене жлобяра зі свиним рилом не згодне. Розумієш? Все просто й складно одночасно для бидло-жлобів :)
                    5 вересня 2022 02:27
                    0
  6. GodGiven
    Кіномани
    + +17 -
    Не зміг додивитись першу серію. Занадто боляче як людині, що прочитала всі книги та бачила фільми. Виникає лише питання: навіщо паплюжити прекрасне?
    3 вересня 2022 07:42
    7
  7. Капець, як наче деяким людям зуби повибали, а інші самітники...
    3 вересня 2022 07:36
    0
  8. Meredith
    Гості
    + +3 -
    Візуальна картинка непогана, але нема душі.
    Трилогії Пітера Джексона їм ніколи не переплюнути.
    3 вересня 2022 06:00
    0
  9. Святачок
    Кіномани
    + +11 -
    Ельфи нєгри - це щось. Не інакше, як оскара хочуть отримати, але тоді доведеться додати лгбт, китайців та мексиканців, а також купу інвалідів. )))

    Голос Євгена Малухи, який озвучував Альфа, одразу веселить )))))
    3 вересня 2022 05:01
    10
      Показати відповіді (2)
    1. YARYKON
      🎉V.I.P.🎉
      + +1 -
      Це ж серіал 😁 Ламають все що написане, до чого люди по факту звикли, об коліно.
      Москалі – не люди! https://t.me/YARYKON_PLUS
      3 вересня 2022 11:42
      4 756
    2. Heisenberg
      🎉V.I.P.🎉
      + +3 -
      Це серіал, скільки б не старались впихнути «правильної» повісточки - не поможе, Оскара всеодно не дадуть😂
      savvy?
      3 вересня 2022 09:12
      2 395
  10. Eueueu
    Гості
    + +8 -
    Якеж толерастні дно.
    Схоже вони заспокояться коли білим здоровим чоловіком стане соромно бути.
    3 вересня 2022 01:30
    0
  11. Holy Smoke
    Holy Smoke
    Гості
    + +3 -
    ох і холівар в коментах.. цікаво скільки з присутніх кінокритиків дивились його на амазоні і купили підписку.
    при всій поваі до шляхетного сайту https://uakino.club
    3 вересня 2022 01:04
    0
      Показати відповіді (1)
    1. WilyFox
      WilyFox
      Гості
      + 0 -
      в мене підписка на амазон в італії разом з платою за інет йде))але там на італ мові, а приходиш додому і хочеш розстабитись і любимий юакіно виручає))
      3 вересня 2022 02:10
      0
  12. Бо Так і Є
    Оскароносний коментатор👑
    + +2 -
    Ну що ж подивився першу серію, хвалити не має за що та й критикувати не хочеться поки, одне, що можу сказати не хватає мені атмосфери Володаря перснів, так вони роблять ставку на пейзажі, але щось не то і не так, ну і як не сказати про акторів які як зазвичай в серіалах не витягують, а в цьому випадку є шикарні фільми де були актори яких важко уявити іншими тому, так всі персонажі які були у Володар перснів будуть тут виглядати кумедно і зовсім мимо каси, але дивуватися не приходиться, так як це було очевидно.
    3 вересня 2022 00:50
    1 590
  13. Mitrandir
    Кіномани
    + +3 -
    Боти прибігли ставити + цій комедії. Іронічно, бо в цього серіалу було все для успіху. Була основа, екранізація основи, серйозні гроші, а вийшла недбала комедія
    3 вересня 2022 00:14
    23
  14. яник
    Гості
    + +5 -
    ось так треба відмивати гроші
    курде, ось це лайно це найдорожчий серіал в істрії
    2 вересня 2022 23:52
    0
  15. Alina Romanova
    Кіномани
    + +5 -
    Я не читала книги Толкіна, тому буду порівнювати з фільмами. Не уявляю, як можна дивитися даний серіал та не порівнювати його з першоджерелом (книгами) або з кінотрилогією, яка є класикой фентезі та свого часу були одними з найвидатніших фільмів.
    Почну з того, що сподобалося. Гарні пейзажі та краєвиди, хоча іноді здавалося, що таких кадрів забагато. На цьому з плюсів у мене все.
    Розчарували діалоги, які часто ні про що. Присутні нелогічні вчинки. Питання до костюмерів та гримерів.
    Я завжди думала, що гобіти охайні, але в цьому серіалі вони в порваних та брудних речах, листя на голові та перепачкані. Їх зовнішність взагалі не схожа на ту, яка була у фільмах. То взагалі ті гобіти? Чи може якийсь інший вид гобітів? Можливо, відповідь знаходиться в книгах.
    Про ельфів взагалі писати боляче. Що це за зачіски? Де довге волосся? Якби не загострені вуха, я б подумала, що то люди. Невже в Amazon Studios не знайшлося грошей на перуки? Ельфи взагалі поводять себе не типово, вони не стримані, не виважені. Їх вайб відрізняється від того, який був у фільмі.
    Ґаладріель це мб тезка тої, що була у фільмі, тому що іншого пояснення я не бачу. Ґаладріель з фільму та з серіалу зовсім різні по темпераменту, характеру. Одна несе в собі могутність, витонченість і в той же час ніжність. Інша не стримана та войовнича.

    Все таки я гадала, що в серіалі з назвою «Володар перснів: Персні влади» хоча б покажуть як ті персні створювалися. Може в майбутньому цьому приділять увагу.

    Як на мене, в даного серіала та фільмів (і, скоріше за все, книг) немає нічого спільного окрім назви, дуже узагальненої концепції всесвіту та декількох персонажей з однаковими іменами. Можливо для тих, хто не читав книги та не дивився фільми, серіал стане відкриттям.
    На жаль, серіал не зацікавив з першої серії, проте поки що планую дивитися далі.

    Окреме дякую за український переклад!
    2 вересня 2022 23:15
    9
      Показати відповіді (6)
    1. Шанувач Гендофіла
      Шанувач Гендофіла
      Гості
      + -5 -
      Пишеш не читала книги і порівнюєш з книгами, мда. На рахунок гобітів, охайні були вже в 3 епосі, а це 2 епоха, там вони були кочевниками, але і в 3 епосі є майже ж такі. Навіть в книгі гобіт пишуть проце, що ті що були в охайних норах, то зажиті гобіти. На рахунок галадрієль, так камон це інша галадрієль бо це молода галадрієль а в фільмах стара. Порівняй себе молоду і зараз, яещо ти не підліток, я впевнений що ти була різна. Я той хто з з релізу хейтив цей серіал, скажу що він не став таким поганим як я думав, але судити по 2 серіях це не айс. Загалом картинка і музика раду душу, діалогі скупі, трохи пустий сюжет, але я б рекомендував дивитись цей серіал.
      3 вересня 2022 01:42
      0
      1. Alina Romanova
        Кіномани
        + 0 -
        Перечитайте моє перше речення, де написано «буду порівнювати з фільмами». І за гобітів написала, що можливо в книгах є пояснення, тому дякую за відповідь.
        3 вересня 2022 11:17
        9
        1. fledith
          Кіномани
          + 0 -
          я тригирнувся на цю фразу "і, скоріше за все, книг", не треба порівнювати навіть припущенням, але в цілому я не хотів образити когось, просто висловив свої думки, хотів щось донести що читав з книг.
          3 вересня 2022 12:03
          42
      2. FlokiFloki
        Кіномани
        + +1 -
        На рахунок Галадрієль вона все правельно подмітила. Те що вона тут є молодшою, не має робити її "тупішою", до того ж вона тут не на стільки молода. Галадрієль була однією із самих мудрих осіб Середземя, а в серіалі з неї намагаються зробити тупого та агресивного підлітка. І порівняння "порівняй себе якою ти була колись" тут не дійсне, так як Галадрієль тут уже давно не підліток, і навіть не дитина. Мудрість, могутність, витонченість та ніжність це напевне найголовніші характеристики Галадрієль, все це і є сама Галадрієль. І особисто для мене із всіх рішень прийнятих амазоном, зробити таку Галадрієль, яку вони зробили, було самим провальним.
        3 вересня 2022 08:11
        60
        1. fledith
          Кіномани
          + +1 -
          камон будьте гнучкіші в цьому плані, в книгах дуже мало написано якою була Галадрієль до 3 епохи, там більше була історія, а на рахунок мудрості і всього іншого - це вже все в цілому взяті заслуги. Я не кажу що я підтримую цей темперамент Галадрієль, просто це не головна проблема серіалу, порівняно з ними, це дрібниця!
          3 вересня 2022 11:59
          42
    2. Бо Так і Є
      Оскароносний коментатор👑
      + +1 -
      Звісно не хочу якось виправдовувати серіал, так як сам поки не в захваті, але можу припустити, що ідея з такими Гобітами нечепурами, перше це те, що навіть в тому ж Володар Перснів на початку показали, як звичайних роботяг, нічого такого дуже охайного, а друге це те, що подій які екранізовані у фільмах це дуже далеке майбутнє відносно цього серіалу, ну це як до прикладу порівнювати сучасну людину і 2 тисячі років назад, погодьтесь різниця точно буде і навіть дуже помітна, те саме стосується Ельфів і їх поведінки, а про персні точно покажуть за це не варто переживати.
      3 вересня 2022 00:15
      1 590
  16. Den Magei
    Гості
    + +12 -
    Бачу тут йдуть лекції за расизм в кіноіндустрії і не тільки! Вставлю і я свої 5 копійок!Давайте знімемо фільм про Нельсона Манделу і візмемо на головну роль Роя Перлмана, "толерантний" BLM рух буде за ? Я так не думаю, таких прикладів ще сотні можу назвати. Мухамеда Алі хай зіграє Кріс Пратт, ОК! Чи стрілка в інший бік не повертається! Ще раз до чого я веду:культура темношкірих людей багата і обширна чому не розвивати її, чому Марвел не напише новий комікс про темношкірого ( або латиноса і т.д) навіщо наприклад робити з Леголаса ( високого, блідолицього з довгим волоссям ельфа) ефіопа зростом 1,50 з лисою головою).
    Є чітко прописані образи і характери персонажів в які автор вкладав душу і час, тому мене бісить ця підміна образів і характерів також ( фемінизм привіт). Сучасний кінематограф мчить у прірву і це печально(
    2 вересня 2022 23:13
    0
      Показати відповіді (4)
    1. т
      т
      Гості
      + 0 -
      так Леголас ще і не народився. з персонажів з фільмів тут тільки Ґаладріель і Ельронд в 4-5 сезоні мав би появитись Трандуїл і все може вкінці 5 сезону серіалу покажуть гендольфа якщо серіал не закриють щерез петиції фанатів Толкіна
      3 вересня 2022 01:36
      0
    2. Бо Так і Є
      Оскароносний коментатор👑
      + +1 -
      Приклад дуже не вдалий, хоча на перший погляд дуже яскравий і в більшості може викликати "блін точно", не знаю можливо десь якісь фільми такі є, але я не бачив, щоб якусь реальну відому білу людину робили чорним.
      3 вересня 2022 00:27
      1 590
      1. Гість Den
        Гість Den
        Гості
        + 0 -
        Ну добре, може з реальними не вдалий! Давай Блейда зіграє Дольф Лундгрен, Чорну Пантеру - Том Харді, думаєш це зайде «толерантному» заходу? Константина чорним зробити - ОК, Арієль змінити колір шкіри - ОК, Ніка Ф‘юрі - ОК, Гордона - ОК! Хай не чіпають чітко прописаних персонажів! Хай би вони це робили за власним бажанням але ні, це все йде в заоохочування спільнот яким ці фільми не здалися! При тому ігноруючи свою цільову аудиторію ( мовчу вже за міліонні фанбази деяких франшиз)
        3 вересня 2022 22:18
        0
        1. Бо Так і Є
          Оскароносний коментатор👑
          + +1 -
          Кумедна ситуація мені прийшли дві відповіді від Гість Den одна хай не чіпають білих персонажів, а інша точно чому так всі ниють про чорних ельфів))
          Впринципі нічого страшного в таких замінах не буде як ви описали, все залежить від того чи добре буде актор грати свою роль.
          Хоча все одно приклад не дуже вдалий бо вони тут не зробили наприклад Ельронда чорним, так як ви берете вже дуже популярних персонажів.
          3 вересня 2022 23:13
          1 590
  17. Сірко
    Гості
    + +4 -
    Скажіть будь ласка а де 2 серія пропала?
    2 вересня 2022 22:28
    0
  18. Гість Андрій
    + +4 -
    Як якесь зовсім інше фентезі могло б зійти, середнячок хоч і повно тупих діалогів які видають себе як щось глибоке і повне змісту. Але як адаптація творів Толкієна це просто лютий треш, плювок в лице автора. Наприклад факт того що Галадрієль яка повинна бути надзвичайно розумною і могутньою поводиться як жертва лоботомії, вистрибуючи у відкрите море посеред ніде... або те що вона тепер косплеїть Ксену принцесу воїна. І одне питання... яких хреном гноми які живуть під землею де немає сонця стали чорними? Це хоч і фентезі але ж логіка хоч якась повинна бути.
    2 вересня 2022 20:25
    0
  19. Гість Микола
    Гість Микола
    Гості
    + -21 -
    Хахах люди тут на повному серйозі самі собі доводять що десятками, сотнями років тому не під впливом расизму (побутового щонайменше, якщо ці клоуни таке чули) могутні, розумні та вищі персонажі створювалися саме білими, вищими за інші раси. люди тут пояснюють це тим, що автори спілкувалися з білими тому й писали про білих. 6ляха я крикнув :D боже які середньовічні дикуни, лишенько. тобто ще раз, хаха фух: автори зображали ельфів (одні з найвищих та розвинутіших у фентезійному світі) білими тому що....автори спілкувалися та бачили білих людей навколо :D йшов 2022 рік, війна за свободу, пітекантропи бубнять та скиглять про те що ельфи наразі чорни і заперечують багаторічних вплив расизму десятки років тому. занавєс.
    2 вересня 2022 20:13
    0
      Показати відповіді (2)
    1. DK.Targaryen
      Кіномани
      + +10 -
      Почитай оригінал, книжки Толкіена. Середзем*я це проекція середньовічної Європи, там не було темношкірих. Темношкірі за Толкіеном є в землях Харада, це проекція арабів, ближнього схожу. Отам можуть бути чорні, але ніяк не серед ельфів. Навіть не звачаючи на колір шкіри сюжет серіалу дно, картинка дно, музика дно. Він у всьмоу програє трилогіям Пітера Джексона окрім розміру бюдету. Якщо хочеш побачити ставлення фанатів до фільму, то подивись кількість лайків та дизлайків на трейлері серіалу. 180к лайків, 1 мільйон 200 тисяч дизлайків. занавєс
      2 вересня 2022 21:37
      2
    2. Ропуха
      Ропуха
      Гості
      + +11 -
      Що ти конкретно хочеш сказати ? Всі знають що Толкін чітко описав всі раси і їх вигляд , це факти ! Що ще не влаштовує кого небудь ) чорні ельфи це абсурд і це усі знають , гном без бороди це фрік теж ясно . Виходить що це вже не ВК бо автор чітко описав як виглядають песонажі і раси в його книзі
      2 вересня 2022 20:31
      0
  20. bbshka
    Кіномани
    + +6 -
    А буде озвучення від Дніпрофільм, або Цікава Ідея?
    2 вересня 2022 18:26
    11
      Показати відповіді (1)
    1. Гість Надійка
      Гість Надійка
      Гості
      + 0 -
      Озвучка має з'явитись на сайті Цікавої ідеї близько 23:00. Так пишуть їх адміністратори
      2 вересня 2022 21:56
      0
  21. Kulenkampf
    Кіномани
    + -11 -
    Озвучка ужасная. Будет дубляж?
    2 вересня 2022 17:46
    3
  22. Вовч
    Кіномани
    + +37 -
    Я очікував гіршого, поки подобається. А на рахунок ельфів та гномів негрів - видно,що не москаль, то й добре)))
    2 вересня 2022 17:37
    16
      Показати відповіді (19)
    1. Гість Микола
      Гість Микола
      Гості
      + -27 -
      багато років тому я дивувався, чому майже скрізь у фентезійних романах та кіно в тому числі ельфи зображаються тільки й виключно білими. навіть не азія. тільки білі. ну не може ж просто так таке бути, бо така забаганка авторів (серед яких усі (!!) білі). аж потім я зрозумів: расизм, Вовч, існував задовго до появи самого жанру фентезі з разом узятими авторами та творцями цього напрямку. власне, расизм існує стільки, скільки існують сучасні (і не сучасні) люди. ось саме тому (і ТІЛЬКИ ТОМУ), на сьогоднішній день, коли екранізації показують ельфів чорними — у когось підгорає пєрдак під саму стелю і трапляється потужний когнітивний дисонанс. а не тому, що ельфи "повинні бути білими", бо якась хрестоматія. це тільки расизм і його наслідки. вони зображені білими, бо свого часу бидло-стадо расистів не сприймали б фентезі так, як це потрібно. власне, це й досі так, але вже на так суцільно.
      2 вересня 2022 18:35
      0
      1. Каліфарл
        Каліфарл
        Гості
        + +2 -
        чел у тебе самого підгорає знатно, від проблеми яка для твого суспільства не актуальна. До речі, я навіть промотав і знайшов цього ельфа, то він не нігер) швидше то білий чувак з тоналкою))) так шо амазон затролив вас толєрів блекфейсом)))

        почитай про внутрішньовидову агресію якщо досі не розібрався в причинах існування расизму

        якшо шо то актор не негр, то чєлік з Пуерто-Ріко, іспанець))) так шо ти дятел той ще расист, не можеш розрізнити іспанця і негра, і шось тут ще затіраєш
        3 вересня 2022 14:16
        0
      2. Mitrandir
        Кіномани
        + +3 -
        якби не було парадоксально, але фентезі світ також має правила і закони за якими він прописаний. якщо тебе не дивує чорний хоббіт, який ніяким чином не міг там з'явитись чи для прикладу чорний ельф, який також там з'явився, щоб з'явитись. І Толкін прописав країни, де знаходяться люди зі смуглою чи темною шкірою. Просто вам байдуже і все, для вас є абсолютно нормальним, коли в двох білих жінок народиться хобітьский гном азіат. Але як бачите за оцінками вашого коментаря більшість присутніх справжні расисти, яким і справді важливо, який фільм буде і що він в собі містить. А вам вочевидь потрібне бездумне барахло, щоб викинути на вітер свій час, бо вам немає, як себе зайняти
        3 вересня 2022 00:08
        23
      3. Ропуха
        Ропуха
        Гості
        + +1 -
        Расизм це без сумніву штука серйозна , але не на стільки щоб переписувати вже написану автором кинигу . Якщо це не зрозуміло то розмовляти ні про що . Якщо по ваші логіці діяти то так модна будь що змінити і робити всяку діч і звертати все на якийсь расизм чи ще щось. Голову вмикаємо а не піддаємося сучасним трендам захищати чорних
        2 вересня 2022 20:38
        0
      4. FlokiFloki
        Кіномани
        + +16 -
        Одне - справжній расизм, ненависть до всіх темношкірих та інших. І друге - фейковий, це коли називають расистом кого попало, люди подібні до вас. Ви напевне не в курсі що Толкін писав свої книги зі своєї власної історії і 2 світової війни. Крім того він писав свої книги як казки для своїх дітей, а не для обширної аудиторії. Ельфів він бачив статними людьми, "мажорами". І багато тих про кого він писав в своїх книгах були його справжніми друзями, колегами, знайомими тощо. І як ви думаєте, багато на той час у Англії було темношкірих мажорів, чи можливо азіатів які воювали пліч о пліч разом з ним? Я сумніваюся що на той час він взагалі бачив хоча б 1 темношкірого чи азіата на власні очі. Деякі люди на той час навіть і не здогадувалися про саме існування темношкірих чи азіатів. Люди писали про білих людей, тому що вони говорили з білими, вони їли з білими, вони жили з білими. Вони писали про самих себе, про тих кого бачили щодня, і в цьому не було нічого поганого чи расиського. А потім на сцену виходить людина така як ви, яка вважає себе мудрецем, і починає говорити мудрі слова, проте мудрості в них немає...
        2 вересня 2022 19:29
        60
        1. Ропуха
          Ропуха
          Гості
          + +6 -
          Ви абсолютно праві . Зараз люди думають що розумніші всіх , а давай я напишу комент про расизм і скажу що чорний ельф це круто а Толкін і всі фанати лору расисти )) мабуть саме така логіка у всіх цих жаб . Я не проти афроамериканців чи темношкірих , але я дуже проти коли роблять не по канону .
          2 вересня 2022 20:41
          0
        2. Гість Микола
          Гість Микола
          Гості
          + -8 -
          тобто, ти от взагалі не хочеш сприймати реальність, так? тобі треба пояснювати що у 20-50-70 роки (буквально в штатах це "відмінили" лише у 1975 чи 76 році наприклад) існувала расова сегрегація і що умовний Толкієн якщо б зображав умовних ельфів чорними (а за сценарієм ельфи є вищою расою) то типу...це б ок сприйняло суспільство, у якому капітально, суцільно та у корінь несеться расова сегрегація і чорні — раби? і що б Толкієна так само сприймали, усе б склалося як треба, армія пошановувачів і так далі? ти от правда так вважаєш чи ти просто так далеко не дивишся? :)
          2 вересня 2022 20:18
          0
        3. Гість Микола
          Гість Микола
          Гості
          + -11 -
          увімкни свій впертий мозок і подумай чому саме білих він вважав мажорами і чому саме білі по факту такими й були? тобі у 21 столітті треба пояснювати такі речі? не ганьбися, клоун.
          2 вересня 2022 20:03
          0
          1. FlokiFloki
            Кіномани
            + +5 -
            Ідіот, увімкни голову, на той час не було темношкірих мажорів, тому він їх і не вважав мажорами. Як підмітила Оленка, він писав про тих, хто був у його оточені. В його оточені не було темношкірих, тому він про них і не писав. Ти живеш у 21 столітті, і судиш людей які жили багато років тому по 21 столітті, не розуміючи того, що життя тоді було зовсім іншим, і серед більшості людей пишучих книги не було темношкірих, тому вони про них і не писали. Ти цього навіть не намагаєшся зрозуміти, а тільки вперто розумієш те, що тобі хочеться...
            3 вересня 2022 08:36
            60
          2. Гість Оленка
            Гість Оленка
            Гості
            + +3 -
            Ну, та в Толкіна практично всі білі (гобіти, люди, гноми). До чого тут "вища раса" ельфів? Він почав писати свої твори ще на передодні першої світової війни.Чекніть демографію Великої Британії та Європи того часу. Якщо я буду писати гіпотетичну книгу про фентезійний світ на основі сучасної України в мене також темношкірих не буде, бо в моєму оточенні їх немає. Я вперше побачила темношкіру людину вже як школу закінчила, а вписувати темношкірих, щоб вписати - це тупо.
            У людей від цього і підгорає: глядачі, коли клікали на Персні влади, очікували побачити казку, світ своренний та описанний Джоном Толкіном, а не створенне під впливом алгоримів та фокус груп щось. Типу, хочете фільм про кольорових ельфів - напишіть власний сценарій. Пітер Джексон адаптував роман без цього загравання з аудиторією.
            2 вересня 2022 23:54
            0
      5. Дідько Халепа
        репортер з Голлівуду⭐️
        + +2 -
        Боже, яке ти дурне!
        2 вересня 2022 19:23
        301
        1. Гість Микола
          Гість Микола
          Гості
          + -10 -
          синку, бідосечка, ти просто далі свого носа нічого не бачиш. усе просто
          2 вересня 2022 20:19
          0
        2. Гість Микола
          Гість Микола
          Гості
          + -18 -
          клоуни, ви можете й далі усе життя своїми вбогими рогами впиратися й заперечувати факт, то є ваші проблеми. читайте далі толкієнів, другу світому і щось там ще — ваші проблеми. але вплив расизму на культуру взагалі — може заперечувати тільки пітекантроп та впертий баран. все.
          2 вересня 2022 20:02
          0
          1. FlokiFloki
            Кіномани
            + +5 -
            Таке відчуття що впертий баран та пітекантроп тут тільки ти! До цього всього я б ще й добавив що розумово відсталий. Ти вперто навіть не намагаєшся зрозуміти те, що життя колись сильно відрізнялось від сучасного, і судиш людей котрі жили колись, по 21 столітті. Та зрозумій ти нарешті, що тоді життя сильно відрізнялось, тоді серед більшості європейців темношкірих людей просто не існувало. Можливо вони чули про них, але вони їх не бачили. Тоді не було телевізорів, не було інтернету, тоді темношкірі не ходили по Лондону і не читали реп. Ну мать твою йоб, тоді ніхуїночки не було того, що є зараз. Все що тоді було, це білі люди, газети та книги. Але ти вперто відмовляєшся це зрозуміти, як баран, впершись своїми рогами в екран, та пишучи нерозумні нісенітниці в яких немє нічого путнього.
            3 вересня 2022 08:57
            60
          2. Хтось
            Хтось
            Гості
            + +9 -
            Твій пердак може горіти синім полум'ям і ти можеш всіх називати тут расистами, але є канон. І якщо автори серіалу хочуть чорних ельфів зробити героїв геями лесбійками трансгендерами і тд в силу сучасних тенденцій то хай придумають своє, оригінальне, де воно буде органічне і я буду За!, а не виїзджають за рахунок популярних книг і фільмів які мають велику фанатську базу бо багато фанатів які тут якраз пишуть, люблять твори за те якими вони є, а не за те якими могли б бути. Тому якщо автор сидів і придумав ельфів такими чи героїв такими якими вони є і ти не можеш запитати автора чи погоджується він з внесеними тобою змінами то немає чого змінювати його твори і всесвіти придумані ним.
            2 вересня 2022 21:32
            0
            1. astril
              Місцевий авторитет🔥
              + +7 -
              Істота, котра звинувачує всіх і все підряд в расизмі, чисто на генетичному рівні не здатна осягнути сенсу слова "канон". А беручи до уваги нікнейм та активність цієї істоти, то можна припустити, що це троль. І не міфічна істота, а саме той нікчемний вид людини, котрий мешкає в інтернетах.
              Вівці вовку - здобич.
              2 вересня 2022 22:02
              171
      6. Гість Дмитро
        Гість Дмитро
        Гості
        + +11 -
        Ти напевно не читав книжки Толкієна, або ж взагалі не розумієш про що його твори,що пишеш таку нісенітницю...
        2 вересня 2022 18:50
        0
        1. Гість Микола
          Гість Микола
          Гості
          + -7 -
          дивися на світ ширше, а не як абориген крізь вушко голки.
          2 вересня 2022 20:21
          0
      7. Вовч
        Кіномани
        + +4 -
        В мене раніш теж трохи підгорало від такого. Але зараз, коли йде війна і є набагато гірші проблеми... Ти на таки дрібниці вже закриваєш очі, все норм. Головне, щоб актори грали гарно)..
        2 вересня 2022 18:42
        16
  23. godz95
    Кіномани
    + +5 -
    Дякую за озвучку людині та публікацію. Мені сподобався початок серіалу. Дивитимусь надалі. Не зовсім розумію обурення в відгуках нижче.
    2 вересня 2022 17:17
    73
  24. Mitrandir
    Кіномани
    + +5 -
    Я посталю + не 1 серії, а актору озвучки, яка додає колориту до цього гумористичного серіалу. А щодо серіалу не знаю хто серйозно його може сприймати. Тут же і адаптували жарт про чорного білі, кузена Фродо, якого Джексон так за всю трилогію не показав)
    2 вересня 2022 16:15
    23
  25. lesankill
    Оскароносний коментатор👑
    + +10 -
    як великий фанат Володаря перснів який бачив напевно вже раз 20 фільми Джексона,вирішили знайти не талантливіх фентазі режисерів а ось ціх і ось що вийшло ,гроші є таланту немає , постійна балаканина якоюсь маячею, відразу видно що штучно роблять з Галадріель сильну жінку ну прям копія термінатора останнього, деякі сцени просто зашкалюють тупістю, сильно уваги на костюми не звертав але два рази в очі кинулося темного ельфа і Галадріель , якість костюма огидна ,огидний кастинг акторів ,тепер розумію чому блогери так обсирали цей серіал ,как сказав ПанКрабз , плювок на могилу автора і душі фанатів Середзем'я.
    2 вересня 2022 16:01
    1 257
  26. ПанКрабз
    репортер з Голлівуду⭐️
    + +13 -
    Як окреме фентезі не погане, як Володар Перснів то плювок на могилу автора і душі фанітів Середзем'я.
    2 вересня 2022 15:20
    389
  27. vladimir vladimir
    Кіномани
    + +1 -
    Переглянув те що є покищо (2 серії) Чорний ельф + / чорний гном + / сильна і незалежна + / Забагато краєвидів і тексту замало історії ( розумію що тільки перші серії). Але в книжках стільки інфи яку можна перенести сюди. Негативних вражень немає так як це тількі перші серії . Але відчуття вторичності серіалу присутнє
    2 вересня 2022 15:15
    9
  28. Гість Olesia
    Гості
    + +13 -
    Навіть одноголосий дубляж українською в сто разів кращий та приємніший для слуху за будь-який професійний російський! Тому дякую Колодій за змогу подивитись серіал
    2 вересня 2022 15:07
    0
      Показати відповіді (7)
    1. Гість Андрій
      Гість Андрій
      Гості
      + +2 -
      Ви ще досі дивитеся кацапський дубляж.
      2 вересня 2022 15:16
      0
      1. FlokiFloki
        Кіномани
        + -6 -
        При всій повазі до українського дублювання, воно ще не настільки продвинуте. Далеко не всі нові чи старі продукти переводяться на українську мову, через це деяким людям доводиться дивитися тією самою мовою, яку ви назвали. А що стосується ігор, я взагалі мовчу. Надіюсь я доживу до тих пір, коли їм нарешті почнуть добавляти українську озвучку...
        2 вересня 2022 15:31
        60
        1. DaMaNt
          Кіномани
          + +1 -
          при всій неповазі є англійська мова котру не знає лише орк тупоголовий, ДЕСЯТКИ САЙТІВ із аглійською доріжкою, або ж із субтитрами на будь який лад. Ні, все одно меншорос найде пояснення чому йому не так!
          2 вересня 2022 16:53
          1
          1. FlokiFloki
            Кіномани
            + +5 -
            Круто, англійську ти вивчив, а людиною бути ти не вивчив. А тепер заходь в Гугл і шукай сайти "як стати людиною", орк! Якщо когось і можна назвати орком, то людей таких як ти. Та і сюдячи з того, що ти бурмочеш, не скажеш що ти розумний, розуму та мудрості тобі не позичати. Знайдуться люди незнаючі англійської мови, проте вони "Люди", і розуму та мудрості у них буде більше твого. Ти звичайна худоба якій місце в стайні, поряд з такими худобами як ти, і знання англійської тебе людиною не зробить)
            2 вересня 2022 18:35
            60
            1. astril
              Місцевий авторитет🔥
              + +5 -
              Ну по факту, якщо ти вивчив ту саму мову, то нічого не може заважати вивчити англійську.
              Помилки минулого треба виправляти, а не виправдовувати.
              Вівці вовку - здобич.
              2 вересня 2022 22:06
              171
              1. FlokiFloki
                Кіномани
                + +3 -
                Ту саму мову я не вчив, як і більшості західних украінців. Та сама мова колись занадто часто звучала на українських телебаченнях: новини, фільми та мультфільми. Колись часто використовували ту саму мову, замість того щоб використовувати рідну українську. Саме тому більшість західних українців її розуміють, а не тому що її вчили. А східні і взагала знають її краще ніж рідну, на жаль. Кажучи що українське дублювання не настільки продвинуте, я не намагавсья його образити, а тільки намагався сказати те, що хотілось б щоб було більше контенту на українській. На жаль багато старих фільмів та мультфільмів не є на українській мові, і скоріше за все вже ніколи і не стануть, так як зараз в основному переводять тільки нові продукти, так як від цього більше профіту, а старі продукти мало кого цікавлять. Я погано знаю англійську, на жаль, про що і жалкую, і я не виправдовуюсь на цей рахунок, мені зараз її вчити просто лінь, без ніяких виправдань. Проте я вважаю що це не виправдовує того факту, що можна просто так брати і ображати та принижувати всіх тих у кого погано з англійською, та ставитись до них наче до худоби, вважаючи себе розумником, тому що знаєш англійську мову. Якщо людина знає англійську, то це чудово, і хай вона порадіє цьому, а не принижує тих людей, котрі її не знають. Людина яка принижує розум іншої людини, не може бути розумнішою за неї, тому що їй не вистачило розуму цього не робити. Мудрець не той хто говорить мудрі слова, а той хто робить мудрі вчинки. В приниженні інтелекту іншої людини - ні мудрості, ні розуму...
                3 вересня 2022 09:38
                60
                1. YARYKON
                  🎉V.I.P.🎉
                  + +1 -
                  І ми досі боремось за рідну мову, навіть зараз під час війни, зелені вкотре просувають п'ятсотий закон, щоб російську більше завести на радіо, на телебачення і побут. Не можуть вони заспокоїтись та не чіпати українську мову, муляє вона їм.
                  Москалі – не люди! https://t.me/YARYKON_PLUS
                  3 вересня 2022 12:00
                  4 756
  29. Gard
    Гості
    + +8 -
    галіма третьосортна х*ня. Знущання над жанром фентезі. Короткострижені ельфи з хіпстерськими сучасними зачісками, невідповідні типажі обличь, чергове расове різноманіття, від якого вже нудить. Сором і ганьба...Амазон - найганебніша студія кінематографу, заради бабла начхала на все.
    2 вересня 2022 14:31
    0
      Показати відповіді (5)
    1. Ропуха
      Ропуха
      Гості
      + +2 -
      Нажаль це так , і нажаль всі фанати лору і ВК це знали майже зразу ((
      2 вересня 2022 20:44
      0
    2. Гість Микола
      Гість Микола
      Гості
      + -11 -
      а ти ніколи не питався самого себе, чому "з самого початку" фентезійних романів, ще задовго до їх екранізацій взагалі у світі, автори показували ельфів та будь-кого взагалі саме у вигляді білої раси? невже ти, малий клоун, вважаєш, що автори (зокрема й Толкієн) узяли й створили персонажів (ельфів у даному випадку) саме білими просто тому що тому? невже ти вважаєш, що білі фентезійні персонажі створювалися десятки-десятки років тому не у силу расизму? а те що у серіалі хіпстерня мало не суцільна, те що якісь там (з твоєї дзвіниці) невідповідності у типажах і так інше — то є твої упередження, розгублені у глобальному світі, від якого ти не не то що відстав, а ти його навіть не усвідомлюєш. тож...прибери соплі та сльозки та не хникай. бо це якась здичала жалюгідність головного мозку, хай бог милує :)

      перша серія подобається, наразі не сприймаю це як частину Володарів, просто серіал.
      2 вересня 2022 18:28
      0
      1. FlokiFloki
        Кіномани
        + +3 -
        Ну ти і клоуняка, друже)
        2 вересня 2022 19:41
        60
        1. Гість Микола
          Гість Микола
          Гості
          + -5 -
          я тобі не друже, село ;)
          2 вересня 2022 20:05
          0
          1. FlokiFloki
            Кіномани
            + +1 -
            Слово "друже" було не більше ніж кпини, хоча ти цього не зрозумів. Та і напевне ти не знаєш що таке кпини, гугл тут тобі в цьому може допомогти.
            3 вересня 2022 11:06
            60
  30. Talion
    Кіномани
    + -4 -
    Це повний пиздець, одноголосний переклад, жах Тай годі.
    2 вересня 2022 13:56
    10
      Показати відповіді (1)
    1. FlokiFloki
      Кіномани
      + +3 -
      Яка реалізація серіалу, така і озвучка)
      2 вересня 2022 15:19
      60